Re: Heh...
Viestin lähetti girlzilla15
Musta on oikeasti tulossa sairas...
Mä nimittäin melkein toivon HIFK:n voittoa...
Hei auttakaa mua nopeasti, onko tähän lääkettä?
Ei kai musta ole vain tulossa HIFK-fani?
Apua....
Haluaisin Hifkin nimittäin pleijareihin, paremmin kuin jonkun Jypin tai Ilveksen...HIFK on sentään Stadista, ja jotenkin mä oon viime aikoina tuntenu hirveen paljon sympatiaa HIFK:iä kohtaan.
Se alko siitä että iloitsin kun HIFK voitti Tepsin tai Bluesin.
Nyt iloitsen HIFK:n voitoista jo Kärppiä vastaan...
Mutta mä lupaan hankkivani pikaisesti ammattiapua.
-Täällä palstamme lääkäri, tohtori Kuume. Alat selvästi tervehtyä vakavasta Hjallisrules -viruksesta. Olet selvästi pääsemässä jo virukseen liittyvistä hallusinaatoista, joiden mukaan stadin ykkösjoukkue asuu Ilmala-nimisessä persreiässä Pasilan kupeessa. Monet viruksen uhrit takertuvat kouristuksenomaisesti vuosilukuihin 1992-97, ja uskottelevat että juuri tuolloin tehtiin SM-liigan (30+ vuotias) ja mestaruussarjan (20+ v. päälle) historiaa. Seuraavaksi tulet todennäköisesti huomaamaan, että elämää oli ennen tuota ajanjaksoa ja on ollut sen jälkeenkin lähinnä noin 2 km etelämpänä. Tästä eteenpäin kaikki onkin jännittävää tutkimusretkeä, kun otat pikkuhiljaa uusia, varsamaisia askelia realismin jännittävässä maailmassa, jossa opit uusia juttuja vähän kerrallaan. Älä yritä liian isoja harppauksia alussa, se voi aiheuttaa relapsin eli taantuman - siis keskity ensin vain kiekkoon 2 km säteellä Ilmalasta. Pikkuhiljaa voit sitten siirtyä myös Helsingin alueen ulkopuolelle ja perehtyä SM-liigan ja mestaruussarjan historiaan, jossa seikkailevat mystisen HIFK:n lisäksi mm. Ilves, Tappara ja TPS -nimiset kombinaatiot. Tämän jälkeen onkin vuorossa jännittävä NHL-maailma.
Hjallisrules -virus on ajan-, paikan- ja suhteellisuudentajun viemisestään huolimatta suhteellisen vaaraton, vaikkakin piinaava. Se saattaa saada sinut pukeutumaan narrinkuvalla varustettuun paitaan ja toistamaan omituisia mantroja tyyliin "Otto on/oli kone" ja "Teemu" sekä "Leena". Jos haluat helpotusta selviämiseen, ota yhteyttä Narritvittuun -terapiaryhmään, joka kokoontuu Nordendskiöldinkadun jäähallilla torstaisin, lauantaisin ja joskus myös sunnuntaisin. Siellä saat lisätietoja ja opit ottamaan uusia askeleita. Nordenskiöldinkadun jäähalli on se stadin halli, jonka katossa roikkuu ns. mestaruusviirejä ja punaisia paitoja. Ilmalan halpahallista sen erottaa helposti siitä, että Ilmalassa roikkuu Esa Tikkasen (ex-HIFK) paita. Ota yhteyttä, puhu ongelmistasi - parantumisprosessi on jo alkanut. Seuraavat vaiheet ovat paljon helpompia, sinun täytyy vain myöntää tosiasiat ja ottaa ne ratkaisevat ensiaskeleet. Muista, että et ole yksin. Meitä terveitä on kuitenkin enemmän kuin viruksen uhreja, joiden seura ei edistä parantumistasi lainkaan.
Terveisin Tohtori Kuume
PS. Tyttö maalta, 16 v: en usko, että olet raskaana, vaikka kävitkin veljesi kanssa saunassa. Muista kuitenkin käyttää laudeliinaa tästä eteenpäin.