Kirjoitat pelkkää asiaa budjetin osalta. Se on kuitenkin ainoa edes etäisesti luotettava luku mitä meillä tällä hetkellä on käytettävissä. Erilaisista ilmoitustavoista johtuen 3 miljoonaa ei välttämättä ole sama raha Oulussa ja Helsingissä, kun puhutaan joukkueenrakentamisesta. Sen sijaan olen isosti erimieltä siitä, voidaanko tilinpäätöksestä päätellä paljoa. Liigaseurojen organisaatiot ovat siinä määrin lähellä toisiaan, että toteutuneista luvuista voidaan vähintään saada suuntaa toteutuneista pelaajapalkkioista.
Kommenttisi Lukon pakistosta ovat suorastaan naurettavia. Gregoire ja Reunanen ovat kiekolliseen peliin sellainen kaksikko, että Sahlstedtin ei ole tarvinnut pierastakaan näihin IFK:n helmien suuntaan. Mitä tulee Rantakariin ja Lyytisen sopimuksiin ylipäätänsä, niistä kuittailu on enemmän kuin ansaittua. Lyytisen vain totaalinen tampio voi rakentaa puolustuksen kiekollisen pelin kahden ramman piikkiin. Vielä sumeammaksi homma muuttuu, kun otetaan huomioon, että toinen näistä ei kunnossa
Kirjoitat pelkkää asiaa budjetin osalta. Se on kuitenkin ainoa edes etäisesti luotettava luku mitä meillä tällä hetkellä on käytettävissä. Erilaisista ilmoitustavoista johtuen 3 miljoonaa ei välttämättä ole sama raha Oulussa ja Helsingissä, kun puhutaan joukkueenrakentamisesta. Sen sijaan olen isosti erimieltä siitä, voidaanko tilinpäätöksestä päätellä paljoa. Liigaseurojen organisaatiot ovat siinä määrin lähellä toisiaan, että toteutuneista luvuista voidaan vähintään saada suuntaa toteutuneista pelaajapalkkioista.
Kommenttisi Lukon pakistosta ovat suorastaan naurettavia. Gregoire ja Reunanen ovat kiekolliseen peliin sellainen kaksikko, että Sahlstedtin ei ole tarvinnut pierastakaan näihin IFK:n helmien suuntaan. Mitä tulee Rantakariin ja Lyytisen sopimuksiin ylipäätänsä, niistä kuittailu on enemmän kuin ansaittua. Lyytisen vain totaalinen tampio voi rakentaa puolustuksen kiekollisen pelin kahden ramman piikkiin. Vielä sumeammaksi homma muuttuu, kun otetaan huomioon, että toinen näistä ei kunnossa ollessaan osaa puolustaa ja toisen kiekollinen gloria perustuu yhteen kevääseen, jonka tehot eivät yksinkertaisesti ole toistettavissa. Monissa seuroissa tämä kaksikko voisi olla vaikka kuinka ja tervetullut, mutta tälle kaudelle ei olisi mahtunut samaan rooliin yhteenkään niistä seuroista, joiden kanssa IFK:n olisi pitänyt kamppailla samoista sijoista. Toteutuneista kilpakumppaneista olisi voinut vaikka sujahtaakin.
Edit. Lisätään nyt vielä, että en tarkalleen osaa sanoa mihin ylipäätänsä viittasit kommentilla kahden em. pakin osalta. Olen heidän sopimuksiaan kuitenkin paljon kritisoinut. En ole tähän mennessä nähnyt mitään, minkä vuoksi minun pitäisi muuttaa mieltäni.
ollessaan osaa puolustaa ja toisen kiekollinen gloria perustuu yhteen kevääseen, jonka tehot eivät yksinkertaisesti ole toistettavissa. Monissa seuroissa tämä kaksikko voisi olla vaikka kuinka ja tervetullut, mutta tälle kaudelle ei olisi mahtunut samaan rooliin yhteenkään niistä seuroista, joiden kanssa IFK:n olisi pitänyt kamppailla samoista sijoista. Toteutuneista kilpakumppaneista olisi voinut vaikka sujahtaakin.
Edit. Lisätään nyt vielä, että en tarkalleen osaa sanoa mihin ylipäätänsä viittasit kommentilla kahden em. pakin osalta. Olen heidän sopimuksiaan kuitenkin paljon kritisoinut. En ole tähän mennessä nähnyt mitään, minkä vuoksi minun pitäisi muuttaa mieltäni.