Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
People's Front of Judea
Tämä kuulostaa potentiaaliselta. Onko kuinkakin roisia meininkiä? Onko tässä ikäänkuin Spinal Tapmaista meininkiä?
Aika pitkälti. Ei kuitenkaan roisia vaan hyvin hillittyä. Flight of the conchords on siis ihan oikea komediabändi ja miehet saivat hbo:lta diilin kahdeksi kaudeksi joten jokaisessa jaksossa on pari heidän biisiään ja jakso kietoutuu näiden biisien ympärille.

Ehkä paras esimerkki sarjan huumorista on tässä:

People who read the tabloids deserve to be lied to
-Jerry Seinfeld

J.C.S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HBO:lta löytyi pari vähän vähemmälle huomiolle jäänyttä sarjaa joista pidin kovasti. No Offence on englantilainen Manchesterin esikaupunkiin sijoittuva poliisisarja jonka on kynäillyt Paul Abbot (Hävyttömät, Tehdas, Fitz ratkaisee jne.). HBO:n kuvailu sarjasta on huono, kyseessä on kolme melko lyhyttä "kautta" sisältävä sarja. Kaikilla kausilla on päärikos ja jaksojen omat tapahtumat. Sarja on kohtalaisen nopeasti etenevä ja useimpiin muihin engalntilaisiin poiisisarjoihin verrattuna siinä ei onneksi käsitellä kuin ohimennen kaikkea sitä ylimääräistä huttua mitä muissa sarjoissa on ihan riittävästi (perhe, erilaiset henkilökohtaiset ongelmat, poliisin hierarkia). Sarjassa on paljon mustaa huumoria (heti alussa on "splät"stick-kohtaus), mutta se ei ole missään tapauksessa komedia.

Toinen löytö on the Great niminen sarja, joka kertoo yhden version Katariina Suuren tarinasta. Sarjasta on olemassa vasta yksi kausi jossa päästään vasta alkuun. Saksalainen prinsessa läheteään Venäjälle tsaari Pietari III vaimoksi. Suurin unelmin saapuva tyttö törmää pian venäläiseen todellisuuteen ja siihen että Pietari on sekopää. Kyseessä on komedia jossa on hauska tarina, mutta ei kannata ottaa tätä historian oppituntina sillä oikeastaan mikään muu kuin että Katariina ja Pietari olivat naimisissa ei pidä tarinassa paikkaansa. Kannattaa keskittyä Katariinan ja Pietarin väliseen "otteluun" ja antaa taustan olla taustaa. Elle Fanning ja Nicholas Hoult tekevät hienoa työtä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
Rupesin sitten kattomaan Big Little Liesia. Ekana iltana meni viisi jaksoa. Tässä on sama ohjaaja kuin Terävissä esineissä ja se näkyy ja on erinomainen asia. Ja miettikää nyt näyttelijöitä: Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern toki unohtamatta Young Sheldonin Iain Armitagea.

Melkein.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi
Rupesin sitten kattomaan Big Little Liesia. Ekana iltana meni viisi jaksoa. Tässä on sama ohjaaja kuin Terävissä esineissä ja se näkyy ja on erinomainen asia. Ja miettikää nyt näyttelijöitä: Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Laura Dern toki unohtamatta Young Sheldonin Iain Armitagea.
Ja toiselle kaudelle tulee vielä paras kaikista eli Meryl Streep mukaan että hyviä katseluhetkiä vaan.

Toivottavasti saavat tuosta vielä 3. kauden tehtyä.

Katopa poika sitten vielä sellainen sarja sieltä HBO:lta kuin The Night of. Minisarja sekin jos et ole katsonut jo. On muutaman vuoden takaa se. Anteeksi pojittelu.

Piilokamera jää pois ohjelmistosta

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onko kukaan muu katsonut sarjaa "I know this much is true"? Itse olen katsonut 4 episodea ja meinaan kyllä jatkaa. Sen enempää spoilaamatta sarja kertoo reilu 40 v miehestä, jonka elämä tuntuu olevan täynnä uskomattomia sattumuksia ja vastoinkäymisiä. En oikein osaa sanoa, pidänkö sarjasta vai en mutta se on jotenkin aika erilainen mihin olen tottunut ja mielenkiintoinen.

Tuosta Westworldista haluaisin sanoa, että olen katsonut melkein kaikki jaksot, toisen kauden loppua lukuunottamatta (silloin vaan totaalisesti lopahti mielenkiinto) mutta jos minun pitäisi kirjoittaa essee aiheesta "Mitä sarjassa tapahtui" niin varmaan hylätty tulisi. Katsomistapani (salilla crostrainirilla, himassa tavaroita järjestellessä yms) ei suosi mitään kovin monimutkaista juonta mutta kyllä Westworld ainakin minusta oli niin monimutkainen että olisi suunnilleen kokopäivä-työ ymmärtää se kunnolla.

Foto olis kiva ylläri!

Uimalakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HerTo
Kompataan toisenkin kerran @Turha Kaukalo, itselle iski tuo Big Little Lies myös aivan saatanan kovaa. Käsittämättömän kovat näyttelijät molempien sukupuolien osalta ja tunnelma on introbiisistä lähtien upea. Toivottavasti tosiaan lisää seuraa koska koukkuun jäin heti ensimmäisistä jaksoista alkaen.

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
@Turha Kaukalo, itselle iski tuo Big Little Lies myös aivan saatanan kovaa. Käsittämättömän kovat näyttelijät molempien sukupuolien osalta ja tunnelma on introbiisistä lähtien upea. Toivottavasti tosiaan lisää seuraa koska koukkuun jäin heti ensimmäisistä jaksoista alkaen.
Hmm? Itse katsoin ensimmäisen jakson ja totesin, että ei kiitos ja nyt ihmetyttää missasinko nyt jotain oleellista siinä. Mikä siinä koukutti paitsi se kova näyttelijäkaarti?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
Hmm? Itse katsoin ensimmäisen jakson ja totesin, että ei kiitos ja nyt ihmetyttää missasinko nyt jotain oleellista siinä. Mikä siinä koukutti paitsi se kova näyttelijäkaarti?
Vastaan sinne lähipöytään. Kuvaus, musiikki, värit näin alkajaisiksi. Ja katsokaa nyt niitä Witherspoonia ja Kidmania vaikka, miten ne ovat. Mitä tulee juoneen tai tarinaan niin se kehittyy vielä. Ja Monterey. Eikö se ole sellainen Amerikan Porvoo tai Tammisaari tai Naantali? Sitten se halvatun silta. Meri. Kukapa ei meistä tuntisi Witherspoonin näyttelemää naista (tosin vähemmillä ulkonäköpisteillä)? Ja tämä halvatun ex-mies. Hetkonen, toisella kaudellako se vasta on, kun tulee tämä anoppi ja kertoo mikä mies on miehiään siellä ravintolanpöydässä? Miten se luonnehdinta meni.

Melkein.

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
snow mocking team
Tuosta Westworldista haluaisin sanoa, että olen katsonut melkein kaikki jaksot, toisen kauden loppua lukuunottamatta (silloin vaan totaalisesti lopahti mielenkiinto) mutta jos minun pitäisi kirjoittaa essee aiheesta "Mitä sarjassa tapahtui" niin varmaan hylätty tulisi.
Hylätty tulisi myös sarjan käsikirjoittajilta, ei niilläkään ole mitään hajua mitä siinä pitäisi tapahtua. Kuka muistaa mikä oli "the maze" ja kuinka merkityksellinen juttu sen piti olla? Ei ainakaan sarjan tekijät. Tää menee nyt osastoon "muistan lukeneeni jostain mutta en muista mistä", joten saa suhtautua varauksella, mutta ykköskauden kuvaukset venähtivät, kun tekijät eivät olleet varmoja kuinka tuo päättyy. Siis 1. kausi, ei edes koko sarja.

Volvot ulvoo kuun savuun / ihmislapset hullaantuu / auuuuuu

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Hylätty tulisi myös sarjan käsikirjoittajilta, ei niilläkään ole mitään hajua mitä siinä pitäisi tapahtua. Kuka muistaa mikä oli "the maze" ja kuinka merkityksellinen juttu sen piti olla? Ei ainakaan sarjan tekijät. Tää menee nyt osastoon "muistan lukeneeni jostain mutta en muista mistä", joten saa suhtautua varauksella, mutta ykköskauden kuvaukset venähtivät, kun tekijät eivät olleet varmoja kuinka tuo päättyy. Siis 1. kausi, ei edes koko sarja.
Aivan kuten Lost-sarjassa. Tosin Lostissa se lanka pysy kasassa, kunnes päädyttiin jonkinlaiseen ratkaisuun. Westworldin kohdalla ei voida sanoa samaa.

A Siente

Jäsen
Westworld oli ekan kauden jälkeen aika paskaa. Toinen kausi vielä menetteli, mutta kolmas oli todella tylsä ja puuduttava.

Sain katsottua Watchmenin. Oli yllättävän toimiva sarja. Hieman ennakkoluuloinen olin kun pelkäsin tämän olevan joku supersankari sarja, mutta olin onneksi väärässä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy