Ei Hjallis ole voinut näin sanoa. Cobol on mulle täällä todistanut, että se halli on ainakin 100 miljoonan euron arvoinen. :)Eli koko halli? Nehän omistaa sen 100%:sti. Harkimohan sanoi päästessään eroon siitä, että ei siitä kannattavaa bisnestä saa. Vaikea uskoa, että kukaan ajan tasalla oleva taho olisi Areenasta kiinnostunut.
Rotenberg-rahoitus loppuisi huhujen mukaan joko ensi tai seuraavaan kauteen. Tästä rahoituksesta sovittiin aikanaan osana ns. kokonaispakettia. Tällöin Hjallis joutuisi osallistumaan tappioiden kattamiseen. Tähän asti hänen ei sitä ole tarvinnut tehdä koska sopimus.
Itse en usko hetkeäkään, että Salonoja ja Hjallis mahtuisivat samaan seuraan isoina omistajina. En sekuntiakaan.
Ei Hjallis ole voinut näin sanoa. Cobol on mulle täällä todistanut, että se halli on ainakin 100 miljoonan euron arvoinen. :)
IL:n Jalosen jutussa jossa Hjallista haastatellaan on mielenkiintoinen kohta:
Jokerien vähemmistöosakkaat ovat sitoutuneet vähintään kolmeksi vuodeksi kuittaamaan kaikki Jokerien taloudelliset tappiot.
Sen perusteella olen entistä enemmän sitä mieltä, että Rotta lähtee Jokereista heti kun velvoite on täytetty. .
Niin, mikä on SKA:n maalilaulu? En kyllä itse todellakaan tiedä, mutta jos pitää arvata niin se voisi olla joku Notkean Rotan styge ;=D
Ai mitä jos hifk:n maalilaulu olisi soinut Areenalla? Hmmmm... enpä ole tullut miettineeksi. Tekikö hifk Areenalla ikinä maalia?
Toisaalta, jos tämmöinen mahtikäsky maalilaulun soittamisesta olisi oikeasti tullut, niin miksi se tulisi vasta nyt? On siellä vieraskoppikin ollut jo puolitoista vuotta SKA:n väreissä, niin kai luulisi että se maalilaulukin olisi aina soinut. Enemmän tuo siltä haiskahtaa, että Amanda on vaihteeksi perseillyt jotain kopissa ja koittaa pestä kätensä puhtaaksi koko keissistä heittämällä kaiken Rotan niskaan. Ja sehän on helppoa, koska kaikki vihaavat Rotenbergia.Eilinen maalilaulu on vasta alkusoittoa siitä mitä Roman ja kumppanit tulevat tulevaisuudessa tekemään leikkikalunsa kanssa ja siihen kannattaa jokaisen nyky"Jokereita" seuraavan alkaa vain tottua tai sitten pyrkiä unohtamaan kun rakasta seuraa nussitaan kuivana kakkoseen
Toisaalta, jos tämmöinen mahtikäsky maalilaulun soittamisesta olisi oikeasti tullut, niin miksi se tulisi vasta nyt? On siellä vieraskoppikin ollut jo puolitoista vuotta SKA:n väreissä, niin kai luulisi että se maalilaulukin olisi aina soinut.
Ai mitä jos hifk:n maalilaulu olisi soinut Areenalla? Hmmmm... enpä ole tullut miettineeksi. Tekikö hifk Areenalla ikinä maalia?
Ja RR näköjään kiistää sotkeutuneensa eiliseen episodiin millään tavalla. Nyt meillä on selkeästi tässä AH:n sana RR:n sanaa vastaan. Itse en luottaisi kumpaankaan yhtään pätkää. Tulkaas nyt toimiston väki kertomaan minkälainen virhe tässä oli kyseessä..
Rotan olisi kannattanu pistää sordiino päälle. Nyt ei olla Venäjällä, jossa FSB tulee kylään, jos pullikoi wirallista totuutta vastaan. Tää kusetus vain pahentaa tilannetta. Hyvä niin. Rotta saa mitä tilaa. Onneksi on sovittu tappioiden jakaminen jatkossakin, sillä rahat kelpaa, niljake ei.Ja RR näköjään kiistää sotkeutuneensa eiliseen episodiin millään tavalla.
Hitto toi meteli ja tunnelma tuolla hallissa oli vieläkin maistettavissa ja haistettavissa. Se kiihko ja palo mikä noissa matseissa oli...sitä kaipaan..
Itselläni on luotettava ja 100% varma tieto tähän asiaan, että Rotta oli pakottanut Amandaa soittamaan tämän jos SKA maalin tekee.
Minusta tuo on ainakin ihan looginen selitys koko tapahtumaketjulle.Pistettiin sitten nimettömän "stage managerin" piikkiin. Paska haisee ja karavaani kulkee. Linkki vie Iltalehteen: Jokerien maalibiisikohun syyllinen löytyi - ei ollutkaan Rotenberg