HBO Max

  • 312 396
  • 1 525

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rupesin sitten kattomaan Big Little Liesia. Ekana iltana meni viisi jaksoa. Tässä on sama ohjaaja kuin Terävissä esineissä ja se näkyy ja on erinomainen asia. Ja miettikää nyt näyttelijöitä: Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern toki unohtamatta Young Sheldonin Iain Armitagea.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Rupesin sitten kattomaan Big Little Liesia. Ekana iltana meni viisi jaksoa. Tässä on sama ohjaaja kuin Terävissä esineissä ja se näkyy ja on erinomainen asia. Ja miettikää nyt näyttelijöitä: Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern toki unohtamatta Young Sheldonin Iain Armitagea.

Ja toiselle kaudelle tulee vielä paras kaikista eli Meryl Streep mukaan että hyviä katseluhetkiä vaan.

Toivottavasti saavat tuosta vielä 3. kauden tehtyä.

Katopa poika sitten vielä sellainen sarja sieltä HBO:lta kuin The Night of. Minisarja sekin jos et ole katsonut jo. On muutaman vuoden takaa se. Anteeksi pojittelu.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onko kukaan muu katsonut sarjaa "I know this much is true"? Itse olen katsonut 4 episodea ja meinaan kyllä jatkaa. Sen enempää spoilaamatta sarja kertoo reilu 40 v miehestä, jonka elämä tuntuu olevan täynnä uskomattomia sattumuksia ja vastoinkäymisiä. En oikein osaa sanoa, pidänkö sarjasta vai en mutta se on jotenkin aika erilainen mihin olen tottunut ja mielenkiintoinen.

Tuosta Westworldista haluaisin sanoa, että olen katsonut melkein kaikki jaksot, toisen kauden loppua lukuunottamatta (silloin vaan totaalisesti lopahti mielenkiinto) mutta jos minun pitäisi kirjoittaa essee aiheesta "Mitä sarjassa tapahtui" niin varmaan hylätty tulisi. Katsomistapani (salilla crostrainirilla, himassa tavaroita järjestellessä yms) ei suosi mitään kovin monimutkaista juonta mutta kyllä Westworld ainakin minusta oli niin monimutkainen että olisi suunnilleen kokopäivä-työ ymmärtää se kunnolla.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Turha Kaukalo, itselle iski tuo Big Little Lies myös aivan saatanan kovaa. Käsittämättömän kovat näyttelijät molempien sukupuolien osalta ja tunnelma on introbiisistä lähtien upea. Toivottavasti tosiaan lisää seuraa koska koukkuun jäin heti ensimmäisistä jaksoista alkaen.

Hmm? Itse katsoin ensimmäisen jakson ja totesin, että ei kiitos ja nyt ihmetyttää missasinko nyt jotain oleellista siinä. Mikä siinä koukutti paitsi se kova näyttelijäkaarti?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hmm? Itse katsoin ensimmäisen jakson ja totesin, että ei kiitos ja nyt ihmetyttää missasinko nyt jotain oleellista siinä. Mikä siinä koukutti paitsi se kova näyttelijäkaarti?

Vastaan sinne lähipöytään. Kuvaus, musiikki, värit näin alkajaisiksi. Ja katsokaa nyt niitä Witherspoonia ja Kidmania vaikka, miten ne ovat. Mitä tulee juoneen tai tarinaan niin se kehittyy vielä. Ja Monterey. Eikö se ole sellainen Amerikan Porvoo tai Tammisaari tai Naantali? Sitten se halvatun silta. Meri. Kukapa ei meistä tuntisi Witherspoonin näyttelemää naista (tosin vähemmillä ulkonäköpisteillä)? Ja tämä halvatun ex-mies. Hetkonen, toisella kaudellako se vasta on, kun tulee tämä anoppi ja kertoo mikä mies on miehiään siellä ravintolanpöydässä? Miten se luonnehdinta meni.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Tuosta Westworldista haluaisin sanoa, että olen katsonut melkein kaikki jaksot, toisen kauden loppua lukuunottamatta (silloin vaan totaalisesti lopahti mielenkiinto) mutta jos minun pitäisi kirjoittaa essee aiheesta "Mitä sarjassa tapahtui" niin varmaan hylätty tulisi.
Hylätty tulisi myös sarjan käsikirjoittajilta, ei niilläkään ole mitään hajua mitä siinä pitäisi tapahtua. Kuka muistaa mikä oli "the maze" ja kuinka merkityksellinen juttu sen piti olla? Ei ainakaan sarjan tekijät. Tää menee nyt osastoon "muistan lukeneeni jostain mutta en muista mistä", joten saa suhtautua varauksella, mutta ykköskauden kuvaukset venähtivät, kun tekijät eivät olleet varmoja kuinka tuo päättyy. Siis 1. kausi, ei edes koko sarja.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Hylätty tulisi myös sarjan käsikirjoittajilta, ei niilläkään ole mitään hajua mitä siinä pitäisi tapahtua. Kuka muistaa mikä oli "the maze" ja kuinka merkityksellinen juttu sen piti olla? Ei ainakaan sarjan tekijät. Tää menee nyt osastoon "muistan lukeneeni jostain mutta en muista mistä", joten saa suhtautua varauksella, mutta ykköskauden kuvaukset venähtivät, kun tekijät eivät olleet varmoja kuinka tuo päättyy. Siis 1. kausi, ei edes koko sarja.

Aivan kuten Lost-sarjassa. Tosin Lostissa se lanka pysy kasassa, kunnes päädyttiin jonkinlaiseen ratkaisuun. Westworldin kohdalla ei voida sanoa samaa.
 

A Siente

Jäsen
Westworld oli ekan kauden jälkeen aika paskaa. Toinen kausi vielä menetteli, mutta kolmas oli todella tylsä ja puuduttava.

Sain katsottua Watchmenin. Oli yllättävän toimiva sarja. Hieman ennakkoluuloinen olin kun pelkäsin tämän olevan joku supersankari sarja, mutta olin onneksi väärässä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
The Night Of katsottu, oli hyvä. I'll Be Gone In The Darkin eka jakso oli vähän rasittava, mutta ehkä se siitä. Juuri alkamassa toisen jakson katselu.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Aivan kuten Lost-sarjassa. Tosin Lostissa se lanka pysy kasassa, kunnes päädyttiin jonkinlaiseen ratkaisuun. Westworldin kohdalla ei voida sanoa samaa.

Ja myös aivan kuten Game of Thronesissa. Sarjan kohdalta helppo sanoa että paskaa koska lähdemateriaali loppui ja sarjatuottajat paljastuivat vatupasseiksi mutta itse GRRRRR loi niin kattavan maailman joka haaroittui niin laajalle että mies makaa haudassaan ennen kuin yksikään niistä haaroista pitäisi alkaa näyttää ratkaisun merkkejä. Oliko hänen ikinä tarkoituskaan päättää tarinaa?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Westworld oli ekan kauden jälkeen aika paskaa. Toinen kausi vielä menetteli, mutta kolmas oli todella tylsä ja puuduttava.

Olen tästä toisaalla jo kirjoittanutkin, mutta tämä sarja on itselleni se kovin pettymys koskaan mitä kehitykseen tulee. Pidin ensimmäistä kautta yhtenä kaikkien aikojen parhaista TV-sarjoista, toinen oli pettymys ja kolmas sitten keskisormea kaikelle, mikä ensimmäisessä kaudessa oli hyvää. Voin kuitenkin suositella sarjan ensimmäistä kautta omana tarinanaan kaikille.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Ei jumalauta. Ehkä on mennyt softapäivitys ohi (alustana tällä kertaa appis LG:n telkkarissa), mutta: avasin sovelluksen, ja se osasi näyttää "jatka katselua"-osiossa Perry Masonin, ja että on uusi jakso - ja toistaa sen uuden jakson, eikä tarjota edellistä jonka olen jo katsonut!

Eihän siihen mennyt kuin sen verran aikaa mitä HBO Nordic on ollut tarjolla Suomessa, mutta parempi myöhään jne.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Perry Mason on ollut toistaiseksi pettymys ja ihan liian synkkää ja masentavaa omaan makuuni. Synkästä päästäänkin sujuvasti taas Doom Patroliin, joka on parasta mitä juuri nyt on TV-sarjoista tarjolla. Hienoa kuvausta, välillä todella outoa ja älyvapaata menoa joka yhtäkkiä muuttuukin hienoksi draamaksi. Ehdottomasti parasta mitä DC on saanut TV-sarjoissa aikaiseksi.
 

teppana

Jäsen
Fargon kakkoskausi meneillään ja ekat kolme jaksoa ovat kyllä loistavaa. Kuten oli eka kausi kokonaisuudessaan. Billy Bob Thornton vetää ekalla kaudella ihan Hall of Fame tasoista suoritusta. Suosittelen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei helvetti. Sain eilen The Wiren toisen kierroksen läpi ja kolmas rundi tekis mieli alottaa heti tältä istumalta.

Ozia meinasin katella jossain vaiheessa, mutta tuo Wire painaa päälle kuin joku vieras uskonto...

Apua vittu!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei helvetti. Sain eilen The Wiren toisen kierroksen läpi ja kolmas rundi tekis mieli alottaa heti tältä istumalta.

Ozia meinasin katella jossain vaiheessa, mutta tuo Wire painaa päälle kuin joku vieras uskonto...

Apua vittu!
Perhanaan Wire ja sen addiktoivan mahtava tunnelma. Ihan sama kuinka monta kertaa tuon on kattonut niin aiheuttaa aina pitkäkestoista hilpeää hymyilyä.

En tiiä onko täällä ikinä nostettu esille HBO sarjaa Hap and Leonard... Sarjan katsomisesta tulee jostain syystä vähän samanlainen fiilis kuin Wirestäkin. Ei tuosta jälkipolville jää kerrottavaa, mutta hyvä ja laadukas sarja tuo on. Ja Omar viilettää sarjan pääsassa :)
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Voisiko joku palstatoveri kokeilla löydättekö "Justified" sarjan omalla tunnuksella ja toimiiko se teillä? Eilen vielä toimi ja tänään ei näy enää jatka katselua kohdassa. Ilmoittaa vaan että häiriö kun sarjan etsii hakukohdasta. Prkl ainut sarja mikä kesken ja lakkaa toimimasta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Voisiko joku palstatoveri kokeilla löydättekö "Justified" sarjan omalla tunnuksella ja toimiiko se teillä? Eilen vielä toimi ja tänään ei näy enää jatka katselua kohdassa. Ilmoittaa vaan että häiriö kun sarjan etsii hakukohdasta. Prkl ainut sarja mikä kesken ja lakkaa toimimasta.

Vinkkinä vaan että jos ei HBO:lta löydy niin Prime Videon puolelta löytyy. Maksaa sen 5,99E/kk
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Just olin tulossa ihmettelemään samaa vitun vittu, olin jossain 4. Sesongin puolivälissä Justifiedissa ja sillä piti jatkaa nyt lomien jälkeen.
Onneksi primen hinta on huokee niin sieltäpä loput pari kautta sitten kaiketi näkee.

Onko tullut varmuus että on poistunut HBO:sta? Just Watch näyttää että olisi molemmissa.
Ja häviääkö ohjelmat näin tosiaan, luulisi että varoittaisi ennen ja ehkä jälkeenkin, että ei enää katsottavissa. Eikä vaan tuota virhetekstiä, se samarulee nettiongelmissakin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katsottiin tämä ranskalainen Les Revenants, suomeksi Kuolleista palanneet (muistaakseni). 2 kautta, kaudessa 8 vajaan tunnin jaksoa. Aika hyvä oli, vaikka toinen kausi pikkasen turha ja liikaa siina paljastettiin asioita (mielestäni). Marttyyrit-elokuva tuli vähän mieleen ja varsinkin alussa oli Twin Peaks -fiboja, muttei liikaa.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HBO on vaihteeksi katsonnassa, ainakin kuukauden. Westworldin kolmas tuotantokausi oli hyvä, parempi kuin 2., joka oli mielestäni sekava.
Mutta Watchmen se vasta mainio sarja on, parasta sarjaviihdettä mitä rahalla saa. Näin hyvää sarjaa en ole nähnyt aikoihin, mitään vertailukohtaakin on vaikea löytää, sen verran pätevästi se painii omassa sarjassaan.
 

Ferris

Jäsen
Katsottiin tämä ranskalainen Les Revenants, suomeksi Kuolleista palanneet (muistaakseni). 2 kautta, kaudessa 8 vajaan tunnin jaksoa. Aika hyvä oli, vaikka toinen kausi pikkasen turha ja liikaa siina paljastettiin asioita (mielestäni). Marttyyrit-elokuva tuli vähän mieleen ja varsinkin alussa oli Twin Peaks -fiboja, muttei liikaa.

Yritin etsiä tuota sarjaa HBO Nordicilta noilla nimillä, mutta en onnistunut löytämään. Ainoastaan tuli amerikkaversio(?) The Returned vastaan. Ei vissiin kuitenkaan sama versio mitä sinä olit katsonut?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yritin etsiä tuota sarjaa HBO Nordicilta noilla nimillä, mutta en onnistunut löytämään. Ainoastaan tuli amerikkaversio(?) The Returned vastaan. Ei vissiin kuitenkaan sama versio mitä sinä olit katsonut?

Mulla se löytyy HBO Nordicilta. Amerikkalaisversiota en ole nähnyt. Mutta suosittelen katsomaan. Vähän tulee joskus sellainen olo etten enää mene metsään edes päivällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös