Heterot

  • 12 591
  • 90

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jatkoajassa on olemassa Jatkoajan virallinen homoketju.

Se on ihan hyvä, mutta ensinnäkin on turhaa mainita, että se on Jatkoajan, koska onhan selvää, että jokainen ketju täällä on Jatkoajan, siis Jatkoajassa.

Toisekseen, ei se virallinen ole. Vai onko Jatkoajan hallitus virallistanut sen. Ehkä on, mutta en usko.

Ja kaikkihan nämä keskustelulangat ovat ketjuja, jos eivät ensimmäiseen viestiin pääty.

Joten nimi olkoot: Heterot.

Tässä siis keskustellaan heteroiden asioista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Haluan mainita, että minulla ei ole mitään heteroja vastaan sinänsä, jokainen tehkööt mitä haluaa, kunhan ei toisia vahingoita. Ellei toinen sitten halua, että häntä vahingoitetaan. Eikä silloinkaan saa vahingoittaa jos toinen on vaan pösilö ja ihan M1.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Juu, mukana ollaan, saatan olla hetero, Pitää kysäistä akalta tätä. Heterona olo on kyllä ihan homoa, tai silleen, Emmä tiiä, mutta joskus haluaa ihan vaan halitella akkaa, homoa vissiin? Pettter, tule apuun.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt pitää sitten määritellä se hetero, josta tässä ketjussa saa puhua. Onko sukupuolenvaihdosleikkauksen läpikäynyt ihminen hetero, jos sen leikkauksen jälkeen on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta? Vai oliko se vaan sekaisin ollut homo jo alunperin? Entä ne ladyboyt? Tai hermafrodiitit?

Uskon, että tästä tulee eeppinen ketju.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Huikea ketjunavaus ja tuiki tarpeellinen ketju näinä heteroille vaikeina aikoina. Tarkoitan tällä sitä, että kun nykyään on muodissa tuo transseksuaalisuus, eli jengi vaihtaa sukupuolta, niin tulevaisuudessa pitää olla entistä varovaisempi kenen kanssa vehtaa kun ei voi tietää mitä sukupuolta se on ollut alunperin. Hetero alkaa muutenkin näinä ylisuvaitsevaisuuden aikoina olla katoava luonnonvara ja siksi on tärkeää, että myös meille on oma ketju ja että myös meidän heteroiden oikeuksia puolustetaan. Anu Sagim ja Risto-Matti Ratia ovat muuten eronneet. Sytytän heterokynttilän heidän liittonsa muistoksi.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Meillä on jo junteinta mitä tiedät-ketju, mihin tarvitaan enää erikseen hetero-ketjua?

Heterous on niin 1900-lukua. Veikkaan että sadan vuoden päästä heteroita ei enää ole.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
onko sukupuolenvaihdosleikkauksen läpikäynyt ihminen hetero, jos sen leikkauksen jälkeen on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta?
Helppo kysymys. Nykyinen termi on sukupuolenkorjausleikkaus. Elämme näitä aikoja, heterot tietävät mitä tarkoitan. Homot ja muut piipertäjät eivät tiedä, mutta ei se meitä heteroita haittaa.

Sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus. Ei siis -vaihdos eikä -korjaus. Homojen salaliittoa nuo väärät termit. Sait nyt varmasti jo vastauksen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Helppo kysymys. Nykyinen termi on sukupuolenkorjausleikkaus. Elämme näitä aikoja, heterot tietävät mitä tarkoitan. Homot ja muut piipertäjät eivät tiedä, mutta ei se meitä heteroita haittaa.

Sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus. Ei siis -vaihdos eikä -korjaus. Homojen salaliittoa nuo väärät termit. Sait nyt varmasti jo vastauksen.
Veli Käyttäjänimetön todistaa hallelujah. Say my name, say my name: Vaasan sport,
tunnen häpeää tästä salaisesta nautinnosta mutta VSport teihin minä uskon toisin kuin noihin vale sinappeihin turusta tuosta suomen persereiästä.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Helppo kysymys. Nykyinen termi on sukupuolenkorjausleikkaus. Elämme näitä aikoja, heterot tietävät mitä tarkoitan. Homot ja muut piipertäjät eivät tiedä, mutta ei se meitä heteroita haittaa.

Sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus. Ei siis -vaihdos eikä -korjaus. Homojen salaliittoa nuo väärät termit. Sait nyt varmasti jo vastauksen.

Aivan. Kirjoitin viestini ennen kuin ajattelin loppuun asti. Joten ketjun raamit ovat hyvin selvillä, kiitos siitä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Veli Käyttäjänimetön todistaa hallelujah. Say my name, say my name: Vaasan sport,
tunnen häpeää tästä salaisesta nautinnosta mutta VSport teihin minä uskon toisin kuin noihin vale sinappeihin turusta tuosta suomen persereiästä.
Anteeksi väärä ketju, veli olen tulossa Ouluun tuossa tulevaisuudessa, rankaisetko minua silloin?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Heterot, nuo seksuaalisuuden monimuotoisessa maailmassa rajoittuneella näkemyksellä taivaltavat juntit , isä/äiti suhdettaan vaillinaisesti analysoineet tylsimykset, ansaitsevat mielestäni kyllä oman ketjun.

Mitähän minulla olisi annettavaa ketjun saamiseksi lentoon?

En pitänyt tytöistä. Sitten jossain vaiheessa katselin Anttilan postimyyntiluettelosta muutakin kuin lelusivuja.
En ryhtynyt transsuksi, vaikka naisten alusasuja ja uimapukuja tiirailin.
Tai siis, enhän minä tainnut varsinaisesti niitä tekstiilejä arvioidakaan. Syyllistyin siis pienenä poikana patriarkaalisen yhteiskunnan rakenteiden tukemiseen, naisvartalon kaupallisen hyödyntämisen sanattomaan hyväksymiseen, oikeastaan seksuaaliseen häirintään.
Ajauduin viattomana, tai niin viattomana kuin poikalapsi voi olla, jatkamaan heteromiesten vuosituhansia jatkunutta naisten alistamista, katselua.
Myöhemmin olen kyllä kuunnellutkin naisia.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
En tule osallistumaan tähän ketjuun, koska rasistisella vihapuheella on jo omansa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Heterot, nuo seksuaalisuuden monimuotoisessa maailmassa rajoittuneella näkemyksellä taivaltavat juntit , isä/äiti suhdettaan vaillinaisesti analysoineet tylsimykset, ansaitsevat mielestäni kyllä oman ketjun.

Mitähän minulla olisi annettavaa ketjun saamiseksi lentoon?

En pitänyt tytöistä. Sitten jossain vaiheessa katselin Anttilan postimyyntiluettelosta muutakin kuin lelusivuja.
En ryhtynyt transsuksi, vaikka naisten alusasuja ja uimapukuja tiirailin.
Tai siis, enhän minä tainnut varsinaisesti niitä tekstiilejä arvioidakaan. Syyllistyin siis pienenä poikana patriarkaalisen yhteiskunnan rakenteiden tukemiseen, naisvartalon kaupallisen hyödyntämisen sanattomaan hyväksymiseen, oikeastaan seksuaaliseen häirintään.
Ajauduin viattomana, tai niin viattomana kuin poikalapsi voi olla, jatkamaan heteromiesten vuosituhansia jatkunutta naisten alistamista, katselua.
Myöhemmin olen kyllä kuunnellutkin naisia.
Älä meitä Jokeri faneja uloskaapista väkipakolla tuo...
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Eikä sinua ehkä nämä heterojutut kiinnostakaan, kun olet kovin aktiivinen tuolla homokeskustelun puolella.

Katsopas neropatti montako viestiä mulla on Naisasioiden puolella. Ihmiskaupasta toki osa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tässä ketjussa on jotenkin erityisen homo meininki, vaikka otsikon perusteella olisi voinut odottaa jotain muuta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, mukana ollaan, saatan olla hetero, Pitää kysäistä akalta tätä. Heterona olo on kyllä ihan homoa, tai silleen, Emmä tiiä, mutta joskus haluaa ihan vaan halitella akkaa, homoa vissiin? Pettter, tule apuun.
Joo hellyys ja läheisyys on ihania ja tärkeitä asioita. Mutta toisaalta, onko sillä niin väliä panetko sä miestä vai naista persuksiin? Ei kait niissä takaapäin kovinkaan suuria eroja ole. Tissitkin on siellä toisella puolella ja pärstä kanssa. Kikkelissä tuntuu kivalta kun rynkytät menemään. Tai jos miettii kumpaa tekisi mielummin: suutelisi naista vai panisi miestä? Mua ainakin kaikki pussailujutut ällöttää. No jotain 17-kesäistä neitsyttä olis vielä kiva pussailla. Ei kyllä miehet kiinnosta noin muuten enkä ole koskaan homoillut. Tai no lasketaankohan ne jutut.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Älä meitä Jokeri faneja uloskaapista väkipakolla tuo...

Jokeri-fanina olen toki ollut muutamia päiviä kaapissa, mutta toipunut nyttemmin.
Olen ollut aina yksinäinen, outo lintu kaveriporukoissa Jokeri-fanina. Se alkoi jo nuorena täällä pohojanmaalla, olin ainoa Jokeri-kannattaja kauppalassa.
Ja sama jatkui opiskelijaympyröissä pk-seudulla. Helsingin duuneissa työkavereina oli kyllä luultavasti hetero-Jokeri kannattajia.
Yhtäkään naishetero-Jokerifania en ole koskettanut, ehkä hallin käytävällä ohimennen.

Olen tehnyt elämässäni rankkoja valintoja, mutta soon mun oma valinta.

Lisäys: en ole varmaan koskettanut yhtäkään naishomo-Jokerifaniakaan. Tai voisiko sittenkin olla hän...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olen ihan heterona odottanut tällaista ketjua!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Missähän iässä sitä ymmärsi olevansa hetero? Ainakin tarhassa oltiin jotain pusuhippaa ja tuntui kivalta jäädä tytölle kiinni. Vaikka se olikin ehkä vähän yök, niin ainakin jälkeenpäin ymmärsi mistä todella oli kyse.

Vai olikohan se niin päin, että tyttöjä jahtasi saamatta niitä kuitenkaan kiinni? Mutta tuntui kivalta jahdata niitä.

Herculesta ei enää ole. Tiedän tämän vaikka olen hetero.

Onko näin, harmillista. Kävin tuolla kerran tarhan jälkeen ja ihan hyvä paikka se oli janoiselle ihmiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös