Harrastuksesi ja mielenkiinnon kohteesi?

  • 2 230
  • 20

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Minkälaiset jutut täyttävät päivittäiset elämänne kun aika on omassa käytössänne, eivätkä velvollisuuksissa kuten esimerkiksi työssäkäynnissä?

Oma listani voisi olla seuraavanlainen:

Liikunta: Punttisalilla käyn 3-5 krt viikossa. Pyöräilemässä käyn myös niinä vuodenaikoina kun lunta ei ole vielä teillä ja sitten talvisin uimahallilla uimassa. Tykkään myös luonnossa patikoinnista ja kiekkoa käyn höntsäilemässä lätkähallilla joskus.

Lukeminen: Nykyään on koko ajan joku kirja "menossa", mutta se on sitten eri asia että kuinka nopeasti niitä tulee luettua. Joskus on kausia kun menee useampikin kirja kuukaudessa ja sitten taas niitä kun tahti on paljon verkkaisempaa. En pidä kauheasti fiktiosta ja romaaneista, vaan tykkään enemmän historiasta, elämänkerroista ja tämän tyyppisestä kirjallisuudesta, vaikka menee ne romaanitkin joskus.

Penkkiurheilu: Jääkiekko selkeä ykköslaji ja muuta urheilua sitten painotus lähinnä arvokisoissa,ja suomalaislajeissa. Jalkapalloa jonkun verran muutenkin.

Chilien kasvattaminen: Asuntoni on niin surkealla paikalla auringon valon suhteen, että tuohon parvekkeelle ei paista aurinko kuin pari tuntia aamupäivisin. Parina vuonna olen kuitenkin saanut satoa, kun asuin vielä muualla ja tämä on kyllä ihan varmana harrastus jonka laitan uudelleen käyntiin jos/kun muutan joskus tästä muualle.

Historia: Menee vähän tuohon lukemiseen, mutta olen ollut nuoresta saakka kiinnostunut historiasta. Nuorempana se oli pelkästään sotahistoriaa, mutta iän myötä laajennut leveämmälle. Kiinnostaa ymmärtää tätä ihmisen historiaa ja miksi me ollaan tämmöisiä kuin ollaan ja eletään tämmöisessä maailmassa kuin eletään.

Tähtitiede: Mikään ei ole niin rauhoittavaa ja rentouttavaa kuin kirkkaana syksyiltana käydä makuulleen jonnekin mättäälle ja vain olla sekä ihmetellä tuota mitä ylhäällä päin näkyy. Haaveissa on että joskus hankkisin oman kaukoputken. Nuo kuvat mitä ihmiset ovat ottaneet esimerkiksi joistain galakseista ovat aivan häkellyttävän upeita. Ja onhan se nyt ihan hiton kiehtovaa että mitä tuolla avaruudessa on ja mistä me ihmiset ollaan tultu.

Kalastus: todella säännöllisen epäsäännöllisesti tulee käytyä. Lähinnä haukea heittelen. Tällein syksyllä enempi ja sitten kesäisin jossain mökillä jos ollaan, niin siellä enemmän.

Musiikki: En osaa soittaa mitään ja vielä vähemmän laulaa, mutta kuunneltua tulee paljon. 60-luvun lopussa ja 70-luvulla ovat syntyneet ihan ylivoimaisesti parhaat rockbändit sekä muutama hyvä vielä 80-luvullakin. Melko kaikkiruokainen olen musiikin suhteen, mutta eihän jotain Pink Floydia, Iron Maidenia tai Led Zeppeliniä voita mikään.

Tietokonepelit: Aivan varmasti turhin näistä kaikista, mutta pääsin nyt ainakin tuommoiseen ihan mukavalta vaikuttavaan porukkaan pelaamaan World of Tanksia. Joitain muitakin pelejä joskus satunnaisesti saatan hetken aikaa koittaa, mutta tuo on se mitä tulee pelattua säännöllisemmin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika paljon samanlaisia kiinnostuksenkohteita yllekirjoittaneen kanssa löytyy minultakin. Historia on osa työtäkin, mutta vapaa-ajallakin tulee luettua, katseltua dokkareita ja suunniteltua reissuja historian ehdoilla. Synergiasuhde on hyvä, kun homma nappaa ja matkaan tarttuneita tarinoita ja kokemuksia voi hyödyntää suoraan duunissakin. Tähän oikeastaan lomittuu aika saumattomasti matkailu. Kotimaassa olemme tehneet perheenä reissuja siellä sun täällä, luonnossa, kylissä ja kaupungeissa, lasten ja aikuisten ehdoilla. Ulkomaille ei perheenä ole vielä kovin montaa trippiä saatu aikaiseksi, mutta kaksin tai yksin olen jotain saanut aikaiseksi. Historian lisäksi noihin reissuihin nivoutuu vahvasti kolmas kiinnostuksenkohteeni ja aika- ynnä rahasyöppö, eli ruoka. Tykkään laittaa ruokaa kotona sekä resepteistä että itse soveltaen, syödä reissuilla katuruokaa ja joskus hiukan fiinimminkin sekä keskustella ruoanlaitosta yleensäkin. Ja koska nämä tuntuvat linkittyvän voimakkaasti toisiinsa, neljäs intohimoni kohde on oluet, nekin liittyvät edellisiin aika selkeästi.

Punttisali on liikunnan puolellani se mun juttu, lenkkeilyä yms. aerobista yritän roikuttaa väkisin mukana, mutta puntille on päästävä säännöllisesti 4-6 kertaa viikossa. Pallopelejä en jaksa pelailla, joukkueurheilu on yliarvostettua paitsi penkkiurheiluna, eli NHL ja maajoukkuelätkä maistuvat kyllä erittäin hyvin ja ensi yönä alkaakin taas useamman kuukauden mittainen yhteinen taival kuningaslajin parissa. Musiikista tähän voisi lätkäistä vielä metallimusan, jota tulee eniten kulutettua luureissa. Insomnium ja vastaava melodinen mutta raskas metalli iskee, kikkelihevi ei niinkään.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Oho, edellä olevan kanssa menevät yksiin oikeastaan kaikki muu paitsi punttisali. On minulle ollut joskus kortti salillekin mutta se tuntui jotenkin liian tylsältä touhulta. Ennemmin juoksen/kävelen samalla hevimusiikkia kuunnellen tai pelaan pallopelejä porukassa (salibandy, futis). Toki matkailun, historian, penkkiurheilun, ruuan ja juomisen lisäksi seksikin kiinnostaa mutta tässä iässä ja avioliiton vaiheessa sitä on sen verran harvakseltaan ettei ihan harrastuksena voi pitää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalja, pillu, IFK ja Rolling Stones.

Erilaiset tapahtumat ja kaupungilla häröily. Matkailu on kanssa kivaa.

Himassa telkkari on aina päällä ja netti kanssa lähellä.

No eihän sitä pillua nyt irtoa, mitä sitten häh? Tässä kysyttiin myös kiinnostuksen kohteita. Ja on kait se jo harrastuskin kun joka päivä katselee niitä filmejä...
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Purjehtiminen. Vaimon kanssa tärkein yhteinen harrastus, vahvin luontokokemus, syvä kiintymyssuhde. Kokemukset, joita siitä saa ovat lähes uskonnollisia. Niin meditatiivistä ja rauhoittavaa, toisaalta joskus haastavaa ja vähän "vaarallistakin" se on. En kuitenkaan voi kutsua purjehdusta "elämäntavaksi" koska se ei dominoi valintojani. Lähinnä se syö matkustukselta pois ajan ja rahat.

Salibandy. Kokeiltu lähes kaikissa kuviteltavissa olevissa rooleissa.

Uutena innostuksena espanjan kieli. Katsotaan, mihin tämä johtaa mutta juuri nyt se on iso juttu.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Harrastukset ovat vaihtuneet vuosien saatossa. Harmittaa tunnustaa, että työ on lohkaissut turhankin suuren osuuden myös vapaa-ajasta ja varsinkin harrastuksista. Mutta jos vapaalle ehtii yhtään pidemmäksi aikaa, niin vaellus, retkeily, vuoristo-trekkaus/kiipeily, maastopyöräily, melonta, veneily... kyllä se tuolla akselilla vapaa-aika menee harrastusten osalta.

Kuntoa pidetään sitten viikottain yllä uinnin, tenniksen, juoksun ja pyöräilyn voimin. Eri kausina tietyt lajit painottuvat toisia enemmän. Minulla on vuosi jaettu kolmeen jaksoon treenaamisen suhteen, jotka ns. tähtäävät johonkin kilpailulliseen massatapahtumaan. Tuollainen tavoite tuo kivasti rytmiä, kuria ja vaihtelua treenaamiseen.

Musa (soittaminen) on jäänyt todella vähälle. Ei vaan tunnu löytyvän aikaa sille enää. Musasta tuli mieleen, että harrastaako jatkiksessa kukaan ns. tuottavia harrastuksia, jotka lompakon köyhdyttämisen sijaan kartuttaisivat omaisuutta... tyyiin metallinpaljastimella "aarteenetsintä, kullan tai jalokivien kaivanta, marjanpoiminta tai mistä nyt ikinä voikaan fyrkkaa tehdä harrastamisen ohella? Näistä olisi kiva kuulla tarinaa enemmänkin?

Minä ansaitsin aiemmin rahaa soittamalla bändissä (kuitenkin harrastuspohjana), mutta kyllä kaikki se raha mitä sieltä sai kotiutettua meni musavehkeisiin, keikkamatkoihin, ylettömään juhlimiseen jne.. joten siltä osin nollasummapeliä hauskoja muistoja lukuunottamatta... tai no lojuuhan noita soittimia tuossa nurkassa joidenkin tonnien edestä, jos niitä rahaksi alkaisi muuttamaan. Opiskelijana hyödynsin kiipeilytaitoja ja -välineitä tekemällä erilaisia toimeksiantoja korkeiden paikkojen ikkunanpesusta tai pienimuotoisesta korjauksesta isojen puiden kaatamiseen jne.. Kaikkea missä köysien ja korkeiden paikkojen kanssa piti olla tekemisissä. Se oli kieltämättä hyvä tulolähde opiskelijalle suht- vähäisellä työllä ja toimeksiannot kävivät tavallaan treenistä myös. Mutta kyllä nekin rahat menivät ns. lyhentämättömänä varsinaisiin kiipeilyreissuihin.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
...harrastaako jatkiksessa kukaan ns. tuottavia harrastuksia, jotka lompakon köyhdyttämisen sijaan kartuttaisivat omaisuutta... tyyiin metallinpaljastimella "aarteenetsintä, kullan tai jalokivien kaivanta, marjanpoiminta tai mistä nyt ikinä voikaan fyrkkaa tehdä harrastamisen ohella? Näistä olisi kiva kuulla tarinaa enemmänkin?

Minä ansaitsin aiemmin rahaa soittamalla bändissä (kuitenkin harrastuspohjana), mutta kyllä kaikki se raha mitä sieltä sai kotiutettua meni musavehkeisiin, keikkamatkoihin, ylettömään juhlimiseen jne.. joten siltä osin nollasummapeliä hauskoja muistoja lukuunottamatta... tai no lojuuhan noita soittimia tuossa nurkassa joidenkin tonnien edestä, jos niitä rahaksi alkaisi muuttamaan. Opiskelijana hyödynsin kiipeilytaitoja ja -välineitä tekemällä erilaisia toimeksiantoja korkeiden paikkojen ikkunanpesusta tai pienimuotoisesta korjauksesta isojen puiden kaatamiseen jne.. Kaikkea missä köysien ja korkeiden paikkojen kanssa piti olla tekemisissä. Se oli kieltämättä hyvä tulolähde opiskelijalle suht- vähäisellä työllä ja toimeksiannot kävivät tavallaan treenistä myös. Mutta kyllä nekin rahat menivät ns. lyhentämättömänä varsinaisiin kiipeilyreissuihin.

Säbätuomarina on tullut joku 10-15 k€ (brutto) tienattua vuosien mittaan. Tosin mulla on sellainen ajatus, että se on harrastus silloin kun sitä ei tee (kevyempi sitoutuminen), mutta aktin aikana olen töissä (vakava sitoutuminen).
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Liikunta. Syyskuusta tuonne Juhannukseen liikuntaa tulee aktiivisesti harrastettua harva se päivä, kuitenkin myös muistaen levon suunnattoman tärkeän merkityksen. Hiekkasäkki ja junioreiden kanssa sparrailu, punttien nostelu, lenkkeily ja uinti, noista se aika pitkälti koostuu. Lätkä- ja futishöntsät on jääny vuosien saatossa jostain syystä pois. Liikuntaa harrastan tottakai fyysisen kunnon takia, mutta minulle se on myös mielenterveyden hoitamista. Hyvin tärkeä osa elämääni.

Koirat/Luonnossa liikkuminen. Tämä on myös tärkeä osa vapaa-aikaani. Koirien kanssa luonnossa samoilu tai oikeammin metsässä kävely on mitä rentouttavinta hommaa. Marja aikaan aamuisin aina poimin samalla mustikat puuroon kun koirat juoksevat oravia puihin. Talvisin käy ihan kuntoilusta kun tarpoo lumihangessa, kunhan sitä lunta nyt vaan Etelä-Suomeen tulisi taas joskus. Haaveena olisi joskus lähteä Lappiin, mutta en usko että sitä ikinä toteutan, koska ketään muuta ei lähipiiristäni Lappi kiinnosta yhtään ja yksin mennessäni varmaan eksyisin sinne.

Pihahommat. Pihahommista tykkään kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Nurmikon leikkuu kesäisin, haravointi näin syksyisin ja lumityöt talvisin hoituvat reippaalla asenteella vuodesta ja vuodenajasta toiseen.

Matkustelu. Kyllä sitä pitää aina vuoden aikana käydä heittämässä muutamia laivareissuja Tukholmaan tai Tallinnaan, sekä päästä lentokoneella etelän lämpöön. Oli ihan kiva aikoinaan reissata lasten kanssa kun ne olivat pieniä, ei siinä mitään, mutta kyllähän sitä nykyään noista pidemmälle suuntautuvista matkoista saa ihan erilailla kokemuksia irti kun mennään vaimon kanssa kahdestaan. Näkee muutakin nykyään kuin uima-altaan, rannan ja vesipuiston. Ja matkustelu on muutenkin mitä parhainta parisuhteen hoitamista kun saadaan yhteisiä kokemuksia ja muistoja.

Jokerit. Peleissä käyminen on minun ja poikani yhteinen harrastus ja jo yksistään tästä syystä asia josta en luovu tekee Putin mitä vaan. Erittäin tärkeä osa elämääni ja ansaitsee tulla mainituksi tässä yhteydessä.

Jumalauta mähän vaikutan ihan pyhimykseltä tai ainakin unelmavävyltä. Mutta älkää huoliko. Kaiken muun ajan mitä noista yltä jää jäljelle olenkin sitten vanhoissa kalsareissa viihtyvä piereskelevä ja lonkeroa juova vanha sika.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Öh. What @sampio said...

Historia on mulle sekä kiinnostuksen kohde että pakollinen paha ja hyvä. Opiskelen (vieläkin!) pääaineenani Suomen historiaa ja olen erikoistunut kaupunkihistoriaan/urbaaniin historiaan.

Matkailu on mulle kaikki kaikessa. Vähintään pari kertaa vuodessa on mentävä kunnolliselle reissulle. Matkaillessa yksi keskeisiä kiinnostuksen kohteita on ruoka- ja juomakulttuuri. Paljon on tullut mentyä etelässä ja pohjoisessa; viime kesänä käytiin tekemässä vaimon kanssa iso reissu Nordkappiin ja Ruotsin kautta takaisin ja nyt talvella lähdetään road tripille Floridasta Missourin kautta Chicagoon. Lempparikohteitani (joissa olen käynyt useammin kuin kerran) ovat mm. Lontoo, Glasgow ja niinkin läheinen paikka kuin Tukholma. Viimeisin huikea ylläri oli Hailuoto; jätti suuren halun käydä uudestaan.

Ruoanlaitto on sekä arjessa että juhlassa mulle tärkeimpiä henkireikiä. Teen melkein joka päivä ruokaa ja melkein joka kerralla opin jotain pientä tai suurta uutta. Käytän varsin vähän valmisruokia, eineksiä en oikeastaan ikinä. Tälläkin hetkellä huomaan hieman odottavani iltapäivää, kun pääsen himaan pilkkomaan sipulia, valkosipulia ja inkivääriä. Aion kuulottaa niitä pannulla ja käristää seuraksi hirven ja possun jauhelihaa, maustaa tuoreella timjamilla ja persiljalla ja syödä salaatinlehdestä kera freesatun paprikan ja seesammajoneesin.

Salibandy rikkoo mut millon mistäkin ja milloin mitenkin pahasti mutta aina olen palannut kentille. Huomenna seuraavan kerran.

Edit. Lätkää katson paljon. Illalla tulee kauden 34. ja yöllä 35. ja 36. jääkiekkomatsi tälle kaudelle. SC:n ratkaiseva finaali on yleensä yli 200. matsi jonka olen kunakin vuonna katsonut.
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tämä on suora jatkumo tuolle urheilu-ura -ketjulle, se mitä ennen tai joskus tehtiin tosissaan tehdään nyt vain joskus kuin ehtii ja arkena ygösjuttu on liikkuminen yleensä.
Duunissa klo 8-16
Kerran viikossa pingis punttisali ja boxing -setti
Kerran viikossa pilates, joka huoltaa mun selkää(paljon vammahistoriaa) ja on nykyään ihan timmiä urheiluakin kun taso on jo se vaativin
Joka päivä duunin jälkeen ulkoilua tunti jos ei muuta sovittua urheilua. Tähän tunnin ulkoiluun voi kuulua juoksua/kävelyä, leukoja/tukkeja.

Nuo on ne säännölliset liikunnat. Muut arkiharrastukset ööö, vauva sylissä heti kun astuu himaan ja 5v poika roikkuu jalassa että leikitään leikitään jne. Kun ne goisaamassa niin ehtii jonkun tunnin tv-sarjan tsiigaa tai jos oikein pinnistää niin tsekata boksilta mahdollisen IFK:n pelin.

Muut harrastukset, paljon niitä kävin läpi urheilu-ura-ketjussa, ei urheilullisia: ruoanlaitto/ruoka&juomakulttuuri, matkailu yhdistettynä edelliseen. Koiria on ollut muutama muttei tällä hetkellä yhtään ehkä joskus taas karvainen perheenjäsen liittyy kotiposseen.

Nyt pitää lopetella kun kohta taas tukkimetsä kutsuu...

_
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jääkiekko, kaverit, puntti ja toivottavasti opinnäytetyö tammikuusta etiäpäin.

Noista jääkiekon seuraaminen vie eniten aikaa, mutta antaa takasin samalla mitalla ja vähän enempikin. Sali on harrastus.

Niin joo, kerään erilaisia olut-pulloja. 29 erilaista löytyy, Alko on tullut tutuksi. Alottelija mä vasta oon, mut tuo on harrastus. Niiden juominen siis.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Menee löyhästi tähän ketjuun. Kyllä vapaa-aika on välillä aika täyttä. Tällä viikolla iltaohjelma näyttää tältä:
Maanantaina sählyhöntsä
Tiistaina teatterissa vaimon kanssa
Keskiviikkona Mestis-pelissä
Torstaina espanjaa opiskelemassa
Perjantaina työpaikan illanistujaiset
Lauantaina tuomarikurssi ja sovittu kyläily illalla...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onpa teillä paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita! Siis en vittuile vaan ihailen. Ite en jaksaisi. Oopperaankaan en oo tänä syksynä kyennyt. Ensi kesänä jos menisin eräälle keikalle... Mulla työ on harrastus ja mielenkiinnon kohde. Just tänään vaihteeksi harmittelin, etten oikein jaksa lukea kun aika menee muuhun.

Historiaihmisiä täällä näyttää olevan ja se oli mullakin pääaineena ynnä sivuaineena aikoinaan, valmistuinkin mikä oli vähän naurettavaa mutta menköön nyt. Kiva sitä on maisterina heilua. Eli joskus historiallisen kirjan saatan lukea.

Tästä Jatkoajasta on tullut harrastus, näin on, ja mielenkiinnon kohde. Jääkiekkoa toki seuraan ja monia urheilulajeja, melkein aina kotona, kun en viitti mennä paikan päälle. Kerran olin Kuopiossa ja puolivahingossa hankin liput sinne monttuun, mutta luovutin liput kaverille.

Matkailu voi olla harrastukseni, tosin mieluusti menen vanhoihin tuttuihin paikkoihin, maanantaina lähden hetkoseksi Italiaan vähän lepäi... työskentelemään. Kyllä sitä tykkää olla tutussa paikassa. Täytyy muistaa ottaa villasukat mukaan kun voi olla lattia kylmä. Vaimon kanssa ollaan ajateltu, että ostetaan Italiasta jonkinlainen pieni koti. Italia on harrastukseni. Ja Ranska. Tykkään niistä paikoista. Yllätyksekseni muuten oli hauskaa Saksassa kun tossa siellä pikaisesti käytiin. Kävin portugalilaisessa ravintolassa, kerroin siellä toki heti mitä mieltä olen jalkapallosta.

Tämä on hyvä ketju. Mielenkiintoisia mielenkiinnon kohteita on ihmisillä. Ai niin, sähly! Keväällä kävin kahdesti sähläämässä, nyt en oo käynyt kertaakaan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ruuanlaitto ja kotimainen kahvilakulttuuri tulee äkkisältään mieleen. Elokuviin, tv-sarjoihin ja kirjallisuuteen kuluu myös kiitettävästi aikaa. Ei varmaan kovinkaan miehekästä, mutta Master Chef Australiat ja muut on tullut katsottua, ja noita samantyylisiä settejä olen sitten itsekin kokkaillut. No ainakin avopuoliso tykkää, kun usein ruoka tulee joko minun tai ravintolan toimittamana. Liikunnallisista harrastuksista sitten salilla käyminen ja salibandy, voisihan tuohon vielä jotain keksiä. Kesäisin sitten jalkapalloa ja talvisin pipolätkää useamman kerran viikossa, jos kerkeää. Vähän jo etukäteen pistää vituttamaan tuleva uj-kausi, koska tiedän että kevät tulee menemään aikalailla töiden merkeissä.
 
Onpa teillä paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita!

No onko se mikään ihme, että tällaiseen ketjuun kirjoittavat lähinnä ihmiset, joilla on paljon hienoja harrastuksia. Jos kysellään penkkipunnerrustulosta, tuskin siihenkään kynäniskat ovat ekana vastailemassa.

Omat harrastukseni ovat alkoholi, penkkiurheilu ja internet. Jännä että tuota nettiä ei sinun lisäksesi ollut tainnut mainita vielä kukaan muu.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Turha Kaukalo

Kyllä monellakin työ inspiroi. Siihen on helppo uppoutua. Itselleni käy helposti niin, että alan elää vain töitä (illat netissä sohlaten). Se on hyvin nopeasti krooninen mielipaha ja eksistentiaalinen kriisi, joka siitä seuraa. On pitänyt oikein päättää, että työn merkitys elämässäni pienenee.

Viikko vaan on niin nopeasti ohi, ettei siinä yleensä moniin harrasteisiin aika riitä.
 

krobbe

Jäsen
Ikää kun on tullut ihan omiksi tarpeiksi niin harrastukset ovat jäänet melko vähiin. Kusella juoksentelu ja horisontaaliasennossa vietetty aika TV:n äärellä ovat ykköskorin aktiviteetteja. Perässä seuraavat netti, koiran kanssa ulkoilu ja Tappara kaikissa sen olomuodoissa. Heikkoa on, viinakaan ei enää innosta!

Ai niin meinasi unohtua, aikaa kuluu myös melkoisesti kun koittaa muistaa mitä helvettiä mun pitikään tehdä!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Koirien kusettaminen ja rapsuttaminen. Jäneksen rapsuttaminen. Jänestä en kuseta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tällä hetkellä työt syövät vapaata melko rutkasti mutta joo. Iltaisin rentoudun lähinnä HBO/Netflix akselilla ja tabletilla pelaan muutamaa peliä vakituisesti. Aikuinen poikani muutti taannoin luokseni kun sain hänelle paikan samoihin duuneihin. Hänellä myös samat iltaharrasteet. Mukava tuusata yhdessä asioita ja kundi on samalla myös paras frendini. PS4 tulee taloon parin viikon kuluttua kuten myös uusi 65 tuumainen töllö. Siinähän sitä sitten taas.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jännä että tuota nettiä ei sinun lisäksesi ollut tainnut mainita vielä kukaan muu.
Mulla on sellainen kutina ettei täällä hirveästi ole elämäntapa datailijoita(jos duunikuvioita ei lasketa mukaan). Moni tekee päätteellä töitä ja siinä sivussa lukee "uusia viestejä" ja kommentoi. Sitten osa porukasta himassa plärää "uudet viestit" ja toki vielä eniten Jatkoajasta riippuvaiset lukee varmaan mobiililaitteella palstaa huussistakin, mutta se on sitä nykymaailman someilua, jota harva kutsuu internet-harrastukseksi, vaikka sitähän se on.

Itse kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään.

_
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Netti(riiippuvuus), Pokemon Go, musiikin kuuntelu, kitaran soitto ja viisujen rustaaminen, tosin en ole pääsiäisen jälkeen edes kitaran koskenut ja suurimman ajan vie perheen pyöritys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös