Herrasmies sopimus?

• 1 051
  • 3

Tommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olin ihan varma kun Jukka Jalonen mittautti Jan Latvalan mailan silloin Hpk vs. Pelicans ottelussa, että tästä tulee viellä tapa ja mittauksia tehdään ainakin kerran viikossa, mutta toisin kävi ja olen hyvin iloinen siitä. Jos kerta näin on sovittu, että mailoja ei mittauteta ja muutenkin on tehty sitovia sopimuksia niin oli tämä aika yllättävä veto. Eilen kun Hpk vieraili Lahdessa yleisö odotti, että Jaloselle heitellään romua katsomosta, mutta hyvä että homma pysyi aisoissa. Itsekkin oli aluksi sitä mieltä, että homma kostetaan, mutta kun mietiskelin hieman niin huomasin, että Hpk oli todella pisteiden tarpeessa jos aikoo voittaa runkosarjan.

Ensi viikon torstaina Hpk vs. Pelicans Hämeenlinnassa ja luulen, että moni Pelicans fani lähtee katsomaan "paikalliskamppailua" Hämeenlinnaan. Toivotaan, että Hämeenlinnassakin homma pysyy aisoissa.

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Olisko mahtunut tonne?

Asiastahan ei ole vielä riittävästi keskustelua, joten uusia threadeja tarvitaan ainakin nimillä:
herras mies sopimus
herras miessopimus
herrasmiessopimus
herras-miessopimus
herras-mies-sopimus

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy