HIFK-dynastia 1998-00

• 1 244
  • 4

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Ketäs kaikkii siihen kuului?Mun elinaikana lienee ollut selvästi paras HIFK juuri noina vuosina.Tietty tiedän monet pelaajista esim.Caloun,Jokinen,Karalahti jne...
Nyky-HIFK on masentava.Nuorien nostaminen toki on hieno juttu,mutta pitäisi joukkueesta löytyä myös jonkun verran kokenutta verta.Ja hyviä semmoisia.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni tätä HIFK-dynastiaa korostaa esimerkiksi J-P Sepon paluu rinkiin. Tuhlaajapoika on palannut kotiin.

-98 joukkue oli täydellinen. K+S&W:n aikaansaannos, joka perustui pitkän linjan HIFK-edustajien päättäväiseen tuloshakuisuuteen.

Mutta. Seppo eli yli(ali) tuon kauden. Toivon että hän, kuten aiemmin Junkkareista kotiutettu Arima, on tuonut sitä oikeaa(TM) HIFK-spirittiä koppiin, juuri kun sitä on tarvittu.

Vopat on esimerkki HIFK-tyyppisestä tsempparista, mutta hänkään ei voi ymmärtää jengin erityisluonnetta ellei kopissa ole mukana Sakke, Kölli, JPS, vävypoika etc.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, onhan perinteet tärkeitä, ja IFK täytyy pitää IFK:n näköisenä. Kuitenkin mitä tulee #12:n mainitsemiin pelaajiin...esim. IFK:ssa n. puoli vuotta pelannut Bob Halkidis on paljon suurempi legenda minun silmissäni kuin yksikään mainitsemistasi herroista. Sori vaan, tämä on minun mielipiteeni.

Sitäpaitsi, mikseivät nämä samaiset pitkän linjan IFK-päättäjät osoita sitä samaa päättäväistä tuloshakuisuutta tänä päivänä? Mihin se on kadonnut?

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johnny99
Juu, onhan perinteet tärkeitä, ja IFK täytyy pitää IFK:n näköisenä. Kuitenkin mitä tulee #12:n mainitsemiin pelaajiin...esim. IFK:ssa n. puoli vuotta pelannut Bob Halkidis on paljon suurempi legenda minun silmissäni kuin yksikään mainitsemistasi herroista. Sori vaan, tämä on minun mielipiteeni.

Jokainen on oikeutettu mielipiteeseensä. Bobi oli ihan OK peruspakki, ei siinä mitään. Sama kuin #41 tänään. Bobin purkuvarmuutta oltaisiinkin tarvittu tän päivän matsissa. Ei tää kreikkalainen kuitenkaan mikään ikoni ole. Tsekkaa vaikka HIFK-sivujen meriitti-osasto.

Sitäpaitsi, mikseivät nämä samaiset pitkän linjan IFK-päättäjät osoita sitä samaa päättäväistä tuloshakuisuutta tänä päivänä? Mihin se on kadonnut?

Apen nimityksen myötä mielestäni taphtui isoja asioita. Jo se, että näin isoja muutoksia tehdään kesken kauden on iso signaali. Tuloksetkin näkyy taulukoista: viisi (fem) tappiotonta matsia alla.

Koska HIFK:lla ei (uudesta verkkoimagosta huolimatta) ole chattia tai omaa keskustelupastaa, niin kaikki skeida sitten varmaan on tarkoitus repostella täällä?! Matsikommentit löytyy omista thredeistään.

HIFK-dynastia elää hyvin. Jos joitain mitalivekkuleita jaetaan välivuosin jonnekin itään, pohjoiseen tai länteen, niin se on ihan se ja sama. We'll be back!!

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #12

#12:
Jokainen on oikeutettu mielipiteeseensä. Bobi oli ihan OK peruspakki, ei siinä mitään. Sama kuin #41 tänään. Bobin purkuvarmuutta oltaisiinkin tarvittu tän päivän matsissa. Ei tää kreikkalainen kuitenkaan mikään ikoni ole. Tsekkaa vaikka HIFK-sivujen meriitti-osasto.

41 oli eilen kaukana Bobista. Bob oli itse varmuus, joka jo vankalla olemuksellaan toi varmuutta joukkueelle. Muistuupa myös mieleen eiliseltä kohta, jossa 41 ei kolmesta peräkkäisestä yrityksestään huolimatta saanut kiekkoa purettua omalta alueelta. Tämän muistan varmasti, ja siitä vieressä istuvalle kaverilleni mainitsinkin. Eipä silti, Lehtonen on ollut hyvä hankinta, ja haluan hänet ensi kauden joukkueessakin nähdä. Ei kuitenkaan Bobin veroinen. Sitäpaitsi Bob oli Äijä isolla Ä:llä.

#12:
Apen nimityksen myötä mielestäni tapahtui isoja asioita. Jo se, että näin isoja muutoksia tehdään kesken kauden on iso signaali. Tuloksetkin näkyy taulukoista: viisi (fem) tappiotonta matsia alla.

Totta, Alpon nimitys olikin ihan hieno homma. Hiukan myöhässä tosin.

#12:
Koska HIFK:lla ei (uudesta verkkoimagosta huolimatta) ole chattia tai omaa keskustelupastaa, niin kaikki skeida sitten varmaan on tarkoitus repostella täällä?! Matsikommentit löytyy omista thredeistään.

Missäs sitten, jos ei täällä? Mitäs sen on sitäpaitsi väliä, kaikkien luettavissa noi omat chatitkin on.

#12:
HIFK-dynastia elää hyvin. Jos joitain mitalivekkuleita jaetaan välivuosin jonnekin itään, pohjoiseen tai länteen, niin se on ihan se ja sama. We'll be back!!

Varmasti tullaan, mutta syytä olisi tulla mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Ei enää välivuosia, kiitos. Mestaruutta on IFK:n tavoiteltava uskottavasti joka vuosi.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy