HC Kerava 2006–2007

  • 2 079
  • 4

Kasipekka

Jäsen
Kovin olin puutteeliset jatkoajan työryhmän tiedot Keravan joukkueesta.

Viime kaudella Mestistä pelasivat; Suuronen, Luoma, Taanonen, Jusslin ja Vuorinen. Ulkomailla pelasivat Pietiläinen ja Alakotila. Laitan vielä oheen listan kaikista niistä pelaajista Keravan joukkueessa, jotka ovat pelanneet Mestistä(Paappanen liigaa).

Väite siitä,että Titaaneilla olisi nimekkäämpi joukkue kuullostaa aika arveluttavalta, jopa naurettavalta. Tosin kentällä se saattaa olla parempi, koska ovat enemmän harjoitellut ja todennäköisesti paljon motivoituneempi kuin Keravan kokeneemmat pelaajat. Keravan uhkana onkin hyökkäyksen "Jokeri-ilmiö", sillä siellä on materiaalia jopa 4:ään kentälliseen. Sarjan tasaisuus lienee myös faktaa ja yllätysnimi saattaakin olla hyvin koutsattu Tuuski.

SUURONEN Timo
7 P KARIMIES Tapio
9 P PAAPPANEN Tero
10 P PELTOLA Mikko
20 P PELTOLA Tuomas
34 P LIIMATAINEN Jaakko
51 P JUUTILAINEN Mikko
80 P RAATIKAINEN Ville
84 P VÄÄNÄNEN Simo
12 H ALAKOTILA Harri
22 H ROSLUND Joakim
23 H FORSS Tuomas
25 H LUOMA Matti
27 H TAANONEN Sami
41 H KIVISTÖ Antti
59 H JUSSLIN Juha
72 H KAUTIAINEN Sami
82 H VUORINEN Janne-petteri
91 H LÖFMAN Heikki
PIETILÄINEN PETJA
 

Kasipekka

Jäsen
ja korjataan/tarkennetaan hieman. Raatikainen pelasi tietysti myös viime kaudella Haukoissa, hieman Juutilainen ja Taanosen ura lienee päätepisteessä.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Tietääkö Kasipekka, jotta:

- onko Taanonen pelikunnossa ?
- onko Petja varmasti joukkueessa ? Peräti kokoonpanossa tänään?

Tokkopa tulee Jokeri-ilmiötä.Kyseessä eivät ole hyvinpalkatut tähdet.
Tuuskista olen samaa mieltä. Joukkueen hirveä liike ja nälkä tulee yllättämään monen joukkueen.
 

Kasipekka

Jäsen
ELÄKELÄINEN kirjoitti:
Tietääkö Kasipekka, jotta:

- onko Taanonen pelikunnossa ?
- onko Petja varmasti joukkueessa ? Peräti kokoonpanossa tänään?

Tokkopa tulee Jokeri-ilmiötä.Kyseessä eivät ole hyvinpalkatut tähdet.
Tuuskista olen samaa mieltä. Joukkueen hirveä liike ja nälkä tulee yllättämään monen joukkueen.

Tietojeni mukaan Petja ei pelaa vielä ja Taanonenhan loukkaantui taannoin uudelleen, joten pahalta näyttää?
 

Toimitus

Jäsen
Kasipekka kirjoitti:
Kovin olin puutteeliset jatkoajan työryhmän tiedot Keravan joukkueesta.

Viime kaudella Mestistä pelasivat; Suuronen, Luoma, Taanonen, Jusslin ja Vuorinen. Ulkomailla pelasivat Pietiläinen ja Alakotila. Laitan vielä oheen listan kaikista niistä pelaajista Keravan joukkueessa, jotka ovat pelanneet Mestistä(Paappanen liigaa).

Hei

Tekstin kirjottaneena kommentoisin saamaani palautetta. Kirjoittaessani olin varsin hyvin tietoinen HC Keravan pelaajien Mestis-taustoista, mutta en nähnyt järkeväksi ryhtyä luettelemaan jokaista Mestiksessä esiintynyttä pelaajaa erikseen. Tämän vuoksi otin esille vain muutaman sellaisen miehen, jotka ainakin Keski-Uusimaalaisittain ovat tuttuja nimiä viime kaudella Mestistä seuranneille. Toki moni muukin pelaaja olisi maininnan arvoinen, mutta lyhyeen katsaukseen pyritään sisällyttämään vain oleellinen.

Lisättäköön HC Keravaa koskevana infona myös se, että Pietiläinen on ollut mukana harjoituksissa, mutta hänen tilanteesa on edelleen täysin avoin. Sami Taanosen polvivamma on mitä ilmeisimmin odotettua lievempi ja mies voi päästä jäälle jo kuukauden kuluttua.

terv.
Matti Suomilammi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös