HIFK - Jokerit 18.10

  • 17 908
  • 217

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Aikooko moni tulla katsomaan kyseisen ottelun?

Itse lähden kaveriporukalla. Meidät löytää katsomosta E7.

Samalla voisi laittaa pientä veikkausta lopputuloksesta.

Itse sanoisin HIFK:lle 3-2.
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Huomasin sen heti sen jälkeen kun avasin tämän otsikon.

Minun äskeisen viestin voi siirtää tuohon toisen ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuli sitten tästä se aktiivinen otsikko, kun edellinen suljettiin (lähti jutut vähän käsistä).

HIFK jatkaa vuoristorataansa. Tänään tuli niukasti nokkaan Pelikaaneilta, joten eiköhän torstaina ole voiton vuoro :). Uskoisin torstaina olevan hallin täynnä tai ainakin erittäin lähellä. Pelikaani matsissa ylittyi jo 6500 katsojan "maaginen" raja ja Peltosen paluu varmasti kiinnostaa yleisöä. Tunnelmaa takuulla on ja varmaankin Peltoselle suunnattuja "kannustuksia" kuullaan runsaasti. Toivottavasti Jokerit peluuttaa Ramia.
Veikkaus 5-3 HIFK:lle ja viimeinen tehdään tyhjiin. Peltonen 2+1, Zidi 1+2, Tomek ja Pasi suihkuun toisessa erässä. Siinä otteita torstain pelistä. Kannattaa tulla katsomaan, vaikka jo nämä faktat pelistä tiedättekin :)...
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viestin lähetti punaiset_lasit
Tomek ja Pasi suihkuun toisessa erässä.

Mä luotan Tomekiin kuin muuriin. Kaverilla on kyllä tällä kaudella pitänyt hermo paremmin, kuin viime kaudella.

Vaikka itsekin tätä ottelua katselen punaisten silmälasien kautta, niin paha hytinä on tuolla perskarvojen puolella. Jos IFK pystyy pitämään jäähyt pienenä, niin voittoon on mahdollisuus, mutta mutta taidankin lisätä tähän vakikliseen jäähyilyllä ei ottelua voiteta.

Lähtisin veikkaamaan jopa, että näin huonosti käy rakkaalle joukkueelleni IFKlle 2-6. Toivottavasti ei tule viime kautista retkahdusta. En tiedä mitään niin kauheaa, kuin istua Silver Star Cafessa jaffa-areenalla ja katsoa, kun kymppi pamahtaa täyteen.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakkohan sinne hallille on lähtee pahaa aavistaen.Toivottavasti jokrut sytyttää kundit pelaamaan paremmin kuin pelikaanit eilen,jotka luisteli ylinopeutta.Jos jokerit johtaa yli kolmella maalilla kahden erän jälkeen katon kolmannen kaljalasi kädessä käytävällä........
Toivottavasti fanit herää kannustaa,sillä ainakin eilen 20 lahtelaista piti enemmän ääntä kuin me.Mutta optimistisesti toivoen peli päättyy 3-3
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Miten niin kauheeta..

Kymppi täyteen vaan Jokerit. 10-3 matsissa eivät olleet onnenkyyneleet kaukana.... Minä myös olen paikalla huomenna vaikka liput ovat sikakalliita ja halli on kylmä... Siihen hintaan haluan nähdä kunnon tuloksen....

0-4

Aalto
Törmänen
M.Ruutu (Tomek syöttää)
Rosa
ovat maalintekijät

Lehtonen maalissa.

Yksi Z ei HIFK:ta pelasta!
 

red#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen kamraterna, Helsingfors
Viestin lähetti coolman
... Toivottavasti fanit herää kannustaa,sillä ainakin eilen 20 lahtelaista piti enemmän ääntä kuin me...
Niin toivon minäkin terveisiä vaan sinne fanikatsomoon että huutakaa vaan paljon niin kyllä kaikki hallissa sitten pikku hiljaa alkaa vahvistaa. ja niin kuten joku jo toisen ketjun yhteydessä mainitsi niin vedetään nyt muutakin huuto kun I-F-K.

Kun Peltonen on kentällä niin tuskin se nyt niin vaikeaa voi olla.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Lehtonen veskaan ja täys vauhti päälle. Pelin ratkaisu nähdään kyllä toisella maalilla eli miten Sakke torjuu. Jäähyjä tulee varmasti paljon, joten erikoistilanteet myös tärkeitä. Veikkaukset jätän tulosvetoon ja rahat noudan kioskilta.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen sitä mieltä, että ns. fanikatsomon täytyy pitää tunnelmaa yllä. Nyt on liian hiljaista hallissa. Ja fani-katsomossa on halvemmat liputkin, eli jotain heidän pitää tehdä ale-lippujen eteen. Vai puuttuuko sieltä johtaja, joka saa jengin syttymään?

Huomenna on tasapelin vuoro, tulosvetoon 1-1,2-2,3-3 ja 4-4.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Pete 62
Lehtonen veskaan ja täys vauhti päälle. Pelin ratkaisu nähdään kyllä toisella maalilla eli miten Sakke torjuu. Jäähyjä tulee varmasti paljon, joten erikoistilanteet myös tärkeitä. Veikkaukset jätän tulosvetoon ja rahat noudan kioskilta.

-HIFKin maalissa pelannee Strömberg. Sakke on jo väläyttänyt "taitojaan" Narreja vastaan ja lisäksi Ströbä pelasi voittoisan Tappara-matsin ja Sakke hävityn Pelicansin. Vaikkei sitä Saken takia hävittykään. En näe mitään syytä miksi Sakke olisi maalissa ennemmin kuin Ströbä. Tai sitten Mälkiä on masokisti? Tai ehkä tolppien väliin luistelee maalivahtien valmennusguru J.Kaarela näyttämään pojille, miten se oikein menee. Kaarelan koulunhan ovat käyneet mm. J.Lundell ja N.Bäckström, jotka olivat jo hyvinkin lähellä hyvän veskarin titteliä koulun aloittaessaan.
 

red#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idrottsföreningen kamraterna, Helsingfors
Tietääkö joku jos vielä on niitä 95mk lippuja jäljellä ja kuinka paljon paikkoja on yhteensä jäljellä? Toivotaan nyt että halli on täynnä.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Narri palaa kotiin...

Noh nyt sitten narri peltonen tulee vihdoin takaisin kotiin....
Eikös se nyt mene, niin, että petturille tulee käsittely à la Tiki?
Itse matsiin, niin mitä helvettiä tuominen edelleen tekee IFK:ssa?
Missä on ykkösylivoima? nyt pena vois kyllä ostaa semmoisen...
Ströbä maaliin ja vähän enemmän skodeja... Ram maliin ja Pasi kentälle. hyvät tuomarit ei mitään naisia
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Perunan allekirjoituksesta tuli mieleen. Näkikö kukaan tämän Alueuutisissa kuvaa, jossa Christian Ruutun ja Karalahden vieressä istui muuan Jan Caloun?
Aika iso ero on miehen poskissa tähän päivään...
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, täytyyhän sitä mennä sinne sivistyksen kehtoon: DDR-halliin. Siellähän se oma sivistystaso aina paranee, kun jullit laukovat "järkeviä" mielipiteitään. Täytyy vaan pitää korvat auki.

Kovillepa se nyt ottaa IFK- faneilla, kun suunta on muuttunut. Vielä -70 ja -80 luvuilla suuri ja mahtava IFK piti tapanaan ottaa pieneltä ja köyhältä Jokereilta sen parhaita pelaajia. Selännekin sanoi, että häntäkin IFK yritti saada, mutta kun Teemu oli jo lapsesta asti "vihannut IFK:ta". Ei siis onnistunut sillä kertaa.

No nyt näyttää IFK olevan "köyhä", vaikka Suomen mittakaavassa onkin vielä mitä rikkain. Jokerit on vaan nykyään paremmissa rahavaroissa ja sekös nyppii eräitä.

Itse peli tietenkin on nyt paha ennustettava, kun IFK on kärsinyt jo kaksi kotitappiota peräkkäin. Varmaan taistelee nyt eri malliin. Mutta tasoero Jokereihin on sen verran selvä, että Jokerit poistuu jälleen voittajana. Maalissa Lehtonen on ollut itse varmuus, ja sama tahti jatkuu jälleen. Näin uskon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti spoonful
Selännekin sanoi, että häntäkin IFK yritti saada, mutta kun Teemu oli jo lapsesta asti "vihannut IFK:ta". Ei siis onnistunut sillä kertaa.


-Voihan jessus miten kypsä kommentti. Luuletko että Teemu yhä vihaa HIFKiä San Josen paidassa viilettäessään? Aivan varmasti ajattelee asiaa 24 h/vrk, koska HIFKin vihaaminen, varsinkin lapsesta asti, on traumaattinen kokemus, jonka jäljet viiltävät syvällä sisällä usein koko elämän läpi. Todella hyvä, että Teemu pelastui sillä kertaa. Itse vihaan maksalaatikkoa. Harkitsen terapiaa.
 

Henkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai Jokerit 70-luvulla (alkupuolisko) ainakaan kovin köyhä ollut? Aimo-setä pisti rahaa haisemaan ja nimimiehiä riitti. Mestaruuskin irtosi kerran, eikö? Ilmeisesti "köyhemmistä" ajoista on joillekin jäänyt pysyvät vammat sieluun.

Mitä Tebaan tulee, tostakin on monenlaisia versioita. Moberg itse totesi suurimmaksi mokakseen sen ettei "hiffannut" Selännettä. Toisen version mukaan Teba olisi todellakin ollut tulossa IFK:hon -88 (Jokerit edelleen divarissa, IFK:ssa nuorennusleikkaus) mutta ehdoista ei päästy yhteisymmärrykseen. Tiedä sitten noista. Selänne tuskin nyt suoranaisesti koskaan on IFK:ta vihannut, itse olen asian ymmärtänyt niin että sympatiat vain olivat "pienemmän ja heikomman" eli Jokerien puolella.

Kuuntele sä Lusikka vaan ihmeessä "jullien" järkeviä heittoja huomenna, ties vaikka oppisitkin jotain...
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag


-Voihan jessus miten kypsä kommentti. Luuletko että Teemu yhä vihaa HIFKiä San Josen paidassa viilettäessään? Aivan varmasti ajattelee asiaa 24 h/vrk, koska HIFKin vihaaminen, varsinkin lapsesta asti, on traumaattinen kokemus, jonka jäljet viiltävät syvällä sisällä usein koko elämän läpi. Todella hyvä, että Teemu pelastui sillä kertaa. Itse vihaan maksalaatikkoa. Harkitsen terapiaa.

No, sehän ei ollut minun oma kommenttini, vaan Selänteen. Onko se sitten osoitus kenenkään kypsyydestä? Useinhan se "oma puoli" valitaan jo lapsena.
Ainakin itse olen havainnut, että IFK-laiset ovat inhonneet ja vihanneet ja vähätelleet Jokereita aina. Oma kokemus 70-luvun alkupuolelta asti. No kai se sitten on "kypsää ja sivistynyttä", en vain ole sitä sellaiseksi kokenut.

Kuten sanoin, näyttää teillä ottavan koville nämä Ruudut ja Peltoset, ne "omat pojat".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti spoonful


No, sehän ei ollut minun oma kommenttini, vaan Selänteen. Onko se sitten osoitus kenenkään kypsyydestä? Useinhan se "oma puoli" valitaan jo lapsena.
Ainakin itse olen havainnut, että IFK-laiset ovat inhonneet ja vihanneet ja vähätelleet Jokereita aina. Oma kokemus 70-luvun alkupuolelta asti. No kai se sitten on "kypsää ja sivistynyttä", en vain ole sitä sellaiseksi kokenut.

Kuten sanoin, näyttää teillä ottavan koville nämä Ruudut ja Peltoset, ne "omat pojat".

-Kuka tässä on Ruudusta ja Peltosesta puhunut? Ei ota yhtään koville. En ole koskaan vihannut Narreja vaikka olen aina ollut HIFK-miehiä. Outoa? Jonkun jengin vihaamisen asemasta mieluummin kannatan HIFKiä, sillä jonkun kannattaminen on positiivisempi olotila kuin jonkun toisen vihaaminen.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti JHag


-Jonkun jengin vihaamisen asemasta mieluummin kannatan HIFKiä, sillä jonkun kannattaminen on positiivisempi olotila kuin jonkun toisen vihaaminen.
Harvinaista puhetta jotten sanoisi..
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Potaichuk #67
Ääliöitä nämä narrifanit. Pitää kokoajan alkaa lietsomaan riitaa jostain pienestä jutusta!

Voipi olla, että jokerilassa on aika kovat paineet huomisen ottelun takia. Siltä ainakin vaikuttaa kun muuta syytä ei oikein keksi. Ei tosin uskoisi kun katsotaan sarjatilannetta :eek:.

Tässä voisi olla HIFK:n voiton avaimet? Tai edes osa niistä.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti mikaw

Tässä voisi olla HIFK:n voiton avaimet?
Harvemmin ne pelaajat tänne kirjoittelevat, eli jos faneilla on paineita niin ei se tee Jokereista sen huonompia..
Ja mitä ihmeen riidan lietsomista tässä on ollut?
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag


-Kuka tässä on Ruudusta ja Peltosesta puhunut?

Edellinen viestiketju tästä aiheesta suljettiin juuri sen takia, että siellä ainakin Villestä puhuttiin aika inhottavaan ja kiivaaseen sävyyn. Ruuduista taas IFK-fanit repivät paitansa edellisvuonna. Siitä olette jo kyllä hiukan rauhoittuneet.

Oli muuten hienoa kuulla, että et ole itse "jokerivihaaja". Useallehan se punainen vaate taitaa olla nykyään "Hjallis". Koko Suomi on siinä aivan yhtenä miehenä, että Hjallis on "p*seestä".

No lätkässä on kyllä aika tavallista, että viha-rakkaussuhde on aika kovaa luokkaa vastustajajengiin. Näin on Tampereellakin. Ja futiksessa vaikkapa Liverpoolissa (FC Liverpool-Everton).
 

ÉL TORO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta Hjallishan on ihan huono. Okei sm-liigassa menee kovaa mutta katsoppa veikkaus-liigaa... Jokerit tippuu siellä ykköseen piakkoin. PK-35 oli hyvä tiimi ennenkuin Hjallis sen osti ja pilasi. Ihan naurattaa nää "Black men in black" mainokset joilla koitetaan saada väkeä katsomaan matseja...
No niin pahoittelen tätäkin, ei ollut tarkoitus vuodattaa futiksesta vaikka se olikin vaan tässä tapauksessa esimerkki...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös