HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 088 067
  • 35 386

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Jotenkin yllättäen somessa elämän kallut jo kommentoineet, että Villelle kymmenen vuotta etc ihan vitun hauskaa, öyh öyh öyh miten hassua.

Saa nähdä, palmu ja marlöö kelpaisi enemmän kuin hyvin.
Noi facebookin faniryhmät on kyllä kovinta elmänkallua ja juntismia kuin missään böndellä on koskaan edes ollut.

Olkoon kuka tahansa, niin toivon hänen liittyvän jengiin välittömästi.

Edi. Lisätty hauskaa inside -läppää.

Suosikkijoukkue
HIFK
Sundilla on sopimus ensi kaudeksi. Mielekkäin jatko olisi porukassa Marleau, Palmu, Vesalainen tai Martin.
Tosin Martinin huhuttiin jo menevän muille maille.

Oliko Sundilla jo diili ensi kaudesta? Hyvä hyvä. Jostain syystä olen itse kokoajan mieltänyt, että kundi teki vain vuoden jatkon. Palmun unohdin itse aikaisemmalta listalta. Ehdottomasti jo lyhyellä otannalla minulle mieluisampi jatkaja kuin Vesalainen.

Lasken kuitenkin 1+1, että kyseessä olisi Vessin jatko. Iso nimi, kuvassa mun silmään leftin ukko ja vauva tulossa. Voisin kuvitella, että nuoret vanhemmat haluaisivat elämäänsä vähän jotain pysyvyyttä ja tukiverkostoja, jolloin ulkomaille lähteminen ei todellakaan tunnu järkevältä vaihtoehdolta.

Omakohtaisena kokemuksena todeta, että ilman läheisten muodostamaa tukiverkostoa on pienen lapsen kanssa ulkomailla asuminen ihan perseestä.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Oliko Sundilla jo diili ensi kaudesta? Hyvä hyvä. Jostain syystä olen itse kokoajan mieltänyt, että kundi teki vain vuoden jatkon. Palmun unohdin itse aikaisemmalta listalta. Ehdottomasti jo lyhyellä otannalla minulle mieluisampi jatkaja kuin Vesalainen.

Lasken kuitenkin 1+1, että kyseessä olisi Vessin jatko. Iso nimi, kuvassa mun silmään leftin ukko ja vauva tulossa. Voisin kuvitella, että nuoret vanhemmat haluaisivat elämäänsä vähän jotain pysyvyyttä ja tukiverkostoja, jolloin ulkomaille lähteminen ei todellakaan tunnu järkevältä vaihtoehdolta.

Omakohtaisena kokemuksena todeta, että ilman läheisten muodostamaa tukiverkostoa on pienen lapsen kanssa ulkomailla asuminen ihan perseestä.

Aluksi ajattelin, että jossain Sveitsissä on aika nasta kulkea lastenvaunujen kanssa, mutta ehkä se on just toisin päin nyt, kun usein ekan lapsen kohdalla haluaa olla myös isovanhempien lähellä.

Mäkin rupesin kelailemaan, että Vesalaisen jatko se on, kun ei ole kuulunut mitään huhua lähdöstä ja tuo vauva tulossa.

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tuo näyttää rightilta. Kiekkokin olisi luonnollisemmasti kämmenpuolella. Rightin pelaajista sopimus on katkolla Martinilla, Marleaulla, Knotilla ja Raskilla.

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Ois kyllä IFK:n näköistä, että otettu kuva Nordiksen tyhjästä jäästä ja laitettu kuvapankista siluetti vaan photoshopissa kuvaan. En vetäisi kätisyydestä johtopäätöksiä kumpaakaan suuntaan :D

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Vessi tai Marleau toi melko varmasti on. Kumpikin kelpaa oikein hyvin.
Optimistisena sanon, että mieluummin Marleau ja top-laiturit ensi kaudella Wernblom, Repo, Palmu, Pakarinen ja Marleau.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Unohdit Haapalan.
Tuo oli oma optimistinen toiveeni, jossa on ripaus realismia. Ne raamit sisältävät viisikon Repo, Pakarinen, Wernblom, Palmu ja Marleau, ei Haapalaa ja Vesalaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy