Hauskin urheiluvideopätkä koskaan?

  • 20 960
  • 80
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tommi Mäkinen silloin Urheiluruudussa, kun ensin häntä haastateltiin mestaruuden hävinneenä, mutta sitten Tommin veli soitti ja kertoi Sainzin keskeyttäneen viimeiselle EK:lle.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Löytyykö sitä Sainzin auton simahtamista mistään? Itse en ainakaan Youtubesta osannut hakea oikeilla sanoilla. Taisi kypäräkin saada kyytiä.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Everton kirjoitti:
Löytyykö sitä Sainzin auton simahtamista mistään? Itse en ainakaan Youtubesta osannut hakea oikeilla sanoilla. Taisi kypäräkin saada kyytiä.

Jos en väärin muista niin Sainzin kartturi paiskaa kypärän takalasista läpi. Tämä pätkä ois kyllä kiva nähdä muistanko oikein.
 

Kaivanto

Jäsen
KingNothing kirjoitti:
Jos en väärin muista niin Sainzin kartturi paiskaa kypärän takalasista läpi. Tämä pätkä ois kyllä kiva nähdä muistanko oikein.

Kyllä se näin menee. Mulla on pätkä VHS:llä, katsotaan, saanko joskus bittimuotoon.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
KingNothing kirjoitti:
Jos en väärin muista niin Sainzin kartturi paiskaa kypärän takalasista läpi.
Jos en väärin muista, niin kypärän paiskaamista tehostaa legendaarinen "La Puta (Madre?)" -huudahdus. Siinä on autonvalmistaja (=sponsori) ollut varmasti mielissään... Kyllä mä tuon pätkän olen joskus jostain internetin syövereistä löytänyt, mutta nyt ei löydy enää mistään.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Mr.Fox kirjoitti:
Jos en väärin muista, niin kypärän paiskaamista tehostaa legendaarinen "La Puta (Madre?)" -huudahdus. Siinä on autonvalmistaja (=sponsori) ollut varmasti mielissään... Kyllä mä tuon pätkän olen joskus jostain internetin syövereistä löytänyt, mutta nyt ei löydy enää mistään.

Hehee, mutta onhan se hienoa, että on tunnetta pelissä eikä homma ole ollut Lukkomaisen väritöntä silloin aikanaan:)

niin ja autonvalmistaja on ollut kyllä pari koppaa kaljaa Sainzille velkaa tuon jälkeen:D
 

scholl

Jäsen
Everton kirjoitti:
Löytyykö sitä Sainzin auton simahtamista mistään? Itse en ainakaan Youtubesta osannut hakea oikeilla sanoilla. Taisi kypäräkin saada kyytiä.

Mä löysin youtubesta Inés Sainzin. "lo único que es falta es que tú". Pitäisköhän heti lähteä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
musta lokki kirjoitti:
Ruutu vs Phaneuf

Aina vain jaksaa hymyilyttää
Tämä ei vaan millään naurata meikäläistä. Olen kyllä parhaani koittanut ja katsellut pätkän monta kertaa, mutta ei saatana edes hymyilytä. Kertokaa nyt edes, että mikä siinä naurattaa.

Mäkisen MM-haastattelu on kyllä legendaarista hauskaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=CB-zEeXoo8A

Ok, ei välttämättä mikään naurun asia, mutta onhan se silti ehkä vähän.
No onhan tuo "keskustelu" hauskan kuuloista, vaikkei Rautiaisen vamma mitenkään nauratakaan.

Huvittavaa ja kunnioitettavaa pätkässä on lisäksi Grönholmin meno. Kaverilla on lievästi sanottuna ajatus muualla kuin ajamisessa (eikä varmaan täysillä enää menekään), mutta rauhallista kyytiä puskee silti eteenpäin. Miten niin ajohommat selkäytimessä?
 

Rocco

Jäsen
http://www.break.com/index/hockey_check_misses.html

Nuin siinä käy kun toinen ei osaa taklata eikä toinen ottaa taklausta vastaan. Huomatkaa taklauksen väistäjän tuulettelu. Todella hieno ratkaisu vetää maihin kun toinen tulee päin.

Onneksi tästä ainakin NHL:ssä annetaan rangaistus taklauksen väistäjälle. Sinänsä sikamainen temppu.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
En nyt osaa linkittää Youtubesta mitään, mutta se Enckelmanin päästetty maali omiin sivurajaheitosta on kyllä kanssa aika mahtavaa katseltavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös