Heterovartio 2020

  • 4 203
  • 23
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Huomio
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alokas uusful idioot ilmoittautuu kapteenille kjäh kjäh. Täällä vartiossa kaikki on aika hassuja ja kreisejä suhteessa siihen, että ei voiteta koskaan mitään.
 

redpecka

Jäsen
Mitä me täälä muuten väijytään? Heteroita?
Vissiin. Aika homogeenista porukkaa kyllä.

Mutta tietääkseni tehtävä on nappailla salaviestejä Länsirannalta ja selvittää kenestä heterosta on kyse.

Kyhäsin nopeesti oman väijypisteen.
 

Liitteet

  • Heteropotero.jpg
    Heteropotero.jpg
    59,6 KB · kertaa luettu: 412
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vissiin. Aika homogeenista porukkaa kyllä.

Mutta tietääkseni tehtävä on nappailla salaviestejä Länsirannalta ja selvittää kenestä heterosta on kyse.
Huomio, Iso E, kuuleeko Ee? Kello kahessatoista havaittu kaksi mahd. heteroa. Kohteet etenee länteä kohti.

Esikunta, peruutan edellisen. Toistan, peruutan edellisen. Veljet @vetti ja Jorma Uotinen sielä vain joraavat niityllä Lambadaa. Alasti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko heterot kuinka vaarallisia? Pelottaa jo ajatuskin vaarallisesta pedosta vapaan tuolla jossain.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onko heterot kuinka vaarallisia? Pelottaa jo ajatuskin vaarallisesta pedosta vapaan tuolla jossain.
Olen, erittäin. Suosittelen pitämään etäisyyttä eli pidä niinsanotusti bansku piilossa. Räyh.
 

Liitteet

  • varo vaaraa.jpg
    varo vaaraa.jpg
    8,6 KB · kertaa luettu: 419

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Totesitko että "Eiii hyööööönö!"
Oli luotaantyöntävä. Ei. Ei. Ei. Monta kertaa voi ja saa sanoa EI. Hänelle riitti toki yksi EI.
Ja mä olin tietenkin tuollon nuori ja komea. Nykyisin vain ja.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meikä voisikin ottaa seuraavan vuoron, jos vaan sopii. Nuorta voimaa nääs. Täytyy opetella tuo Tampereen murre ajoissa. Onneksi 'nääs' on helppo oppia.

Vilkuillaanpa tässä yön ratoksi kaikkia paikalla hiippailevia heteroita.
No, löytyikö niitä hiipparoivia hetskuja? Pthyi, sanon ma!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Siellä täällä, vaikka oltiin keskellä yötä. Ovat ilmeisesti myös yöaktiivisia veikkosia. Aikani kului pitkälti kirjoittamisen sekä Minecraftin parissa, mutta pidin sivusilmällä yllä myös Heterovartiota. Ei huolta, hyvät miehet.

Katsotaan otanko joskus myöhemmin uuden vuoron.

Entä jos tänne tulee yks homo väijyyn heteroita aina välillä kans kun ehtii.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oli luotaantyöntävä. Ei. Ei. Ei. Monta kertaa voi ja saa sanoa EI. Hänelle riitti toki yksi EI.
Ja mä olin tietenkin tuollon nuori ja komea. Nykyisin vain ja.
Mites muuten, heiluuko Jorsen ovessa saranat molempiin suuntiin vai oliks se avioliitto Helenan kanssa vaan kulissihumpuukia?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mites muuten, heiluuko Jorsen ovessa saranat molempiin suuntiin vai oliks se avioliitto Helenan kanssa vaan kulissihumpuukia?
Oletan - en tiedä - että molempiin suuntiin.
Ja @peksa en väijy teitä heteroita. Ei kiinnosta - noh ehkä jokunen. En tiedä kun en teitä tunne. Tulin kun tagattiin.
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Oletan - en tiedä - että molempiin suuntiin.
Ja @peksa en väijy teitä heteroita. Ei kiinnosta - noh ehkä jokunen. En tiedä kun en teitä tunne. Tulin kun tagattiin.

En mä hetero ole. Mutta kyllä enempi heteroväijystä tulee joku armeijatermi mieleen kun heterojätkät istuu väijyssä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös