Henkinen mielentilani? (lue tarkasti)

  • 9 276
  • 107

Mitä mieltä olet tempauksestani lähteä ottamaan turpaan _oikeasti_ kovilta äijiltä?

  • Vitun ääliö, mee hoitoon!

    Ääniä: 41 20,6%
  • MAHTAVAA! Tsemppiä, tule elävänä takaisin!

    Ääniä: 27 13,6%
  • Wanna-be

    Ääniä: 30 15,1%
  • Haluutko 7-päivää lehteen, hä?

    Ääniä: 7 3,5%
  • Sussa on munaa, ei moni uskaltais!

    Ääniä: 17 8,5%
  • Mee vaan, tuo tuliaisina irronnut hammas?

    Ääniä: 10 5,0%
  • UPEETA! Lähden mukaan kannustamaan!!!

    Ääniä: 10 5,0%
  • Ovatko hautajaiset kanadassa vai suomessa?

    Ääniä: 30 15,1%
  • Juuri tätä suomalainen kiekkoilu kaipaa, jotain shokeeraavaa!

    Ääniä: 14 7,0%
  • .........

    Ääniä: 13 6,5%

  • Äänestäjiä
    199

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Luin ton vitoskohdan että "Suussa on munaa" ni äänestin tiätty sitä sitte.
 

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Twite
Pakko kunnioittaa kunnollista hulluutta.
Ja tämä on sitä aitoa hulluutta, ei mitään pilipali meininkiä. Toivotaan kovasti, että Cairns pääsee edes ensimmäisestä matsista ehjänä pois.

Muuten voi olla aika hautajaismeininki...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cairnsin reissusta on juttua uusimmassa Jääkiekkolehdessä.
 

Cucamonga

Jäsen
En ymmärrä sua, Mutta ei kai tarvitsekkaan. Ei siinä mitään jos haluat saada niin turpaasi ettei mitään rajaa. Anna mennä sitten vaan. itse en kyllä koe mitään "intoa" turpaan saamiseen. Tule elävänä takaisin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Fanfaari
Niinhän sillä on, mutta ei pahemmin järkeä...

whine whine..

Muitakin kuin minua on järjestäjien taholta ns. kusetettu 100-0 ja näin ollen "pelaajia" on jääny turnauksesta pois. Jos he todella aikovat tuoda George Foremanin sinne tappelemaan luistimilla tai turneen voittajaa tappelemaan Foremania vastaan kehässä, on koko juttu pelkkä vitun vitsi.

Olen kyllä katkera, siitä ei pääse mihinkään, mutta kisoista pois jääminen ei ole omaa "syytäni", kaikkea muuta. Jos Tony Twist jää myös pois, niin se kertoo aikapaljon siitä kuinka paljon päin vittua koko homma on menossa.

Minulle ei taattu tiettyjä asioita jotka olisivat olleen elintärkeitä turnauksessa, lisäksi henkilö- ja uratietoni valehdeltiin kansainväliselle medialle, näin pintapuolisesti sanottuna. Aikanaan kerron varmasti oman versioni tapahtuneesta. Tällä hetkellä mielentila on se, että en aio edes hankkia videota/dvd:tä kun turnaus on ohi.

Thanks for nothing, Hockey Gladiators.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onko Cairns sut nyt siis virallisesti tiputettu veke turnajaisista ? Mikä oli syynä tähän ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös