Hienoin pelipaita NHL.n itäisessä konferensissa?

  • 1 716
  • 22

Hienoin pelipaita itäisessä konferenssissa?

  • Atlanta Thrashers

    Ääniä: 4 3,8%
  • Boston Bruins

    Ääniä: 11 10,5%
  • Buffalo Sabres

    Ääniä: 2 1,9%
  • Carolina Hurricanes

    Ääniä: 0 0,0%
  • Florida Panthers

    Ääniä: 10 9,5%
  • Montreal Canadiens

    Ääniä: 13 12,4%
  • New Jersey Devils

    Ääniä: 10 9,5%
  • New York Islanders

    Ääniä: 0 0,0%
  • New York Rangers

    Ääniä: 6 5,7%
  • Ottawa Senators

    Ääniä: 3 2,9%
  • Philadelphia Flyers

    Ääniä: 12 11,4%
  • Pittsburgh Penguins

    Ääniä: 10 9,5%
  • Tampa Bay Lightning

    Ääniä: 5 4,8%
  • Toronto Maple Leafs

    Ääniä: 17 16,2%
  • Washington Capitals

    Ääniä: 2 1,9%

  • Äänestäjiä
    105

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Elikkä haetaan itäisen konferenssin hienointa koti-/vieraspelipaitaa...
 

scholl

Jäsen
Aika jännä, että saa valita vain idästä. No anyway, tällä hetkellä aika tyylikäs taitaa olla Florida Panthersin kolmospaita eli se punainen. Ei nyt ihan ehkä HIFKin veroinen, mutta siltikin...

EDIT: alkuperäisjengit saavat sympatiapisteet legendaarisuudestaan
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Tietenkin Rangersin pelipaita. Klassikko jo syntyessään.
Enkä siis puhu nyt mistään näistä uusista vapudenpatsa väännöksistä jotka ovat rumia.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Oli pakko laittaa konferensseittain koska maksimi äänestysmäärä on 15...
 

peikko#13

Jäsen
Devilsien valkonen paita, se on yksinkertainen, mutta erittäin tyylikäs.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Köntsä kirjoitti:
Tietenkin Rangersin pelipaita. Klassikko jo syntyessään.
Enkä siis puhu nyt mistään näistä uusista vapudenpatsa väännöksistä jotka ovat rumia.
Entäs se kolmospaita tms., jossa on Rangersin logo? Mielestäni varsin tyylikäs.

Les Canadiens kyllä voittaa tämän äänestyksen minun osaltani. Kunniamaininta myös Bruinsille ja Maple Leafsille.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Oma suosikkini on Penguinsin "uusin" paita jossa on luisteleva pingviini suoraviivaisen selkeä ja loistavat värivalinnat täysi kymppi:)
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Lawless kirjoitti:
Entäs se kolmospaita tms., jossa on Rangersin logo? Mielestäni varsin tyylikäs

Joo, se on kieltämättä makee se paita, mutta sekin kuosi mikä siinä on, on ollut aika ajoin käytössä jo vuosikymmeniä. Sikäli mikäli olen oikein ymmärtänyt.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Annoin ääneni Ottawalle. Myös New Jersey, Buffalo ja Philadelphia itäisestä konferenssista ovat korkealla minun 'paitarankingissa'.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ääni meni New York Rangersille - valkoinen kotipaita on kylläkin hienompi kuin sininen vieraspaita - varsinkin jos selässä on nimi LEETCH ja # 2.

Hyvänä kakkosena perinteinen Broad Street Bullies eli Philadelphia Flyers - varsinkin valkoinen kotipaita veriroiskeilla ja selässä nimi CLARKE.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Predator kirjoitti:
Ääni meni New York Rangersille - valkoinen kotipaita on kylläkin hienompi kuin sininen vieraspaita - varsinkin jos selässä on nimi LEETCH ja # 2.

Paitsi että se valkoinen on nykyään vieraspaita ja sininen kotipaita. Valkoinen on tosin omastakin mielestäni tyylikkäämpi.

Tumma alternate jersey vapaudenpatsaalla on myös mulle ihan OK.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
JLand kirjoitti:
Paitsi että se valkoinen on nykyään vieraspaita ja sininen kotipaita. Valkoinen on tosin omastakin mielestäni tyylikkäämpi.

Minä olenkin perinteiden vaalija. Eikös se pitänyt mennä niin, että "VISITOR BRINGS THE COLOUR"?
 

Rocco

Jäsen
Devilsien punainen on ykkönen.

Hyvinä mainintoina pakko jakaa krediittiä:
- NY Rangers: Tummansininen vapaudenpatsas-logolla varustettu kolmospaita
- Montreal: Klassinen punainen kotipaita
- Buffalo: Punainen kolmospaita. Myös normaalit valkoinen ja musta ovat onnistuneita.

Muutama entinen tms. joille pakko jakaa krediittiä

- Ottawa: Nykytaipaleen musta paita, jossa mustat hihat ja vain pari punaista raitaa.
http://www.sportsposterwarehouse.com/warehouse/yashin94-1.jpg
- Pittsburgh: Nykyinen musta malli, mutta sillä kolmionmallisella pingviinillä olisi todella mahtava.
http://www.sportchalet.com/graphics/product_images/p265431reg.jpg ja tähän se vanha logo.
- Boston: -90 luvulla käytetty lähes kokonaan musta paita.
http://www.bostonbruins.com/community/images/neelyoates6th.jpg
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Idästä valitsisin komeimmaksi ja silmääni entien miellyttävimmäksi Maple Leafsien pelipaidan - hienot löytyy myös Rangerseilta.

vlad.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pakko vetää kotiinpäin ja sanoa että Tampa.
Tumma paita on kuitenkin aina pop.

Vanhaa kolmospaitaa ei saa enää mistään. Se oli oikeasti ihan hiton komea.
Tässä näkyy jotenkin se: http://www.sportsposterwarehouse.com/warehouse/lecavalier99sl.htm

HockeyDB:ssä tai jossain muualla oli joskus parempi kuva. En ole löytänyt vain sitä enää.

Tosin yksinkertainen on myös kaunista. Joten myös Rangersin paita on mielestäni tyylikäs.


EDIT: Löytyi uusikin kuva. Tosin en tiedä noista hihoista. Ei mun mielestä niissä tuollaisia ole ollut, ellen muista väärin.

http://www.inthecrease.co.uk/jerseys/lightning3rd.jpg
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
B1 kirjoitti:
Pakko vetää kotiinpäin ja sanoa että Tampa.
Tumma paita on kuitenkin aina pop.

Vanhaa kolmospaitaa ei saa enää mistään. Se oli oikeasti ihan hiton komea.
Tässä näkyy jotenkin se: http://www.sportsposterwarehouse.com/warehouse/lecavalier99sl.htm

HockeyDB:ssä tai jossain muualla oli joskus parempi kuva. En ole löytänyt vain sitä enää.

Tosin yksinkertainen on myös kaunista. Joten myös Rangersin paita on mielestäni tyylikäs.


EDIT: Löytyi uusikin kuva. Tosin en tiedä noista hihoista. Ei mun mielestä niissä tuollaisia ole ollut, ellen muista väärin.

http://www.inthecrease.co.uk/jerseys/lightning3rd.jpg



Hihat on kyllä munkin mielestä ihan erilaiset mutta paidan alaosa näyttää tutulta...
 

JoeyKocur#26

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hki Punx
Boston on lähinnä sydäntäni tässä kisassa. Philadelphia toki lähellä! Varsinkin Wanha Philly!
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
B1 kirjoitti:
Pakko vetää kotiinpäin ja sanoa että Tampa.
Tumma paita on kuitenkin aina pop.

Vanhaa kolmospaitaa ei saa enää mistään. Se oli oikeasti ihan hiton komea.

Mä oon ihan eri mieltä. Tuli mieleen lähinnä Vesa Keskinen ja liekkipaita.
Muutenkin nää kolmospaidat mitä monilla on, on liian usein aivan törkeen rumia ja mauttomia. Lähinnä kai suunnattu ala-aste ikäisille pikkunassikoille, joiden mielestä "liekit on ihan vitun makeet".
Oonko muuten ainoo joka on huomannut tai ainoa joka on tarpeeksi tyhmä puhumaan itsestäänselvyyksistä, mutta näissä kolmospaidoissahan on useimmissa teemana itse logosta vedetty yksityiskohta tai muuten kyseiseen joukkueeseen yhdistettävä teema.
T.ex. Bostonilla se nalle, meillä vapaudenpatsas ja Buffalolla ne miekat


Ps. Pakko tunnustaa että kyllähän mullakin on liekkikengät. Ne on vielä nyt tosi makeet iha oikeesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös