Helsinkiläiset kertokaa oma mielipiteenne!

  • 1 982
  • 9
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rickhard King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
KUVITTEELLINEN KYSYMYS! Helsinkiläiset kertokaa oma mielipiteenne!

Helsinkiläiset kertokaa oma mielipiteenne!
KUVITTEELLINEN KYSYMYS! Jos olisin syntynyt nyt helsingissä ja oikean koti kaupungin joukkueita ei saisi kannattaa, ja minun pitäisi valita kumpaa joukkuetta kannattaisin jääkiekossa Jokereita vai Hifk:ta,niin tulos olisi melko selvä taipuisin Hifkin puolelle. Niinpä helsinkiläiset kertokaa mielipiteenne mitä joukkuetta kannattaisitte, jos olisitte nyt syntynyt Mansessa Ilvestä vai tapparaa.Itse henkeen ja vereen ilves kannattaja. Huom. tietenkään kaikki eivät kannata Mansessa Ilvestä tai Tapparaa, kuten sanoin kuvitteellinen kysymys älkää ottako vakavasti. Perusteluja olisi hauska kuunnella!
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, jos siis asuisin Tampereella, niin muuttaisin stadiin....

Eipä tällaiseen kyselyyn oikein voi vastata, suosikkijoukkue kun ei ole asuinpaikasta kiinni. Eli siis vaikka asuisin mansessa, suosikkijoukkueeni olisi edelleen Jokerit. Tapparaa tai Ilvestä en osaa oikein vertailla, tasavertoisia vihollisia mulle molemmat.
 

Rickhard King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti bozik
Jaahas, jos siis asuisin Tampereella, niin muuttaisin stadiin....

Eipä tällaiseen kyselyyn oikein voi vastata, suosikkijoukkue kun ei ole asuinpaikasta kiinni. Eli siis vaikka asuisin mansessa, suosikkijoukkueeni olisi edelleen Jokerit. Tapparaa tai Ilvestä en osaa oikein vertailla, tasavertoisia vihollisia mulle molemmat.
Selvenikö bozik kysymys nyt !!!
 

Sejba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Boston Bruins
Ilves selkeästi, Kahvakorpi vei Tapparalta viimesetkin pisteet!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Rickhard King
Selvenikö bozik kysymys nyt !!!
Kyllä mä tän ajatuksen sieltä taustalta jo aiemminkin hahmotin. On vaan niin perkeleen vaikea kuvitella, mitäköhän sitä kelailisi, jos sattuisi syntymään uudelleen ja vielä Tampereelle. Mä olen kaiken lisäksi töissä ja näin ollen selvin päin.

Ihan hauska topikkihan tämä silti on, veikkaan vaan että aika vaikea. Mulla menee Tapparan ja Ilveksen osalta sympatiapisteet aika lähelle tasan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jos tämmöinen tilanne olisi, kallistuisin... paha valinta, erittäin paha! Molemmilla perinteitä, Ilveksellä Raipe, Tapparalla Ojanen. Mutta kun pelityylejä katsoo, kääntyisin Ilveksen puoleen, ja kyllähän tuo Raipe siihen vaikuttaisi myös, eli "kannattaisin" Ilvestä.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti Ilves, koska niillä on kiva logo ja oli hienot pelipaidat joskus 90-luvulla. Tappara tuntuu liian IFK:maiselta imagoltaan.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Itse asuin Treella pari vuotta ja siksi osaan jotenkuten kuvitella kysymyksessä esitetyn tilanteen (ja oikeastaan monta kertaa mietinkin, kumpi olisi minun joukkueeni, jos olisin ikäni sielläpäin asunut). Silti: EOS. Tappara on selkeästi Tampereen IFK (TBK, paremman väen seura, ...), mutta Ilveksen ja Jokerien välille ei samanlaista yhtäläisyyttä saa vedettyä. Siksi vedänkin jokerin hihasta ja vastaan Koo-Vee.
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Re: KUVITTEELLINEN KYSYMYS! Helsinkiläiset kertokaa oma mielipiteenne!

Viestin lähetti Rickhard King
tulos olisi melko selvä taipuisin Hifkin puolelle.
Kingille "kingien" jengi eikö niin ja ilman kummempia yhdys sanoja ja tai väli merkkejä.

Viestin lähetti Rickhard King
Perusteluja olisi hauska kuunnella!
No shit!

Viestin lähetti Filosofem
Miten olisi IFK:n puolelta mallia ja tämä ketju lukkoon.
HIFK-Jatkoaika™
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös