HIFK ja playoffs-viiva?

• 1 029
  • 11

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vastoin tapojani päätin kirjoittaa jääkiekkoaiheiselle palstalle välillä jopa jääkiekosta. Palauttakaa minut toki vapaasti takaisin "hurlumhei-keskustelun" ruotuun, jos/kun siltä tuntuu...

SIIS, ensi viikolla pleijariviiva taas lähenee IFK:ta, vai? Viikon pelithän ovat aivan naurettavan helppoja näin punaisten lasien läpi katsottuna:

ti HIFK-Jokerit
to HIFK-TPS
la Blues-HIFK
ai niin, viikonloppuna ensin Porissa Ässät-HIFK... ja eiköhän porilaiset piruuttaan kosta Mogerin siirron Helsinkiin voittamalla tuon pelin? Onneksi ensi viikon jälkeen peliohjelma IFK:lla helpottuu, kun sitten seuraava ottelu on taas helppo, 1.2. Jokerit-HIFK.

Minä en vaan (monivuotisena kausikorttilaisena) vieläkään ymmärrä, miksi IFK-fanin pitäisi rukoilla ihmettä, että IFK selviytyisi pleijareihin? Eihän tuolla joukkueella ole mitään "jakoa" Tapparan, Jokereiden, HPK:n Pelicansien, TPS:n tai edes JYP:in kanssa! Mitä iloa on saada Helsingin jäähalliin yksi pudotuspeli? Minä vaan kysyn?
Pentti Matikainen on huolehtinut IFK pudotuksesta jo ilman yhtä onnetonta playoffmatsiakin...

PS. Anteeksi Muu Suomi, taas yksi IFK-fani täällä itkee... en ota tavakseni...

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä uskon vakaasti, että jos HIFK selvittää tiensä pleijareihin, mitä tahansa voi tapahtua. Siis itse asiassa uskon että HIFK menee pitkälle, ainakin välieriin. Jos Ape saa ton jengin formuun ja siellä saadaan kunnon hurmos päälle, niin sieltä löytyy yllättävän paljon talenttia tosipeleihin. Varsinkin nämä uusimmat miehet Vopat ja Moger nousee arvoon arvaamattomaan kun play-offs-väännöt alkavat. Fakta lienee kuitenkin se, että HIFK tarvii vähän muidenkin apua selvittääkseen tämän savotan pleijariviivan saavuttamiseksi. Ei muuta kun 6-7 pistettä tulevalta viikolta (Ässät mukaan lukien) niin homma näyttää jo erilaiselta.

Predator; varoita jo poikaasi etukäteen, että faija ottaa kohta kausarin taas omaan käyttöönsä.

Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Olen myös sitä mieltä että tämän kauden Play offit voi pikku hiljaa unohtaa toivon että olisin väärässä mutta kun katsoo vastustajia ja miettii eilistä peliä niin ...
Okei IFK on joukkue joka monta kertaa syttyy kovien pelien tullessa mutta tämän vuotisessa jengissä se jokin on puuttunut .Olen seurannut IFK:ta 70-luvun puolesta välistä kausikorttilaisena ja silloin tällöin matseissa käyvänä ja oon sitä mieltä että tällä jengillä ei pleijareissa pärjätä ( toivon taas olevani väärässä ) siksi Penan ja Apen kannattaisi nyt jo alkaa satsaamaan ensi kauteen hoitaa sopimukset ajoissa kuntoon että saadaan ensi kaudeksi pelaavampi , pelottavampi ja ennenkaikkea voittava IFK jäälle .

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Suuri punainen
Olen seurannut IFK:ta 70-luvun puolesta välistä kausikorttilaisena ja silloin tällöin matseissa käyvänä ja oon sitä mieltä että tällä jengillä ei pleijareissa pärjätä ( toivon taas olevani väärässä ) siksi Penan ja Apen kannattaisi nyt jo alkaa satsaamaan ensi kauteen hoitaa sopimukset ajoissa kuntoon että saadaan ensi kaudeksi pelaavampi , pelottavampi ja ennenkaikkea voittava IFK jäälle .

Toi juna taisi mennä jo. Eiköhän valmennusjohdon vaihto ja viimeisimmät hankinnat tähtää nimenomaan siihen, että kaikki pistetään likoon tämän vuoden keväälle ? Jos tässä nyt taas käännytään kuin tuuliviiri ja aletaankin satsamaan ensi kauteen, ei prkl. Vielä loppusilaus tammikuun aikana kokoonpanoon ja työrauha joukkueelle, niin sitten Pena voi alkaa miettimään ensi kautta.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä itselläkin optimistilla meni jo usko ifk pleijari mahdollisuuksiin
Toki se vielä on mahdollista, mutta en halua spekuloida miten.
Jos kaikesta epätodennäköisyyydestä huolimatta ifk klaaraa tiensä pudotus peleihin tippuminen ensimmäisellä kierroksella ei todellakaan ole selviö. Toivottavasti ensikausi on parempi, ei tätä toilailua pitkään viitsi katsoa, vaikka joukkuetta en vaihda ikinä.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Katellaan vielä toi ens viikko ja itketään sitten oikein urakalla. Huomenna on pakko ottaa Porista kaikki pinnat mukaan. Tai no yksi saa jäädäkin, kunhan kaksi tulee mukana.

Sitten onkin kaksi kovaa, mutta molemmat kotona: Hjokereista avausvoitto ja TPS onkin jo tutusti heittopussi:rolleyes: Ja revanssi haetaan Espoosta. Näin meillä on kahdeksan pinnaa enemmän kuin nyt, great!

Untako? Voi olla, mutta uskoa siis on vielä..

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Gags
Minä uskon vakaasti, että jos HIFK selvittää tiensä pleijareihin, mitä tahansa voi tapahtua. Siis itse asiassa uskon että HIFK menee pitkälle, ainakin välieriin. Jos Ape saa ton jengin formuun ja siellä saadaan kunnon hurmos päälle, niin sieltä löytyy yllättävän paljon talenttia tosipeleihin. Varsinkin nämä uusimmat miehet Vopat ja Moger nousee arvoon arvaamattomaan kun play-offs-väännöt alkavat. Fakta lienee kuitenkin se, että HIFK tarvii vähän muidenkin apua selvittääkseen tämän savotan pleijariviivan saavuttamiseksi. Ei muuta kun 6-7 pistettä tulevalta viikolta (Ässät mukaan lukien) niin homma näyttää jo erilaiselta.

Predator; varoita jo poikaasi etukäteen, että faija ottaa kohta kausarin taas omaan käyttöönsä.

>>>> Gags, suuri kiitos kun viitsit vanhaa miestä vielä kannustaa! Mutta tuon kausarin suhteen on pikku pulma: minulla on näet pieni VETO pojan kanssa menossa.... jos minä ruinaan kausarini vielä tämän kauden aikana takaisin, niin joudun hankkimaan pojalle kesäksi mopon... eli minähän menen sinne jäähalliin piruuttani vaikka ylimmälle piippuhyllylle, mutta kausaria en pojalta vie!

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator

>>>> Gags, suuri kiitos kun viitsit vanhaa miestä vielä kannustaa! Mutta tuon kausarin suhteen on pikku pulma: minulla on näet pieni VETO pojan kanssa menossa.... jos minä ruinaan kausarini vielä tämän kauden aikana takaisin, niin joudun hankkimaan pojalle kesäksi mopon... eli minähän menen sinne jäähalliin piruuttani vaikka ylimmälle piippuhyllylle, mutta kausaria en pojalta vie!
No niin! Nyt vain aletaan sitten odotella sitä, että joku täällä jatkoajassa ilmoittaa syövänsä hatullisen paskaa siinä tapauksessa, että HIFK selviää pudotuspeleihin.
Jälkikasvun kanssa ei yleensä kannata ryhtyä vedonlyöntiin; syksyllä -82 löin isäni kanssa vetoa, että voittaako tulevalla kaudella mestaruuden Kärpät vai HIFK. Aika lähellä kävi, että raha ei olisi liikkunut mihinkään suuntaan:D :D :D

kaasumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tammerfors ja Södertälje Sport Klubb.
Mitäs mieltä itse?

Niin sitä vaan että mitä itse ennustat? Selvittääkö HIFK tiensä viivan "oikealle puolelle"?
Se on sitten seikka erikseen onko joukkueella siellä asiaa?

Näistä vedoistahan tuli mieleen, että tämän Sniper2001:senhän piti joskus syödä hatullinen kiekkoja, jos SaiPa voittaisi tietyn pelin? SaiPa sitten sen pelin voitti, mutta tietävätkö palstan SaiPa-fanit, että söikö tämä Sniper sitten lopulta kiekkonsa? :rolleyes:

Näin off-topiccina taas vaihteeksi...

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mitäs mieltä itse?

Viestin lähetti kaasumies
Niin sitä vaan että mitä itse ennustat? Selvittääkö HIFK tiensä viivan "oikealle puolelle"?
Jos tuo oli minulle, niin sanotaan näin. HIFK:n selviytyminen viivan yläpuolelle edellyttää JyPin romahdusta. Jyväskyläläiset ovat saalistaneet noin piste/ottelu, joten HIFK:n tulisi saavuttaa jäljelläolevissa otteluissa n. 25 pistettä 32:sta mahdollisesta, jota pidän epätodennäköisenä.
Korvien välissä oleva elin ei usko, mutta rintalastan alla oleva elin uskoo. Tietenkään tosi mies ei luovuta ennen kuin doping-testin tulokset ovat tulleet:rolleyes:
Tapparan mestaruus ei muuten ole edes huonoin vaihtoehto, sillä eräs kaverini kannattaa kirvesrintoja, ja saattaa mestaruushuumassaan tarjota sikareita ja mallasviskiä. Kohta meissä kaikissa asuu pieni opportunisti:D

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Mitäs mieltä itse?

Viestin lähetti kaasumies
>>> Niin, tai jos tuo oli minulle...

huh huh huh, olen sitä mieltä että IFK ei ole pudotuspeleissä mukana. Seura ei sitä tänä vuonna ansaitse. Tulkaa vaikka ruoskimaan selkäni Ville Peltosen huulien värisävyskaalohin, niin olen sitä mieltä, että IFK ON JO SUKELTANUT... JA ILMAN SNORKKELIA AINAKIN SATAAN METRIIN... sieltä ei sitten tullakkaan ylös ilman hirveitä sukeltajantauteja...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy