Heavy Rain

  • 10 951
  • 52

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Huomenna ilmestyy peli, jota ainakin täällä odotellaan kovasti. Demon ja trailerin perusteella vaikutti erittäin mielenkiintoiselta, joten tuli tuo tilattua ja huomenna pitäisi postiluukusta kolahtaa.
Muita palstalaisia hankkimassa tätä ps3:lle?
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenna ilmestyy peli, jota ainakin täällä odotellaan kovasti. Demon ja trailerin perusteella vaikutti erittäin mielenkiintoiselta, joten tuli tuo tilattua ja huomenna pitäisi postiluukusta kolahtaa.
Muita palstalaisia hankkimassa tätä ps3:lle?

Oon kans miettiny tän ostoa, mutta jotenkin epäilyttää silti. En tiedä miksi, mutta jos olet ostamassa niin kerrohan tänne sitten mielipidettäsi ja hieman tietoa pelistä :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On hankittu ja tuli tänään postissa, en tosin ole kerinnyt vielä kokeilemaan joten mielipidettä sen osalta ei vielä ole.
 

Teloch

Jäsen
Ei ole pleikkaria, mutta tämän pelin takia sellaisen voisin ostaa jos olisi se muutama sata euroa löysää rahaa. Yksikään PS3:n omistava kaveri ei peliä aio hommata vaikka kuinka olen sitä koittanut heille mainostaa. Näin ollen päätynen ratkaisuun, jossa itse ostan pelin sillä ~40 egellä jostain nettikaupasta, käyn kaverin koneella pelaamassa sen läpi ja myyn sitten pelin eteenpäin.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Pelattu kertaalleen läpi noin viikko sitten ja voin suositella. Kokemusta vertaisin hyvän kirjan lukemiseen - ei vain malta jättää kesken. Siispä peli tuli pelattua aika nopealla tahdilla läpi. Uskoisin pelaavani läpi uudestaan parin kuukauden päästä tehden erilaisia valintoja tarinan edetessä.

Näin ollen päätynen ratkaisuun, jossa itse ostan pelin sillä ~40 egellä jostain nettikaupasta, käyn kaverin koneella pelaamassa sen läpi ja myyn sitten pelin eteenpäin.

Varmasti hyvä ratkaisu, sillä peli ei kuitenkaan niin pitkä ole. Mutta jos näin hyviä aikuiseen makuun suunnattuja pelejä tulee jatkossa, kannattaa melkeinpä jo sijoittaa PS3:seen.

edit. Tässä ansiokas arvostelu pelistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdottomasti ennakkoon yksi kiehtovimpia pelejä aikoihin ja syy (tai yksi niistä), miksi meinaan PS3:n itselleni hankkia. Tälläiset tarinavetoiset ja sopivalla tavalla elokuvamaiset pelit on aina kiehtoneet, koska uskon, että jos ne tehdään hyvin ne on myös viihdyttäviä. Vaikka sitä pelaamista ei nyt samalla tavalla olisikaan kuin perinteisissä seikkailu ja toimintapeleissä. Jos tunnelma, juoni ja visuaalisuus on hyvässä balanssissa ja lisäksi pelattavuus on kohdillaan, niin viihtyvyys on taattu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Aivan hemmetin loistava peli, juonikuvio toimii ja grafiikka on upea. Erittäin asiallinen pelattava. Tekemistä riittää ja toiminnot on tehty todella hyvin.
Vaimokin seurasi pari tuntia herkeämättä sohvalla pelaamistani. Sen verran peli koukutti, että aamulla heräsin silmät ristissä katsomaan Suomen matsia, kun ehtoolla ei malttanut ajoissa lopettaa.
Suosittelen lämpimästi jokaiselle, jota hiukankin tämän tyyppiset pelit kiinnostaa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkas pitkä elinikä tuolla pelillä on? Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta konseptilta ja toteutuksessakin on ilmeisesti onnistuttu.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kuinkas pitkä elinikä tuolla pelillä on?
Meinaat, että kuinka nopeasti läpi pelattu?
Ei vissiin ihan parissa päivässä ainakaan, aikaa kuluu kun tarkasti pelaa ja käyttää aikaa kaikkien johtolankojen tutkimiseen. Ja tarinahan muuttuu sen mukaan, mitä valintoja teet, joten pelin voi pelata useampaan kertaan läpi eri tarinalla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On upea peli ja vie mukanaan, tässä olympialaisten aikaan ei vain auta liikaa alkaa kokeilemaan kun muutenkin nukkuminen jää pikkasen vähiin niin tämän kanssa käy helposti niin ettei huomaa ollenkaan nukkua. Upea grafiikka, varsinkin kasvojen osalta ja henkilöhahmot on koskettavia ja tarina on erittäin mielenkiintoinen.

Mitä olet valmis tekemään rakkaittesi puolesta?
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Latasin eilen demon PS3-storesta ja kun sain pelattua läpi, niin täytyy sanoa että aivan mahtava luomus. Ikävä kyllä ei ole rahaa tällä hetkellä, mutta heti kun rahaa jostain liikenee, lähtee tämä peli ostoon!

En nimittäin ihmettelisi hetkeäkään, jos Heavy Rain voittaisi vuoden peli palkinnon...

e: Tilaukseen meni... Kerrotaan kokemuksia, kun peliä on pelattu jonkinverran.
 
Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Xbox360 löytyy ainoastaan kotoa, joten todella harmillista, että tätä ei ole tehty kuin PS3:lle. Ei nyt kuitenkaan viitsi yhden pelin takia toista konsolia hankkia.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään menin jo GameStoppiin peliä hankkimaan, mutta oli perkele loppunut. Noh, huomenna sitten tilaukseen ahvenanmaalta 45,40 €. GameStopin myyjäkin kehui maasta taivaisiin (ylläri?) , että osti pleikan vain sen takia, ja on kuulemma paras peli mitä pleikkarille on koskaan tehty. Sen näkee varmaan sit ensviikolla! :)
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Kertaalleen läpi pelattu, aivan huikea peli! Nyt on vaimon vuoro pelata, otti eilen ensi kosketuksen peliin 10 aikaan illalla "mä vähän kokeilen". Melkein kahteen yöllä oli rouva peliä tahkonnut.
Siitäkin loistava peli, että ei kyllästytä läpi pelattuaan, vaan uutta peliä uusilla valinnoilla, niin saa täysin uudet juonen käänteet. Paras pelaamani peli millään koneella koskaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siitäkin loistava peli, että ei kyllästytä läpi pelattuaan, vaan uutta peliä uusilla valinnoilla, niin saa täysin uudet juonen käänteet. Paras pelaamani peli millään koneella koskaan.
Jännä kuulla tälläisiäkin kommentteja, olen nimittäin kuullut sikäli vastakkaista, että hyvä ellei erinomainen peli, mutta ei kauheasti innosta uuteen pelikertaan. Noiden samaisten kommenttien mukaan ainoastaan pelin loppupuolilla on vaihtoehdot sellaisia, jotka tuottavat erilaisen lopputuloksen ja päätöksen. Eli alkupäässä niillä valinnoilla ei olisi niinkään suurta merkitystä?

Voi tietysti olla hiukan yksilöllistäkin, että kuinka suuri into on kahlata tarina läpi ja kokeilla erilaisia vaihtoehtoja. Osa ei jaksa innostua siinä määrin.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Jännä kuulla tälläisiäkin kommentteja, olen nimittäin kuullut sikäli vastakkaista, että hyvä ellei erinomainen peli, mutta ei kauheasti innosta uuteen pelikertaan. Noiden samaisten kommenttien mukaan ainoastaan pelin loppupuolilla on vaihtoehdot sellaisia, jotka tuottavat erilaisen lopputuloksen ja päätöksen. Eli alkupäässä niillä valinnoilla ei olisi niinkään suurta merkitystä?

Voi tietysti olla hiukan yksilöllistäkin, että kuinka suuri into on kahlata tarina läpi ja kokeilla erilaisia vaihtoehtoja. Osa ei jaksa innostua siinä määrin.

No ainakin mulla ja vaimolla peli muuttui jo melko alussa kun teimme erilaisia valintoja. Tarinan lopusta en vielä osaa sanoa, mutta aika eri kaavalla vaimon peli menee.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ainakin mulla ja vaimolla peli muuttui jo melko alussa kun teimme erilaisia valintoja. Tarinan lopusta en vielä osaa sanoa, mutta aika eri kaavalla vaimon peli menee.
Jeps. No, en välttämättä noihin kuulemiini kommentteihin ihan täysin uskokaan kun ne vieläpä tuli "kaverin kaverilta" tyyppisesti. Ne oli vain yksi mielipide ja totta kai kiinnostaa kuulla erilaisia näkemyksiä pelistä.

Sen verran vakuuttavia arvioita Heavy Rain on joka tapauksessa saanut, että olen aika vakuuttunut sen olevan juuri sellainen, mistä itse pidän. Joten tulee olemaan yhdessä Metal Gear Solid 4:n kanssa niitä pelejä mitkä PS3:lle hankin jahka se nyt tiensä löytää huusholliini. =)
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Itsekkin olen miettinyt tämän pelin ostoa ja sen verran positiivisia kommentteja olen kuullut, että taidanpa laittaa tilaukseen. Varsinainen asia kuitenkin oli, että kai tuossa pelissä on joko suomeksi tai englanniksi tekstitys, sillä tuo kuulonymmärtäminen on minulla erittäin heikkoa?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itsekkin olen miettinyt tämän pelin ostoa ja sen verran positiivisia kommentteja olen kuullut, että taidanpa laittaa tilaukseen. Varsinainen asia kuitenkin oli, että kai tuossa pelissä on joko suomeksi tai englanniksi tekstitys, sillä tuo kuulonymmärtäminen on minulla erittäin heikkoa?

Molemmat vaihtoehdot onnistuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös