On vähän bugitellu sivusto viime aikoina.
Oon tänään 4-5 kertaa yrittänyt Hattrickiin, ja kerran aukesi etusivu mutta kirjautumaan en päässyt. Harvinaista Hattrickiä tämä.
Oon tänään 4-5 kertaa yrittänyt Hattrickiin, ja kerran aukesi etusivu mutta kirjautumaan en päässyt. Harvinaista Hattrickiä tämä.
Pissakakka hoitaa! vai oliko se kusipissa? joku virtsavaivainen anyway.Nousu vihdoista viimein Neloseen maalieron turvin ettei karsintapeliä tarvittu. Saattaa olla Kala Eaglesilla ranskalainen visiitti jos lohko mihin nousee on paha.
Pissakakka hoitaa! vai oliko se kusipissa? joku virtsavaivainen anyway.
Kausi on mennyt toistaiseksi aivan totaalisen persiilleen, paikka tiukasti sarjajumbona ja harkinnassa koko jengin myyminen. Tasapeli eiliseltä pisti nyt vielä miettimään vieläkö kannattaa yrittää karsintapaikkaan venymistä.
Nyt enää siis yksi (joukkuepelaaja), kun nelinkertaisen Suomenmestarin ja viisinkertaisen Cup-voittajan kasvatti ja Nahkiksen toimesta tähteyteen treenatun Christer Nymanin osoitekirjat ja palkanmaksu siirtyivät manageri ttonzan harteille. (Poimitaan nyt näitä ylädivareiden "jämiä" tänne alasarjoihin.) Laituri oli hakusessa, se saatiin. Tuleva valmentaja, oli sekin hakusessa. Sellainenkin onnistuttiin siirtolistoilta poimimaan. Joukkue lienee valmis 20v-juhlakauteen, jonka päätteeksi toivottavasti kolisteltaisiin taas kolmosen portteja, kun sarjanousu karsinnassa jäi niin sanotusti piippuun, vaikka yhden (1!) prosentin hallinnalla saatiinkin aikaan melko hyvä lopputulos (3-2). Kohti uusia pettymyksiä.Nahkamunkilla on kaksi kappaletta. Varmasti kyyneltäkin vastaan molemmat pelanneet. Erinomaisen harvoin ylimääräistä etua olen muistini mukaan noista saanut.
Onnea vain Christerin hankinnasta. Mielenkiinnolla seurasin eilistä huutokauppasi.Nyt enää siis yksi (joukkuepelaaja), kun nelinkertaisen Suomenmestarin ja viisinkertaisen Cup-voittajan kasvatti ja Nahkiksen toimesta tähteyteen treenatun Christer Nymanin osoitekirjat ja palkanmaksu siirtyivät manageri ttonzan harteille. (Poimitaan nyt näitä ylädivareiden "jämiä" tänne alasarjoihin.) Laituri oli hakusessa, se saatiin. Tuleva valmentaja, oli sekin hakusessa. Sellainenkin onnistuttiin siirtolistoilta poimimaan. Joukkue lienee valmis 20v-juhlakauteen, jonka päätteeksi toivottavasti kolisteltaisiin taas kolmosen portteja, kun sarjanousu karsinnassa jäi niin sanotusti piippuun, vaikka yhden (1!) prosentin hallinnalla saatiinkin aikaan melko hyvä lopputulos (3-2). Kohti uusia pettymyksiä.
Automaatti oli laitettuna karvan yli neljään, en jaksanut valvoa. Posi yllätys aamusella, kun huomasin että rapala oli nielaistu. Palkat on nyt oman voimahyökkään ja tuon laiturin hankinnan jälkeen pompsahtaneet yli puolenmiltsin kipurahan. Innereistä on vähän ylitarjontaa, joten voi olla, että joku pappa pistetään pihalle, vaikkei niistä juuri mitään saa.Onnea vain Christerin hankinnasta. Mielenkiinnolla seurasin eilistä huutokauppasi.
Tuli pakottava himo saada itsellenikin voimahyökkääjä ja voimakas inneri. Rosteria kaventamalla saadaan rahoitettua nämä hankinnat toivottavasti.
Onko muilla sama tilanne, kuin miulla. En päässyt tälle kaudelle itse valitsemaan sponsoria, vaan tuo näyttää valiutuneen itsekseen. Kovin huono valinta näyttää olevankin viime kauteen peilaten. Tuolloin valitsin tehdyistä maaleista runkosarja otteluissa saadun bonuksen, ja tuo oli hyvin onnistunut valinta.
Hienosti onnistuit tosiaan jymäyttämään ja jekuttamaan Mestisryhmää tuolla kolme yksikköä normaalia korkeammalla keskikentälläsi. Predictor tarjoaa voitollesi kymmentä prossaa, joten kyllä voittoa, tuosta hallinnasta huolimatta, voi pitää hyvin onnekkaana.En tiedä onko tämä mikään epätavallisen kova suoritus. Mutta pudotin juuri cupissa Suomen kolmanneksi rankatun joukkueen sarjasijoituksen perusteella, eli siis mestaruussarjan kolmosen. Itse olen vastaavasti kolmantena kutosdivarin lohkossa, jonka lohkoranking 935/1024 (oma kokonaisranking 4853).
En ole koko 2-vuotisen HT-paluuni aikana treenannut kertaakaan edes puolustusta, niin tänäänkin kentällä arvosanani oli 4.5, kun vastustajalla 14,25. Muutenkin aivan huima materiaalialivoima, mutta niin vain 90min kohdalla komeilee 1-0 taululla. Keskikentän onnistuin saamaan haltuun 56%:sti laittamalla all in, niin maalipaikat sentään minulle 10-3.
Erinomaisen mukavasti kausi lähtenyt käyntiin Nahkamunkilla. Omassa 3.divarissa olen 2.sijalla. 3 voittoa ja 1 tasapeli saldona ensimmäisistä sarjaotteluista. Cupissakin vielä sinnitellään.
Sarjasijoitukseen perustuvassa suomen rankingissa Nahkamunkki on nyt sijalla 59. Tehoissa taasen sijalla 80. Nämä molemmat oletettavasti joukkueen historian parhaat. Viime lauantaisessa ottelussa keskimääräinen suoritus lohkoittain ylitti tason titaaninen. Tämäkin ensimmäistä kertaa joukkueen historiassa.
Perinteisesti tulostaso on laskenut kauden edetessä. Jatkoaika Cupin suoritukset oikein keihään kärkenä vielä tässä.
Anna arvaan, pelaat vitosessa? Et tolla tyylillä tulekkaan nousee jos jotain heikkoja poikia alat reenaa.Piti tulla raportoimaan, miten hienon nimen omaavan juniorin kykyjenetsijä löysi.
Suomi Mörö
Sanomattakin selvää että huolimatta heikosta raportista, Suomi pääsi porukkaan ja tulee nousemaan edustusjoukkueeseen.