Toisaalta ainakin mulla tuntuu kropassa aikamoista kihelmöintiä edes siitä ajatuksesta, että paluu kotiin tapahtuisi ainakin lähes täyden yleisön edessä Liigakarsinnan toisessa pelissä. Kyllä siinä vastustajallakin varmaan vähän menee pasmat sekaisin kun sellaisessa painekattilassa joutuisivat puolustamaan joukkueensa olemassaoloa.Itse en liputa muuton puolesta tälle kaudelle. En edes karsintoihin. Nordis on tälle tämän kauden joukkueelle kotihalli ja sieltä siirtyminen veisi sen kotihallin tunteen pois. Voi myös vaikuttaa nuoriin pelaajiin yllättävän sekoittavalla tavalla, että kotiluola vaihtuu kesken kaiken. Liian iso riski peliesitysten heikkenemiselle, sanoisin.
Riskinsähän pienilläkin muutoksilla on kesken kriittisten pelien, mutta urheiluromanttisesti olisi aika siisti tarina. Yhtälailla siistiä olisi tietysti palata Areenalle avaamalla uusi kausi paikallispelillä Liigassa. Lopulliset ratkaisut tehdään varmaan taloudelliselta kantilta ja se on mulle ihan ok. Jos pelataan pitkälle kevääseen, niin hallilla ei ole niin väliksi.