HCH

  • 4 576
  • 21

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Kaikki, joita ko. nimimerkin edesottamukset kiinnostavat, voivat pohtia niitä jatkossa tässä ketjussa.

EDIT: Modet voisivat myös siivota jo käydyn keskustelun tämän ketjun alle, jolloin kaikille kävisi ilmi, että elämme limbossa.

FAQ:

1) Onko HCH oikea ihminen?
V: Joku on joskus lähettänyt yksityisviestiä, johon HCH vastasi järjellisesti, eli ilmeisesti on.

2) Onko HCH botti?
V: Ks. edellinen vastaus

3) Käyttääkö HCH käännösohjelmaa?
V: Varman vastauksen antaminen jää vastaisen oikeuskäytännön varaan

4) Onko HCH suomalainen?
V: Ei varmaa tietoa

5) Missä HCH asuu?
V: Muistaakseni joku vuosi joskus, että ulkomailla. Vahvistamaton.

6) Miksi HCH ei saa bannia?
V: Koska ketään ei häiritse hänen spämminsä omiin ketjuihinsa

7) Kuinka usein näitä samoja kysymyksiä on soveliasta kysyä?
V: Noin puolen vuoden sykliä ollaan pidetty vakiintuneena käytäntönä
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kaikki, joita ko. nimimerkin edesottamukset kiinnostavat, voivat pohtia niitä jatkossa tässä ketjussa.

FAQ:

1) Onko HCH oikea ihminen?
V: Joku on joskus lähettänyt yksityisviestiä, johon HCH vastasi järjellisesti, eli ilmeisesti on.

Olen laittanut hänelle pari kolme yksityisviestiä ja jokaiseen hän on vastannut asiallisesti ja selkeällä suomen kielellä. Vastaukset olivat lyhyitä mutta kyllä häneltä kirjoittaminen selkeästi kuitenkin luonnistuu.

4) Onko HCH suomalainen?
V: Ei varmaa tietoa

5) Missä HCH asuu?
V: Muistaakseni joku vuosi joskus, että ulkomailla. Vahvistamaton.

Ymmärtääkseni hän ei ole suomalainen mutta hänellä taitaa olla suomalaiset sukujuuret. Ja olen siinä uskossa, että hän asuu Kanadassa - jotenkin muistelen, että tämä asia on noussut esille jossain keskustelussa, mutta en nyt muista, että onko hän henkilökohtaisesti asian minulle kertonut - osan hänen laittamista yksityisviesteistä kun olen jo poistanut kansiostani.

vlad.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
1) Onko HCH oikea ihminen?

Mielestäni tämän kysymyksen jatkuva märehtiminen ei kerro palstan tasosta hyvää. Vaikka HCH:n teksti on hämmentävää ja palstan yleislinjaan nähden omaperäistä, ei se nyt sentään yli - tai epäinhimillistä ole. Itse olen nähnyt monenlaista tajunnan virran vääntäjää, HCH:n erottaa heistä lähinnä se, että hän toteuttaa itseään jääkiekkofoorumilla.

Se, kuuluuko tämä ryöpytys ylipäätään keskustelupalstalle, on tietysti eri kysymys, ryppyotsaisesti katsottuna ei tietenkään. Vaan väliäkö tuolla kun kirjoittaja pysyttelee tukevasti omassa universumissaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Armoitettuna HCH:n kirjallisten tuotosten ystävänä tervehdin ketjua suurella innolla. Mielestäni HCH:n kirjallisesta otteesta paistaa läpi että hän on flow-tilassa, aikakausisamaistumisen pyhässä ytimessä. Ei kompromisseja tai konsensumielipiteiden nuolentaa vaan vain ja ainoastaan uskollisena yhdelle tyylisuunnalle. Ei voi kuin arvostaa!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Parhaillaan rakentuva teoksensa LB Code and the story of O. on verbaalisesti ehkä timanttisinta tuotantoa koko Jatkoajan historiassa. Ainakin siinä historiassa, jonka minä tunnen (eli olen toki missanut kaikki vanhan hyvän ajan suoritukset). En toki väitä, että tajuaisin säettäkään runoistaan, mutta voimakasta on ja sytymme.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä uusin mestariteos on kyllä sangen kiintoisaa luettavaa. Tuossa pari päivää sitten selailin huvikseni HCH:n viestihistoriaa läpi ja tuo viestien tyylin muuttuminen alun normaalista palstakeskustelusta nykyiseen korkealentoiseen runoiluun on kyllä hämmentävä. Monologiksihan tuo homma meni jo vuosia sitten, mutta vielä pari kautta sitten HCH tarinoi edes jossain määrin jääkiekosta, nykyinen tuotos on jo aivan muissa sfääreissä. Jännästi tuo teksti on mennyt hiljakseen koko ajan kohti nykyistä, mitään tiettyä "napsahdusta" ei löytynyt vaan kyseessä on vuosien ajan tapahtuneen kehityksen tulos. Oli tuolla taustalla sitten mitä tahansa, HCH on eittämättä yksi mielenkiintoisimpia palstapersoonia. Ässien kannattaja mies on vissiin ainakin joskus ollut alkupuolen viesteilyistä päätellen.

"Katsokaa, meillä on verinaamio.

Aivan trombeissa ja hyvää rumbaa, Turk kommentoi rööki huulessa.

Taivas aukenee ja sieltä ojentuu käsi, siinä on karuselli.

Painimme mursujen kanssa ja suuri harmonia, silmänkantamattomiin luomuomenaa."
Aivan huikeaa.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Minua kyllä huolestuttaa tuo HCH:n tajunnan virran taso. Tohtori Tornadon laulun sanoin: "kuuluisa" mies oli sairastunut ja tuskissa vääntelee, mä syvästi olen huolestunut, hän varmaan myös ääntelee, mun velvollisuuteni mennä on ja koettaa parantaa, ei kauheesti paljon sairas mies kauan voi odottaa...Amerikan mantereella kamalasti sairas vääns.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Siis onhan tuo ihan huikeaa. Iso kasi HCH:lle, lahtotaiteilijalle.

Intensiteetti, ote, ilotulitus ja heittäytyminen.

Tulee sisältä ja on rikos kahlita tai vangita.

Kultaa, jalokiviä ja kuolaa, joku vuotaa.

Tunteet pintaan, kiihko, kiihkeys ja polttaa.

Nuo merkit, kannamme niitä ja olemme näkymätön.

Seikkailun kourissa, kylvemme ja piehtaroimme sekä hekumoimme.

Pelkkää ulvotaa, kokemusmaailmaa sekä tulkinnanyrityksiä.

Käsittämättämiin ulottuvuksiin, vailla logiikkaa ja leikkasimme juuri itseltämme sormen.

Onko Laskeutumispaikkaa?

Huuruja, kukuntaa sekä vipinää, kiehuu ja tulvii lauteille.

Vedetään se tilttiin, aivan tappiin ja poistutaan tuuletellen.

Antakaa lekaa, pyydämme vasaraa ja rukoilemme poraa.

Melkoiset kyydit, aivan nupullaan ja puhkeaa kukkaan.

Linnunpöntöt, aukot niin ahtaita ja olemme koditon.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kääk mitä paskaa. Päähän sattuu.

Eikö kaikki naiset olekkaan kosteina naapurin runoilijapojille? Galaksit räjähtelevät päässäni. Myytti on murrettu. Tosin akuankkamainen aloitus saattaa tarkoittaa, että haluat alitajuntaisesti silti jättää oven avoimeksi? "Vittu mitä paskaa." olisi ollut tehokkaampi. Mutta ei välttämättä todenmukaisempi. Tuu ny itte selittään.

HardCoreHeroin on kova jätkä.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
HCH on parasta mitä Jatkoaika tarjoaa! Ainoat ketjut jota seuraa ja lukee aina uuden kirjoituksen tullessa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö kaikki naiset olekkaan kosteina naapurin runoilijapojille? Galaksit räjähtelevät päässäni. Myytti on murrettu. Tosin akuankkamainen aloitus saattaa tarkoittaa, että haluat alitajuntaisesti silti jättää oven avoimeksi? "Vittu mitä paskaa." olisi ollut tehokkaampi. Mutta ei välttämättä todenmukaisempi. Tuu ny itte selittään.

HardCoreHeroin on kova jätkä.

Mä yritin säilyttää viimeiset naisellisuuden rippeet tuolla kääkillä. Ens ajattelin iik, mutta se ois vieny pohjan paskalta. Paskastakin ajattelin et onks turhan raju, mut sitähähän se oli. Paskaa siis.

Sitäpaitsi, mun mielestä runo ei edes ole runo ellei se rimmaa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Sitäpaitsi, mun mielestä runo ei edes ole runo ellei se rimmaa.

Parahin LL:

Varmasti olet
Joskus kuullut haikuista
runoja nekin

Mielipiteesi
vie pohjan älykkäältä
keskustelulta

Saanen muistuttaa
olevani vain trolli
sun viidakossa

hymiöt ovat
pannassa viidakossa
örg, örg, örg, örg, örg.

Fine.

Steven Hydemaisesti myhäillen, rakkaudella,

-peh
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Parahin LL:

Varmasti olet
Joskus kuullut haikuista
runoja nekin

Mielipiteesi
vie pohjan älykkäältä
keskustelulta

Saanen muistuttaa
olevani vain trolli
sun viidakossa

hymiöt ovat
pannassa viidakossa
örg, örg, örg, örg, örg.

Fine.

Steven Hydemaisesti myhäillen, rakkaudella,

-peh

Epäiletkö älykkyyttäni kenties?
Oletpa rohkea mies.

Kas.

Taidatkin sittenkin olla,
vain vasemman jalan saapas.

Jos suinkin voisin,
litsarin sulle nyt soisin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo joo vitsi vitsi. Mutta eikö noin yleisesti runoilijapojat ole lainkaan tunteita herättäviä?

Noup. Mä tykkään enemmän sellasista lihapiirakkaa syövistä rasvanyrkeistä. Joiden silmissä välähtää syvä rakkauden ja suuren arvostuksen pilahdus, kun kiikutat 24 packin Karhua kauppareissulta.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Noup. Mä tykkään enemmän sellasista lihapiirakkaa syövistä rasvanyrkeistä. Joiden silmissä välähtää syvä rakkauden ja suuren arvostuksen pilahdus, kun kiikutat 24 packin Karhua kauppareissulta.

Kyllä runoilijapojallakin silmissä noilla tuliaisilla välähtäisi. Ja vieläpä ilman sitä rasvattua nyrkkiä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minulle tulee mieleen rasvatusta nyrkistä, että sitä on tarkoitus työntää aunukseen.

Jatkoaika on niin kattava palsta, että kyllähän tänne kaikenlaista sakkia mahtuu harrastusten ja mieltymystenkin osalta. Eipä siis muuta kuin tervetuloa joukkoon!

Ps. veikkaan kyllä, että analfistaajille on omiakin foorumeita.
 

godspeed

Jäsen
No helkatti, miksi kukaan rasvaisi nyrkkiään muutenkaan? PS. Olen katsonut elokuvan Cruising, mistä johtuu tietämykseni aiheesta. Logiikallasi siis myös Al Pacino on fistaaja, kun esiintyy elokuvassa, jossa sitä harrastetaan. Syvää rakkautta on toki monenlaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös