Helppolainen

• 2 254
  • 5

muumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
LUKKO
Mitenkäs Jani Helppolaisen pelit ovat siellä Diskoksessa menneet ?

Ilmeisesti ei ole päässyt paljon pelaamaan edustuksessa. Disen kannattajat voisivat valaista asiaa, että miksei ?

Kyllä pitäisi mahtua vai onko Diskos vaan niin kova porukka ?

Eli miten mennyt edustus/a-junnut ?

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Jani Helppolainen harjoitteli kevään ja kesän edustusjoukkueen kanssa, mutta putosi viimeisenä miehenä pois lopullisesta kokoonpanosta. Pelasi syksyn A-nuorten I divisioonaa ja tuurasi parissa pelissä edustusjoukkueen loukkaantuneita hyökkääjiä. Nyt äskettäin Helppolainen pääsi edustuksen mukaan pysyvästi, kun Mikko Lähteelä siirtyi Ruotsiin.

Tehot edustusjoukkueessa 7 ottelua, 0+1=1, junnuissa 11 ottelua, 3+3=6. Eivät mitkään hirveän hyvät tehot, kun junnuissakin parhaat pistemiehet ovat piste / ottelu -tahdissa.

Sen perusteella, mitä olen noita Helppolaisen pelejä edustuksessa itse nähnyt, voisi arvioida miehen sellaiseksi pelaajaksi, joita kuin tämän vuoden Diskos on pullollaan: ei kovin taitava eikä varma kiekollisena, ei kovin hyvä kaksinkamppailuissa, mutta kova taistelija. Luultavasti juuri siksi ei ole päässyt pelaamaan, ettei tarjoa joukkueelle mitään uutta. Sitä paitsi on vielä a-junnuikäinen toisin kuin monet muut Dise-hyökkääjät.

Mieluummin näkisin itse edustusjoukkueessa kokeiltavan vaikka A-nuorten parasta pistemiestä Timo Ruuskaa (18 pistettä 16 ottelussa). Hannu Päivärinta on ollut sen verran positiivinen yllätys, etten ihmettelisi, jos junnuista vaikka löytyisi lisää lahjakkuuksia.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sen sukulaiset taitaa olla vähän helppoa porukkaa...:D

essulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo ja Kerho
Onkohan kaveri samaa sukua kuin SaiPa:n veräjää takavuosina (siis kauan sitten) vartioinut Raimo Helppolainen? Tuli vaan mieleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy