Vinyyleitä ja kasetteja kaivellessa löytyi tusinan verran biisin pätkiä. Ja esittäjä ja kappale tulisi tietää.
Bonus kysymyksessä pitäisi tietää minkä kappaleen englanninkielisestä versiosta on kysymys.
1. Ei tärkeää oo mä miksi lähden, on tärkeää vain se mä miks en jää.
2. Ja menninkäinen puhui NMT korvallaan. Me muut naurettiin jotain vanhaa juttua, joka oltiin kuultu jo ennen suuria sateita.
3. Ja kun se mihin luotit perusteellisen vääräksi huomaat, et muuta voi kuin kartan kädestäsi viskata pois.
4. Mä muistojen sävelmää vieläkin kunnella voin. Se mielessäni soi.
5. Asia nyt ei ole miltä se näyttää, haitarini tänään vuosia täyttää
6. Olipa kerran käytävä, ja käytävän päässä oli käymälä, mutta käymäläss ei ollut käytävää, vaikka käymälässä oli käytävä.
7. Mä inkkari oon ja inkkariks jään, mutta kotia tuun, se on määränpää.
8. Se kampas tukkaansa kerran paloöljyllä ja huusi pois kaikki saasta mun päästä
9. Hän lähtee matkaan illansuussa hangen halki tarpoen itseksensä jupisee perkele periks anna en
10. Tamburiinimies joka kaiken ties käski metelöinnin lopettaa
11. Et oo mikää keskiyön cowboy hän katsoi mua silmiin ja nauroi
12. Jos tuoppi jaksaa oluen murheen jaksan minäkin.
+Bonus:
And like the mad man I cried for you to love me
Pitäisi olla ainakin muutama sikahelppo joukossa...
Bonus kysymyksessä pitäisi tietää minkä kappaleen englanninkielisestä versiosta on kysymys.
1. Ei tärkeää oo mä miksi lähden, on tärkeää vain se mä miks en jää.
2. Ja menninkäinen puhui NMT korvallaan. Me muut naurettiin jotain vanhaa juttua, joka oltiin kuultu jo ennen suuria sateita.
3. Ja kun se mihin luotit perusteellisen vääräksi huomaat, et muuta voi kuin kartan kädestäsi viskata pois.
4. Mä muistojen sävelmää vieläkin kunnella voin. Se mielessäni soi.
5. Asia nyt ei ole miltä se näyttää, haitarini tänään vuosia täyttää
6. Olipa kerran käytävä, ja käytävän päässä oli käymälä, mutta käymäläss ei ollut käytävää, vaikka käymälässä oli käytävä.
7. Mä inkkari oon ja inkkariks jään, mutta kotia tuun, se on määränpää.
8. Se kampas tukkaansa kerran paloöljyllä ja huusi pois kaikki saasta mun päästä
9. Hän lähtee matkaan illansuussa hangen halki tarpoen itseksensä jupisee perkele periks anna en
10. Tamburiinimies joka kaiken ties käski metelöinnin lopettaa
11. Et oo mikää keskiyön cowboy hän katsoi mua silmiin ja nauroi
12. Jos tuoppi jaksaa oluen murheen jaksan minäkin.
+Bonus:
And like the mad man I cried for you to love me
Pitäisi olla ainakin muutama sikahelppo joukossa...