Helmi(nen) Kiekkopesästä

• 1 247
  • 9

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Käväisin Suamen Turussa tekemässä Viimeisen Tenttini. Tällainen osuu kohdalle luultavasti vain kerran elämässä, joten tein sen frakki päällä. Spedeily piristää päivää. Pengoin sen jälkeen vanhan rakkaan levytilani tiedostoja ja löysin aikoinaan arkistoimani loistosuorituksen, joka on lähtöisin virtuaaliverbaaliveijarivirtuoosi HN:n kiiboordista.

Toivottavasti kaikki ottavat tämän huumorilla. Tappara Tappara Tappara!

B

Yleisradio, TV-ohjelma viisi ja puoli. Täällä jälleen joku ja joku muu. Tänään haastattelemme ihkaelävää jääkiekkopelifania. Hänen nimensä on, niin mikäs sinun nimesi nyt taas olikaan, fani?

-Minun nimeni on Täpärä mies. Ja Tappara Tappara Tappara on Tappara, joten teidän on aivan turha tulla kyselemään nimeäni!

Totta, olet aivan oikeassa, Täpärä mies. Hyvät kuulijat ja Näkijät, siinä kuulitte, näitte ja koitte aitoa Tamperelaista jääkiekkokulttuuria. Mutta mites on, Täpärä mies, onko sinulla erityistä suosikkipelaajaa?

-Jes jes jes jes jes Vertsi Janne Bume Muzkottipähkinä Sasha joo kyllä on. Hah Hah! Huomenna nähdään, että te toimittajat olette aivan tyhmiä, kun Tappara Tappara Tappara voittaa voittaa voittaa! Ja huuto raikaa Tappara Tappara Tappara!

Aivan, näinhän se on. Syvää viisautta. Mitä muuten söit aamupalaksi, Täpärä mies? Vai söitkö mitään? Laitatko muroihisi sokeria?

-Ihan turha yrittää provosoida minua, sillä en haaskaa aikaani tuollaisiin tyhmiin ärsyttämisyrityksiin. Tappara Tappara Tappara! Sinä olet tyhmä, kun et tajua, että Tappara Tappara Tappara! Huomenna nähdään, senkin tyhmä! Ja sinä!

Totta, olen tyhmä. Me kaikki olemme. Mutta onneksi meillä on sinut, Täpärä mies! Onneksi sinä olet olemassa. Oletkos muuten naimisissa? Tai kihloissa? Tai pilvessä?

-Tappara Tappara Tappara Janne Ojanen on naimisissa, ja se riittää minulle. Tyhmiähän te toimittajat olette, kun ette sitä tajua! Te pilaatte tämän haastattelupaikan tason noilla typerillä jutuillanne. Tappara Tappara Tappara näyttää teille huomenna, että jee jee jee teidän ei olisi ikinä kannattanut tulla tänne haastattelemaan! Senkin idiootit!

Kyllä, kyllä. Kuolemattomia lauseita, uskomatonta jääkiekkotietämystä, hyvät kuulijat ja Näkijät. Täpärä mies todellakin tietää, mistä puhuu! Vai mitä, Täpärä mies?

-Minä tiedän, että minä tiedän että minä tiedän. Tappara..TAPPARA! Perkele, tulihan se sieltä. Toivottavasti teitä haastattelijoita vedetään turpaan oikein kunnolla, Jes! Tappara Tappara Tappara. Te olette sellaisia neitejä, että teidät pitäisi tappaa, kun ette tajua, että Tappara Tappara Tappara hoitaa homman kotiin, ja taas saa huutaa Tappara Tappara Tappara!

Siinä. Kyllä tässä pakostakin vetää hiljaiseksi, hyvät kuulijat ja Näkijät. Mahtavaa tekstiä, ei voi muuta sanoa. Täpärä mies tietää kaiken. Hän ymmärtää jokaisen kysymyksen paremmin kuin kysyjä itse. Sen takia hänen vastauksensa saattavat harjaantumattomasta kuulijasta ja Näkijästä tuntua oudoilta. Täpärä mies on Jumala, Juti ja Janne. Hän on RANE! Me palvomme sinua, Täpärä mies! Me kumarramme uskomattomalle kyvyllesi nauraa itsellesi! Me jumaloimme kykyäsi ymmärtää kaikki! Me rakastamme sinua!

Joku ja joku muu päättävät lähetyksen täältä tähän.

Hervannan Näkijä

Mr.Big

Jäsen
??

Olematta tamperelaisen älykkään ja kiihkeän kiekkokeskustelun kummankaan osapuolen puolella, kysyn vain: Pitäisikö tässä nauraa jossain kohdassa?

Vai jätinkö aamulla huumorintajuni kotiin?

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Toi Täpärä-hemmo oli muuten eilisessä paikallimatsissa.

Tuli siihen A2-katsomon oviaukolle huutaan tota Tappara Tappara-huutoo ja uhoon Tapparan taklaavan mirrit kumoon, kuittailen samalla Ilveksen sarjasijoitusta viivan alapuolella.

Onneksi läheskään kaikki Tapparalaiset eivät ole yhtä fanaattisia kuin Täpärä...

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tappara on perästä jne., mutta kuka on kappaleessa "Mää ja Tapparan mies" tämä lammas?

Vesku

Jäsen
Re: ??

Viestin lähetti Mr.Big
Olematta tamperelaisen älykkään ja kiihkeän kiekkokeskustelun kummankaan osapuolen puolella, kysyn vain: Pitäisikö tässä nauraa jossain kohdassa?

Vai jätinkö aamulla huumorintajuni kotiin?

Jos olisit lukenut Kiekkopesää aikoinaan, ymmärtäisit kyllä.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Tämä vois olla vastine viestille, jossa Raipe ja Raipe on korvattu Jannella ja Jutilla, Ilve Täpärällä sekä Ilves Tapparalla. Tosin alkuperäisen viestin kirjoittaja ei olisi virtuaaliveijarivirtuoosi vaan säälittävä Tappara-teini. Hauska se ei ehkä olisi, mutta virtuaalisota Tampereella voisi alkaa.

muaddib

domy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistan kyllä kyseisen stoorin Kiekkopesästä, ja varsin ajan henkeen sopiva se silloin olikin. Vieläkin kyllä hymyilyttää.

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti oldcoach
Toi Täpärä-hemmo oli muuten eilisessä paikallimatsissa.

Tuli siihen A2-katsomon oviaukolle huutaan tota Tappara Tappara-huutoo ja uhoon Tapparan taklaavan mirrit kumoon, kuittailen samalla Ilveksen sarjasijoitusta viivan alapuolella.

Onneksi läheskään kaikki Tapparalaiset eivät ole yhtä fanaattisia kuin Täpärä...

Offtopic lähinnä, mutta eilen oli muitakin huvittavia Tappara-faneja liikkellä... A2 :n ja D3:n rajamailla (ylhäällä) joku varmaan neljänkympin paremmalla puolella oleva jätkä huutaa "Tuomari, susta ei tuu koskaan huipputuomarii" .. Huuto ei olisi aiheuttanut hilpeyttä, jos huutaja olisi ollut esm. 12-vuotias, mutta.. :D

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eihän siihen tarvita isompaakaan selvänäkijää huomatakseen etteivät nuo nimikirjaimet vahingossa osu noin kohdalleen.

Täytyy kyllä antaa tunnusta. Juuri tältä se näyttää, kuulostaa ja tuntuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy