HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 920 266
  • 29 229

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Salmelainen pilaa kaikkien kevään ja kesän! Nyt perkele Mannisia, Granlundeja ja "Heiskasia" someen kultakypärät päässä että saadaan rauha ja rentous palstalle!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuultuna tänään Nordiksen suunnalta, että ns. varmoja tulijoita ovat: Tuohimaa, Melart, Honka, Turunen (jatko). Lähtijöitä: Karjalaisen ja Ahosen lisäksi AB, Dyk, Palola, Taponen, Lyytinen, Pakarinen. Useampia kovia nimiä on tiedusteltu ja täälläkin mainitut O'neill ja Jensen hyvin lähellä soppareita meille.
Tämähän osui sitten mallikkaasti kohdilleen, kun 10 nimestä 7 meni varmuudella metsään ja kaksi ”hyvin lähellä sopparia” ollutta ovat menneet Sveitsiin eli niinkin lähellä sitten olivat. Ei kannata ihan heti lotota ja tuolla osumatarkkuudella sanoisin, että Honka ei tule ja AB jatkaa, niin 11/12 olisi mennyt juuri päinvastoin.

EDIT: Melart toki osui, joten siitä plussaa
 
Viimeksi muokattu:

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Tämähän osui sitten mallikkaasti kohdilleen, kun 10 nimestä 8 meni varmuudella metsään ja kaksi ”hyvin lähellä sopparia” ollutta ovat menneet Sveitsiin eli niinkin lähellä sitten olivat. Ei kannata ihan heti lotota ja tuolla osumatarkkuudella sanoisin, että Honka ei tule ja AB jatkaa, niin täysi tusina olisi mennyt juuri päinvastoin.
Mielestäni kaltaisesi tyypit ovat kaikista surullisimpia. Tämä on kuitenkin huhu-ketju ja koet, että kannattaa alkaa menkkailemaan ja kettuilemaan. Itseäni varmasti ärsyttää enemmän kuin sinua ja täytyy ihmetellä ja olen ihmetellyt, miksi tällaista väärää infoa minulle kerrottiin. En kuitenkaan ala mieltäni pahoittamaan ja ainakin itse laitan loton menemään myös tulevana viikonloppuna. Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?
 
Viimeksi muokattu:

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?
Pidän lähinnä koomisena, että jonkun tietolähteen tiedot voivat edes teoriassa mennä noin pahasti metsään, alkaa olla jo kaikkien todennäköisyyksien vastaista. Ei sen vakavammasta ole kyse.

Ei minua kiinnosta ketään näpäytellä. Uskon että jokainen niistä lukuisista tänne kirjoittavista ”joo, näin myös kuulin varmana että Tuohimaa tulee” osaa ihan itse katsoa peiliin. Kaiken lisäksi Tuohimaan meno Jukureihin ei harmita minua pätkääkään, kuten ei noiden jatkosopimustenkaan tilanne. En missään vaiheessa tajunnut minkä ihmeen takia IFK:lla olisi kolmen nuoren lupaavan maalivahdin sopparin lisäksi vielä neljäs maalivahti.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Ei sen vakavammasta ole kyse.

Ei minua kiinnosta ketään näpäytellä.
Kiva juttu, tsemppiä kirjoitteluun! Syksyllä sitten iloisella ja reippaalla mielellä hallille taas.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: VT

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Jos IFK kiinnittää ensi kauden pakiston kärkinelikkoon nimet Melart, Lyytinen ja Auvitu, on aivan turha levitellä käsiä, kun "loppuu pakit kesken ja taas meihin iski loukkaantumissuma", kun kaikkien pelaajien historia on tiedossa. Melartin ja Auvitun kohdalla olen tuon riskin valmis kantamaan, mutta Lyytisen jatkoa pidän suurena virheenä.

Tuskin kärkinelikkoon, sillä nuo ovat kaikki kolme leftejä ja kätisyydelläkin on merkitystä. Eiköhän Lyytisen paikka ole kolmosparissa.

Mielestäni kaltaisesi tyypit ovat kaikista surullisimpia. Tämä on kuitenkin huhu-ketju ja koet, että kannattaa alkaa menkkailemaan ja kettuilemaan. Itseäni varmasti ärsyttää enemmän kuin sinua ja täytyy ihmetellä ja olen ihmetellyt, miksi tällaista väärää infoa minulle kerrottiin. En kuitenkaan ala mieltäni pahoittamaan ja ainakin itse laitan loton menemään myös tulevana viikonloppuna. Tuliko nyt hyvä mieli kun pääsit vähän näpäyttämään?

Todennäköisyydet ovat sen puolella, että lottoajat ovat vielä surullisempia.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tuskin kärkinelikkoon, sillä nuo ovat kaikki kolme leftejä ja kätisyydelläkin on merkitystä. Eiköhän Lyytisen paikka ole kolmosparissa.



Todennäköisyydet ovat sen puolella, että lottoajat ovat vielä surullisempia.
Varmaan ymmärrät, että kärkinelikolla tarkoitetaan eniten pelaavia pakkeja, ml. erikoistilanteet.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Juuri äsken sain korvanappiini tiedon, tai siis huhun että Auvitun jatko on varma, mutta korrrrostan että jutut juttuina ja huhut huhuina. Kelpaisi kyllä, vaikkei mikään sateentekijä olekaan.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Juuri äsken sain korvanappiini tiedon, tai siis huhun että Auvitun jatko on varma, mutta korrrrostan että jutut juttuina ja huhut huhuina. Kelpaisi kyllä, vaikkei mikään sateentekijä olekaan.

Olen nyt kuullut tämän saman huhun kolmesta eri suunnasta ja haluan uskoa, että pitää paikkaansa.

Jatkuvuus, johtavuus ja monipuolisuus. Toivottavasti se diili nyt on tehty.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Juuri äsken sain korvanappiini tiedon, tai siis huhun että Auvitun jatko on varma, mutta korrrrostan että jutut juttuina ja huhut huhuina. Kelpaisi kyllä, vaikkei mikään sateentekijä olekaan.
Ei tee sadetta. Pisteitä tekee noin 35, luistelee paljon, hallitsee isoa alaa kentästä, jos pysyy ehjänä.
Oikein miellyttävä jatko-sopimus, jos realisoituu.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Auvitun jatko olisi erinomainen uutinen! Sitten vielä ”Honka” ja ABn korvaaja niin näyttää tuo joukkue jo vähän paremmalta. Cody Kunykia huhutaan Liigaan (Lukko?), joten kyllä siellä on markkinoilla edelleen äärimmäisen laadukkaita senttereitä saatavilla. Salmelainen vihko auki!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Auvitun jatko olisi erinomainen uutinen! Sitten vielä ”Honka” ja ABn korvaaja niin näyttää tuo joukkue jo vähän paremmalta. Cody Kunykia huhutaan Liigaan (Lukko?), joten kyllä siellä on markkinoilla edelleen äärimmäisen laadukkaita senttereitä saatavilla. Salmelainen vihko auki!

Markkinat ei todellakaan ole kuivat. Se on eri asia, että paljon on hallitus vapauttanut kassaa.

Itse mietin, että IFKn ei ole pakko vahvistaa hyökkäystä ja panostaisinkin kaikki fyrkat nyt puolustukseen. Hyökkääjiä saa lisää kyllä talvellakin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, markkinathan ovat suorastaan läpimärät. Veikkaan myös, että juuri nyt ei varsinaisesti vielä myöskään ole ostajan markkinat, vaan se hetki tulee vasta myöhemmin. Silmät ja korvat pitää tietysti nytkin pitää auki ja neuvotteluyhteyksiä yllä, mutta rajallisella budjetilla operoidessa kilpalaulantaan ei kannata lähteä kuin hyvin harvojen pelaajien kohdalla.

Itse näen, että HIFK:lla on hyvä tilanne, kun runko on omasta takaa kasassa ja etsimme hyvin maltillista määrää pelaajia vahvistamaan joukkuetta. Parilla hyvällä hankinnalla (paperilla toki), joukkue näyttää ihan erilaiselta. Mutta, jos kausi alkaisi tänään, ei meillä todellakaan mitään hätää olisi. Päinvastoin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kuulin aika jäätävän huhun että toimistolla neuvotellaan aika merkittävän pelaajan kanssa. Ei tästä nyt sen enempää, yritän kysellä asiasta varovasti lisää kun sen paikka on. En halua tuoda kyseisen pelurin nimeä tässä kohtaa esille sillä en itsekkään usko että saataisiin sainattua tämä herra ja tällöin teen itsestäni vitsin. Toteutuessaan olisi kovin hankinta mitä liigassa nähty muutamiin vuosiin.

Connor McDavidin jälkeen kovin pelaaja, joka on tulossa tänne?

Salmelaisella on kyllä ollut tapana tehdä näitä "pommeja" ja tuo McDavidin hamuileminen kertoo siitä myös. Hieman Nybarilta opittua? Eli IFKn pitää olla näyttävä joukkue myös mediassa.

En osaa sanoa onko se sitten hyvä asia. Mieluummin katsoisin hyvin kasattua kokonaisuutta kuin yksittäisiä tähtipelaajia.

Toki jos kyseessä on kiekollinen right pakki ja paras, joka tänne on vuosiin tullut, niin se olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Markkinat ei todellakaan ole kuivat. Se on eri asia, että paljon on hallitus vapauttanut kassaa.

Kun nyt siis AB:sta tai hänen korvaajastaan oli kyse, niin vastaan sinulle omalla viestilläsi:

Oletko siis kuullut, että Hurstin kohdalla raha olisi se este?

Onko sitä rahaa vai eikö sitä ole? Se on kuitenkin varmaa, että pelintekijäsentteriä ei vielä ole.

Itse mietin, että IFKn ei ole pakko vahvistaa hyökkäystä ja panostaisinkin kaikki fyrkat nyt puolustukseen. Hyökkääjiä saa lisää kyllä talvellakin.

On pakko vahvistaa hyökkäystä, kyllä sinne tarvitaan edes yksi pelintekijäsentteri. Ja jos Hirvonen nyt jostain syystä siirrettäisiinkin keskelle (ei mielestäni ole hyvä ratkaisu), niin sitten ainakin tarvitaan yksi pelintekijälaituri.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Onko sitä rahaa vai eikö sitä ole? Se on kuitenkin varmaa, että pelintekijäsentteriä ei vielä ole.

En minä tiedä ja kuten vastasin jo tuohon samaan asiaan myöhemmin samassa ketjussa, että nimenomaan kysyin silloin sinulta, että oliko tietoa, että raha on este.

Kun en itse tiedä.

Itse näen, että tällä hyökkäyksellä voi kyllä lähteä näillä markkinoilla kauteen ja antaa todella lahjakkaille nuorille näytönpaikkoja.

Pakisto sen sijaan huutaa vahvistuksia.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jos joku Lepistöä haaveili, niin ei ole tulossa. Siirtymässä Langnaun riveihin.

Jep, tässä vahvistus:

 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Jep, tässä vahvistus:


voi helvetti..
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki jota haaveillaan valuu ohitse perkele. Liian kovat haaveilut siis. En kyllä syty yhtään jos pakistoon tulee Auvitun jatko ja joku amerikan tai euroopan arpa, mikä ei yllättäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös