Henri Ikonen Jokereissa

  • 54 908
  • 233

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Hämmentävä hankinta, en keksi yhtään roolia koko rosterissa, johon sopisi.
Sinulla siis kuitenkin lienee jonkinlainen kuva kaverista ja hänen pelaajatyypistään. Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ei mitään käyttöä. Enää kaksi paikkaa vapaana, sentteri ja pakki. Eli niemi/pihlström aloittaa kolmosen keskellä. Kiitos vaan toimistolle.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Ei mitään käyttöä. Enää kaksi paikkaa vapaana, sentteri ja pakki. Eli niemi/pihlström aloittaa kolmosen keskellä. Kiitos vaan toimistolle.
Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.
No aivan varmasti toinen noista kahdesta on sentteri.

Mitähän tästä Ikosen hankinttasta nyt sitten olii mieltä.. 100x mielummin olisin ottanut sentterin. Kyseessä taitaa olla tällainen Kurrin/Vuorisen/Jalosen projektipelaaja. Rooli voi jäädä Sillanpäämäiseksi. Lainalle Kuopioon jos kartelli on saatu purettua?
 

Perreault85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Hyvä hankinta ainakin näin etukäteen pohdittuna. 23-vuotias urallaan eteenpäin pyrkivä pelaaja. Tuo hyökkääjien suhteen kilpailua pelipaikoista, joten silläkään osastolla ei viime kauden tapaista löysäilyä pääse tapahtumaan. Rooli lienee 3. tai 4.ketjussa korkeintaan ainakin aluksi.

Ikävä kyllä haiskahtaa siltä, että Niemi ja Pihlström ovat ensi kaudella kakkos- ja kolmossentterit. Toivottavasti olen väärässä ja ensi viikolla julkistetaan kakkossentteri.

2. sentteri on varmasti hankintalistalla. Santalahan on tarjoutunut huhujen mukaan Jokereihin, niin häntäkin paremman sentterin perässä Jokerit tällä hetkellä on.
 

pyy

Jäsen
Mä muistelen että olisi pelannut juniorina sentteriä. Oma mielikuva että sellainen työteliäs pelaaja joka ei ole ihan kädetön. Rotaatiopelaajana ihan OK hankinta, nuori pelaaja kuitenkin.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sinulla siis kuitenkin lienee jonkinlainen kuva kaverista ja hänen pelaajatyypistään. Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.


Omat muistikuvat ovat junnumaju-turnauksista. Silloin Ikonen oli ”ihan ok”-tason koohottaja, jolla ei ollut selkeitä heikkouksia, mutta ei myöskään selkeitä vahvistuksia. Kyseessä on kuitenkin käytännössä puhdas laituri. Pyörii suht vahvasti kulmissa, mutta ei saa mitään merkittävää aikaan. Tätä näkemystä myös viime kausien tilastot tukevat. Ehkä hieman parannettu versio Marjamäestä, mutta ei sen enempää. Eli ei todellakaan lähelläkään sitä, mitä Jokerit nyt tarvitsee - tulosta tekeviä kärkikenttien senttereitä, ei yhtä koohottaja-laituria lisää.
 

Gemondo

Jäsen
Minulle tämä nimi ei taas sano yhtään mitään. Tai siis sen verran että olen nimen kuullut mutta muuta en hänestä tiedä. Toivottavasti toimistolla tietävät.

Sama. Hiihdellyt täysin minun tutkani kantaman ulkopuolella.

Mutta onneksi joukkueenjohdon on ollut pakko jotain nähdä kaverissa kun kerran hankkivat, onko se sitten pelkkää potentiaalia vai mitä, se onneksi selviää jo muutaman kuukauden päästä. Lets wait and see.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mutta onneksi joukkueenjohdon on ollut pakko jotain nähdä kaverissa kun kerran hankkivat, onko se sitten pelkkää potentiaalia vai mitä, se onneksi selviää jo muutaman kuukauden päästä. Lets wait and see.

Näkivät jo aikanaan mm. Sillanpäässä. Potentiaalin. Vai minkä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilastot skouttaamalla väitän että ei ole sitä mitä lääkäri määrää. Keskinkertaista heikommat tehot AHL:ssä ja väärä pelipaikka.

Jos on 2 suunnan paperi, niin sitten ymmärrän, yksisuuntaisena K&V osoittaa jälleen osaamistaan..
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
2. sentteri on varmasti hankintalistalla. Santalahan on tarjoutunut huhujen mukaan Jokereihin, niin häntäkin paremman sentterin perässä Jokerit tällä hetkellä on.

Kuulemma jostain pelaajasta pitää siis päästä eroon, jotta Santala voidaan hommata. Optimitilannehan olisi se, että Niemi lähtisi ja kolmosen keskelle hommattaisiin Santala. Sitten kakkoseen vielä joku kova. Toivotaan.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mihin rooliin? Kaikki odottivat kahta sentteriä niin sieltä tulee Ikonen, ei vaan voi ymmärtää.

Varmasti potentiaalinen ja tunnollinen kahden suunnan koohottaja mutta ne roolit on jo täytetty. Ehkä toimistolla oikeasti nähdään Pihlström lähtökohtaisesti kakkosen keskellä vääntämässä 6+12 tehot 55 otteluun. Vaadin, että jatkossa kesäkuun loppupuolen hankintojen yhteydessä ilmoitetaan mitä palasia joukkueesta vielä puuttuu ettei usko tähän touhuun mene kokonaan.
 

gcz_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHC, NYI, Suomen NATO-jäsenyys
Ikonen pystyy pelaamaan myös sentterinä ja hoitaa sen homman varmaan paremmin kuin Mäki. Rotaatiohankintahan tämä on eikä varmaan kovin kallis. Tampalla oli Ikosen suhteen suht kovat odotukset erinomaisten OHL-kausien jälkeen ja kaudella 2014-2015 odoteltiin, että Ikonen olisi lunastanut paikan ylhäältä. Kehitys junnannut kuitenkin paikoillaan parin viime kauden ajan ja viimeinen läpimurto jäänyt tekemättä. Toivottavasti innostuu pelaamaan paremmin isossa kaukalossa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Yksisuuntainen on ja sentteri alunperin, toki laitakin onnistuu. En kyllä näe siirrossa mitään pointtia kummankaan kannalta, vaikka aikaa ollut miettiä, sillä Ikonen taisi olla ensimmäinen pelaaja joka ensi kauden Jokereihin liitettiin?

Tosiaan Jokereiden kannalta ei mitään järkeä, jos Ikosta kaavaillaan lähtökohtaisesti ylemmäksi kuin nelosketjuun ja taas Ikosen kannalta Eurooppaan paluu tuohon rooliin olisi älytön siirto. Ikonen kuitenkin on alunperin offensiivinen sentteri ei mikään jarruketjujen sentteri/laituri.

Outo siirto vaikka pitkään tiedetty
 
Viimeksi muokattu:

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Aika selkee Talajan korvaaja Ikonen on. Nuorempi ja potentiaalisempi varmasti. Näitä jätkiä meillä tulee aina olemaan. Edullisia työteliäitä täytejätkiä 3-4 vitjoihin. Ei mitään odotuksia, joten todennäköisesti menee posin puolelle kauden päätyttyä.

2.sena ja yv-pakkia sitten seuraavaksi.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Alkaa mennä usko Kurrin ja Vuorisen osaamiseen.

Ja niitä tarvitaan, mutta ei määräänsä enempää. Nuo ruudut on jo kaikki täytetty.

Sinun papereissa Salminen ja Niemi ovat täytepelaajia. Kurrin ja Vuorisen ei. Johan kauden jälkihaastattelussa Kurri sanoi, että Niemeltä ja Salmiselta odotetaan tulevalla kaudella enemmän ja myös johto pyrkii tekemään parhaimpansa, että pelaajat saavat parhaan tuen. Itse annan heille täydet mahikset. Jos loppusyksystä näyttää edelleen pahalta, niin vaihtoon.

Ikonen taistelee Anttilan, Marjamäen ja Mäen kanssa paikasta nelosen laidalle. Pihlström aloittanee kuitenkin laidassa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ikonen pystyy pelaamaan myös sentterinä ja hoitaa sen homman varmaan paremmin kuin Mäki. Rotaatiohankintahan tämä on eikä varmaan kovin kallis.

Miksei ihmiset nyt ymmärrä, että meillä ei ole enää tilaa yhdellekään rotaatiohankinnalle? Täysin turha hankinta. PISTE.

Tarve on edelleen kakkossentteri, kolmossentteri sekä ykkösparin ja ykkösyvn kiekollinen rightin pakki. Kaksi paikkaa vapaana. Vituiksi meni.

Jep. Ja kun Sillanpää osoittautui hudiksi, olisi syytä lopettaa pelaajien hankkiminen kokonaan.

Sitähän just sanoinkin.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sinun papereissa Salminen ja Niemi ovat täytepelaajia.
Sen on jo mennyt kausi osoittanut. Eivät pystyneet vastaamaan huutoon.
Johan kauden jälkihaastattelussa Kurri sanoi, että Niemeltä ja Salmiselta odotetaan tulevalla kaudella enemmän
Narrit tarvitsee asiallisia pelaajia eikä hurskaita toiveita ja tyhjiä lupauksia.

Pihlu on keskellä, siltä tuo kokoonpano vaikuttaa. Toivottavasti ei kuitenkaan 2 keskellä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös