Huomenna matsissa jatkosopimus, X:ssä julkaistussa kuvasta tulee #43 mieleen kuvassa olevan "varjon" perusteella...:)
Tuossa vielä postaus:
Huomenna matsissa jatkosopimus, X:ssä julkaistussa kuvasta tulee #43 mieleen kuvassa olevan "varjon" perusteella...:)
Rightilta tuo näyttää minun silmääni. Marleau olisi erittäin tervetullut jatkoKuvan perusteella lefti eli en usko että ois Marleau
Kunha ei Villen.Huomenna matsissa jatkosopimus, X:ssä julkaistusta kuvasta tulee #43 mieleen kuvassa olevan "varjon" perusteella...:)
Hah, sieltä paljastuu -95 maajoukkue pelikuva Villestä.Kunha ei Villen.
Mun mielestä kyllä näyttää kans leftiltäRightilta tuo näyttää minun silmääni. Marleau olisi erittäin tervetullut jatko
Mun mielestä kyllä näyttää kans leftiltä
Tuomiston Pekka tekee paluun kaukaloihinMutta peliasento on kuin 90-luvulta.
Mutta peliasento on kuin 90-luvulta.
Ville Peltonen HIFK:ssa vuoteen 2035 Liiga historian pisimmällä sopimuksella. Siinä se olis.Hah, sieltä paljastuu -95 maajoukkue pelikuva Villestä.
Pakarisella taitaa olla lappu vuoteen 2027 asti.Ville Peltonen HIFK:ssa vuoteen 2035 Liiga historian pisimmällä sopimuksella. Siinä se olis.
Vahva veikkaus Vessi/Iiro/Leksa?
Miten tuosta saa leftin? Oikea käsi alempana ja laps käyristyy selkeästi rightin puolelle.Mun mielestä kyllä näyttää kans leftiltä
Sundilla on sopimus ensi kaudeksi. Mielekkäin jatko olisi porukassa Marleau, Palmu, Vesalainen tai Martin.Martinin ohella muita todella mielekkäitä jatkajia olisivat Marleau ja Sund.