hermestä centrelle?

  • 969
  • 5

shaver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kookoo
Mahtaako Hermeksellä olla jotain isompia ongelmia? Centren tarjous kookoo-hermes pelissä vierailijalle 3.40. Vaikka kookoota pitäisi pienoisena suosikkinakin on kerroin aika muhkea. Itse uskon kookon pelejä seuranneena, että kyllä hermeksellä on suurempmmat kuin 29.4%:n voitonsaumat ko. pelissä. Sitäpaitsi kookoon kannattajana ei suuremmin harmittaisi vaikka kookoo voittaisikin.
SHAVER
 

Afan

Jäsen
Lappua sisään vaan

Hermeksen kerroin on laskettu 2,95:een, silti mielestäni pelin arvoinen.

Mielestäni Centrebet yliarvostaa selvästi KooKoota. Tämän kauden viidestä Mestisvedostani olen pelannut neljästi KooKoota vastaan (KJT, Diskos, Ahmat, nyt Hermes).
 

juudas

Jäsen
Kannattaa kärkkyä noita Centrebetin kertoimia heti kun ne tulee, siellä on alkukaudella usein divarissa ties mitä. Olen itse tehnyt divarilla hyvän tilin tällä kaudella (ja hävinnyt sitten liigassa).
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Afan

Tosiaan saattaa olla niin että KooKoota yliarvostetaan mutta ei Centrebetin kertoimet nyt ihan pieleen kuitenkaan ole menneet.
Afan, pelaat aina KooKoota vastaan mutta onnistumisprosenttisi on nyt KJT, Diskos, Ahmat ja Hermes pelin jälkeen vasta 50 %.
Hermes pelissä KooKoolle tuli jo toinen kotitappio 1 maalin erolla, mielenkiintoinen yksityiskohta KooKoo-Hermes ottelussa oli KooKoo maalivahti Carl Grahnin muhkeat 13 torjuntaa eli tuo kertoo aika paljon missä päässä kiekkoa pelattiin ja silti KooKoo onnistui homman ryssimään.
 

Rooster

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, TPS (pesiksessä KPL)
No, ei KooKoo-Hermes-pelissä kanukki-Hietalakaan ollut kiekon tiellä kuin 20 kertaa (KooKoon mainioiden tilastonikkarien mukaan :)). Toki Hietala oli tässä pelissä selvästi varmaotteisempi maalivahti kuin Grahn. Hietalalla ei ollut mitään tehtävissä KooKoon kummassakaan maalissa, kun taas Grahnille minä annan täyden synninpäästön vain Hermeksen toisesta maalista. Mutta ei tuo peli minusta kuitenkaan ollut mitenkään selkeää KooKoon hallintaa, ellei sitten näennäistä sellaista. Kieltämättä alkaa v--utuskäyrä nousta katastrofaalisen viime kauden jälkeen jo aika helposti. Tuntuu, että jokainen KooKoon tappio on tosi vaikea niellä. Huolestuttavaa on sekin, että Mansikka totesi Ahmat-pelin jälkeen, että KooKoon pelaajien otteet muistuttivat jo hieman viimekautisia.
 

Afan

Jäsen
Old Tom

Hauskasti sanottu, että onnistumisprosentti KooKoota vastaan lyödyissä vedoissa on VASTA 50.

Nuo kaksi osumaa neljästä yrityksestä antavat nimittäin voittokertoimilla 2,35 ja 2,95 tasapanoksilla laskettuna palautusprosentiksi 132,5. On aivan varmaa, että pidemmän päälle palautusprosentti ei pysy yhtä korkeana, eikä samanlaisista vedoista osu jatkossa joka toinen. Yhdessäkään vedossa KooKoon vastustajan voittotodennäköisyys ei ole mielestäni edes yltänyt 50 prosenttiin, ja kolmessa neljästä ottelusta KooKoo on ollut suosikki, kuten Hermestäkin vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös