Hassinen Kerhoon

  • 6 721
  • 38

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä olen tyytyväinen tähän hankintaan. Hyvin paikkaa Virran, vaikka eri tyyppinen pelaaja onkin. Eikä ainakaan ensi keväänä tee isoa sopimusta ulkomaille juuri ennen tärkeimpiä pelejä.

Mielenkiintoista nähdä, minkälaiset jäljet vuodet maailmalla on kaveriin jättäneet. Toivottavasti kokemus näkyy. Seuraavat pudotuspelit pelataan vasta ensi keväänä, joten sitä ennen en suostu Hassista julistamaan huonoksi pudotuspelipelaajaksi.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti TBK
Minun näkemykseni perustui lähinnä ihan pelkkiin tilstoihin. Minulle ei oikeastaan Hassisen playoff-pelaamisesta jäänyt mieleen muuta kuin, että hän ei keväällä ollut samassa iskussa kuin runkosarjassa. Pistin tähän Hassisen tilastot niiltä kausilta, kun hän on pelannut palyoffeja eri joukkueissa. Ensin on runkosarja tehot ja sitten palyoffien. Tosin minulla ei edelleenkään ole tämän kauden tilastoja ja kuten Ossikin sanoi, niin kokemusta on tullut lisää jne. ja voi olla, että tämän kauden tilastot ovat jo paremmat.


Tällä kaudella 19.4+2=6

Kaikkiaan Hassinen on pelannut Suomen ja Ruotsin sarjojen play-offissa 77 ottelua ja tehnyt niissä 11 maalia(+22 syöttöä). Play-offkausiensa runkosarjoissa suhde on 388/110(+146), joten selkeähän tuo ero on.

Silti, Hassisen tasoinen hankinta mille tahansa liigajoukkueelle on iso juttu ja pudotuspeleissä vaikuttaa monet muutkin asiat kuin pään kestävyys lyhyen otoksen vuoksi. Hassisen kohdalla otos toki on jo melko suuri, mutta on sitä ennenkin nähty tunnetusti köykäisten pudotuspelipelaajien kohdalla yllättäen kaiken loksahtavan "kymmenennellä" yrityksellä kohdalleen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lainatakseni henkeen ja vereen Kerholaisen kaverini sanoja, kun kuuli Hassisen tulosta: "Kerholla alkaa olla pronssijoukkue kasassa;)"
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tervetuloa takaisin!

Kyllä Hassinen kelpaa enemmän kuin hyvin. Varmaankin yksi parhaista mahdollisista vapailla markkinoilla olevista kotimaisista hyökkääjistä.

Kokenut kotimainen ja oikealta ampuva laituri, joka kykenee onnistuessaan koviinkin maalimääriin. Ei kai näitä joka oksalla istuskele poimimista odottamassa?
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Kyllä J. Hassisen paluu meikäläistä lämmittää, todellakin. Etenkin Korpelan antama vakuutus asialle, että vielä hakusessa pakki ja pari hyökkääjää. Erikkakko, brettharkins ja hanneshyvönen...

Vasta eilen kuulin tuosta Hassisesta edes minkäänlaista huhua, enkä uskonut laisinkaan. Hyvä näin...
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Nonni. Tulevan kauden tekemisessä on vahvaa savokarjalaista makua - Kerhossa on kohta enemmän Savonlinnalaisia pelaajia kuin Sapkossa. Ja TJ päälle.

Kalakukkoketjun valmistusohjeet:
Keskelle hankitaan raamikas sentteri joka pystyy pitämään kiekkoa ja sumputtamaan keskustaa. Mieluiten savolainen. Hassisen rinnalle paiskataan Voutilainen joka kaivaa nurkissa ja riistää kiekkoja. Nautitaan Sicakin tai muun tarvittaessa nousuihin kykenevän pakin kera.

Odotellaan...
 
F

Flonaldo

Hieman myöhäsyntyisesti, mutta kommentoidaan nyt tätä hankintaa. Mielestäni Hassinen on juuri siitä, mitä ensi kauden HPK kaipaa. Vauhtia, kokemusta, maalintekoa.

Nyt laidoilla on hurjasti liikettä, joten Jalonen saa pakkaa rustattua ainakin jonkin verran haluamaansa suuntaan. Ensi kaudella kiekko liikkuu paljon vikkelämmin kuin mennellä sesongilla.

Hassinen oli ehdottomasti parasta, mitä siirtomarkkinoilla oli HPK:lle tarjolla. Kokenut, nopea, maalintekoon kykenevä kotimainen laituri - kätisyyskin kelpaa hyvin.

Mielenkiintoinen pointti tässä siirrossa oli, että Hassisen perässä oli useampikin liigaseura ja Kerho tuli peliin mukaan suhteellisen myöhäisessä vaiheessa. Tappara oli yksi huhuissa olleista seuroista ja manselaiset ilmoittivat samana päivänä Laineen sopimuksesta. Kummalle jäi luu käteen? Kelpaa näin ainakin minulle :-)
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Flonaldo

Mielenkiintoinen pointti tässä siirrossa oli, että Hassisen perässä oli useampikin liigaseura ja Kerho tuli peliin mukaan suhteellisen myöhäisessä vaiheessa. Tappara oli yksi huhuissa olleista seuroista ja manselaiset ilmoittivat samana päivänä Laineen sopimuksesta. Kummalle jäi luu käteen? Kelpaa näin ainakin minulle :-)

Myös Saipa oli lähellä sopparia Hassisen kanssa.Myllys yritti houkutella mutta siviiliasiat vei tien kerhoon.Onnittelut hankinnasta,liigassa kova luu.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä ainakin jään kaipaamaan sitä Hassisen tuuletusta epäonnistuneen lämärin jälkeen, mikä on kuitenkin lirunut maaliin: Käsi nyrkissä, ranne oudosti vinossa ja nyrkki kohti JOjasta. Ja se leveä hymy. Toivottavasti tuota tuuletusta en tule tällä kaudella näkemään.

Pelkäsin silloin, kun Jani lähti ruottinmaalle pelaamaan, että kaveria tuskin enää Tapparassa nähdään. Odotukset olivat silti kovat vielä tuossa viikko, pari sitten.
Syy, miksi en uskonut Hassisen tulevan enää Tapparaan oli ovet paukkuen lähteminen. Hassisen oli ymmärtänyt sopimuksensa bonus-pykälän väärin ja lúuli ansainneensa bonuksen kauden päätyttyä. Tosiasiassa hän jäi bonuksesta muistaakseni yhden tehopisteen tai maalin.
 

axe

Jäsen
Viestin lähetti Flonaldo
Mielenkiintoinen pointti tässä siirrossa oli, että Hassisen perässä oli useampikin liigaseura ja Kerho tuli peliin mukaan suhteellisen myöhäisessä vaiheessa. Tappara oli yksi huhuissa olleista seuroista ja manselaiset ilmoittivat samana päivänä Laineen sopimuksesta. Kummalle jäi luu käteen? Kelpaa näin ainakin minulle :-)

Hassinen oli jo viikkoa aiemmin ilmoittanut Tapparalle, että ilmeisen väärin kasvanut perhe pitää enemmän perunoista kuin mustastamakkarasta.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hassinen nelosketjuun

No niin, Jalonen herättelee Hassista, kausi aloitetaan nelosketjusta. Jani, pelit alkaa! No, kohta nähdään, miten kauden tähän asti suurin hankinta hyökkäyspäähän alkaa tuottaa tulosta. Ennusmerkit eivät ole välttämättä mielestäni hyvät, sillä aika harvoin ns. huippupelaajat aloittavat kauden neloskentässä, mikäli ovat ehjinä. Toivon edelleen parasta, pelkään pahinta. HPK ei tähän hätään tarvitse välttämättä tapaus "Niinimaata".
 
F

Flonaldo

Hassisella on pikkuvammaa ollut jo pidempään päällä ja harjoittelu ei ole ollut lähelläkään täyttä tehoa. Lahtihan puolestaan loukkaantui Ärrä Cupissa, en nyt muista oliko perjantain vai lauantain peli, jonka Jaska jätti kesken. Rampoja, sillä tavalla vähäsen vaan, miehiä joka tapauksessa.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Flonaldo, kiitos. Mukava kuulla tavallaan positiivisesta uutisesta.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Kunhan vaan herrojen vammat ois tosiaan ihan mikronesia-luokkaa... Olis pelottavaa lähteä peleihin sillä riskillä että kaksi maalintekijämiestä voisi loukkaantua pahemmin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös