Jokerit ja hyökkääjä Henri Ikonen kahden vuoden sopimukseen: Nuorten maailmanmestari Ikonen Jokereihin | Jokerit.com
Sinulla siis kuitenkin lienee jonkinlainen kuva kaverista ja hänen pelaajatyypistään. Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.Hämmentävä hankinta, en keksi yhtään roolia koko rosterissa, johon sopisi.
Millaisesta pelaajasta kyse? Millaista roolia pelannut edellisessä joukkueessa?Hämmentävä hankinta, en keksi yhtään roolia koko rosterissa, johon sopisi.
Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.Ei mitään käyttöä. Enää kaksi paikkaa vapaana, sentteri ja pakki. Eli niemi/pihlström aloittaa kolmosen keskellä. Kiitos vaan toimistolle.
No aivan varmasti toinen noista kahdesta on sentteri.Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.
Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.
Sinulla siis kuitenkin lienee jonkinlainen kuva kaverista ja hänen pelaajatyypistään. Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.
Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.
Mutta onneksi joukkueenjohdon on ollut pakko jotain nähdä kaverissa kun kerran hankkivat, onko se sitten pelkkää potentiaalia vai mitä, se onneksi selviää jo muutaman kuukauden päästä. Lets wait and see.
2. sentteri on varmasti hankintalistalla. Santalahan on tarjoutunut huhujen mukaan Jokereihin, niin häntäkin paremman sentterin perässä Jokerit tällä hetkellä on.
Näkivät jo aikanaan mm. Sillanpäässä. Potentiaalin. Vai minkä.
Alkaa mennä usko Kurrin ja Vuorisen osaamiseen.Yksisuuntainen on
Ja niitä tarvitaan, mutta ei määräänsä enempää. Nuo ruudut on jo kaikki täytetty.Edullisia työteliäitä täytejätkiä 3-4 vitjoihin.
Alkaa mennä usko Kurrin ja Vuorisen osaamiseen.
Ja niitä tarvitaan, mutta ei määräänsä enempää. Nuo ruudut on jo kaikki täytetty.
Ikonen pystyy pelaamaan myös sentterinä ja hoitaa sen homman varmaan paremmin kuin Mäki. Rotaatiohankintahan tämä on eikä varmaan kovin kallis.
Jep. Ja kun Sillanpää osoittautui hudiksi, olisi syytä lopettaa pelaajien hankkiminen kokonaan.
Sen on jo mennyt kausi osoittanut. Eivät pystyneet vastaamaan huutoon.Sinun papereissa Salminen ja Niemi ovat täytepelaajia.
Narrit tarvitsee asiallisia pelaajia eikä hurskaita toiveita ja tyhjiä lupauksia.Johan kauden jälkihaastattelussa Kurri sanoi, että Niemeltä ja Salmiselta odotetaan tulevalla kaudella enemmän