Siis varmaan Saipa? Spåra menee kyllä ruottalaistensa johdolla menojaan niinkuin meni jo viime kaudella. Saimaassa on onneksi yhtä paljon turskaa kuin Vanajassa niin ollaan samalla viivalla.Kyllä täytyy sanoa että Kerho ja Sport luultavasti taistelee Jumbo paikasta. Mutta tällä kaudella on playoutitkin, eli pelit jatkuu, kukaan ei jää ilman lisäpelejä. Ja kerhon kannattaa hävitä(häviäisi muutenkin)nuo playoutit, niin saadaan tupa täyteen stadilaisia. Tulee rahnaa.
Ja kerhon kannattaa hävitä(häviäisi muutenkin)nuo playoutit, niin saadaan tupa täyteen stadilaisia. Tulee rahnaa.
Veikkaan, että jossain on jo julkaisematon linjaus, että liiga kerää playoutien tulot itselle, ja jakaa ne sääleistä pudonneiden ja sijoille 13-16 sijoittuneiden kesken, runkosarjan sijoitusten mukaisilla painotuksilla luonnollisesti.
Ja kerhon kannattaa hävitä(häviäisi muutenkin)nuo playoutit, niin saadaan tupa täyteen stadilaisia. Tulee rahnaa.
Sportilla ei ole uskottavaa valmentajaa, niin kuin ei ole meilläkään. Toi Raipe taas on näyttänyt kyntensä jo aiemminkin. Jopa Sport tulee olemaan ylivoimainen meitä vastaan. Ei tolla Masolla ole kuin yksi pelitapa, jos se ei toimi niin niin hukka meidät perii ja muut oppii kumminkin meidän ainoan pelitavan. Kyllä nyt vaan siisti, mukava Maso on nähty ja hänet voidaan vapauttaa. Ottakoon Atu joukkueen haltuun ja voisi houkutella Lehkosen Timon kakkos valmentajaksi joka pitää kurin tohon hamppari porukkaan.Siis varmaan Saipa? Spåra menee kyllä ruottalaistensa johdolla menojaan niinkuin meni jo viime kaudella. Saimaassa on onneksi yhtä paljon turskaa kuin Vanajassa niin ollaan samalla viivalla.
SaiPa lähimpänä, Espoolla ja KooKoolla tasapainoisemmat joukkueet, hyökkäyksissä iskukykyä. Kaikki nokittavat valmennuksella.Jos tuota nyt ihan tosissaan katselee, niin kyllä siellä ainakin K-Espoo ja SaiPa, miksei KooKookin on aika samantasoisilla nipuilla liikenteessä. Väittäisin, että valmennuksesta kiinni, ja ainakin mestarivalmentaja on piiskannut joukkonsa kovaan iskuun heti kauden alkuun. Sportilla on ehkä hivenen laadukkaampi nippu, mutta siellä valmennus aiheuttaa epäilyksiä.
Mutta oma touhu tässä on tärkeintä. Se pitää saada jiiriin. Jos ei tällä koutsilla, niin sitten jollain muulla.
Mites yksilöt tänään? Erityisesti kiinnostaa tietenkin Radu.
K-Espoo tulee olemaan noin kuuden joukossa, siellä kumminkin Aho piiskaa joukkuetta joka on paperilla laadukkaampi kuin Kerho. Mutta KooKoosta olet oikeassa.Jos tuota nyt ihan tosissaan katselee, niin kyllä siellä ainakin K-Espoo ja SaiPa, miksei KooKookin on aika samantasoisilla nipuilla liikenteessä. Väittäisin, että valmennuksesta kiinni, ja ainakin mestarivalmentaja on piiskannut joukkonsa kovaan iskuun heti kauden alkuun. Sportilla on ehkä hivenen laadukkaampi nippu, mutta siellä valmennus aiheuttaa epäilyksiä.
Mutta oma touhu tässä on tärkeintä. Se pitää saada jiiriin. Jos ei tällä koutsilla, niin sitten jollain muulla.
Mites yksilöt tänään? Erityisesti kiinnostaa tietenkin Radu.
Otitko yhtään huomioon sen, että Pelsuilta puuttui 4 parasta hyökkääjää?Hyvännäköistä peliä kyllä tänään. Sanoisin että kyllä tosta vielä hyvä tulee. Nää negaatiopetterit mestiksensä kanssa voi pitää turpansa kiinni.
Voi kuule, mä oon nähnyt Kerhon kotipelejä n. 80% rikelinmäen hallin perustuksen valamisesta tähän päivään asti, niin kyllä tässä jonkinmoinen kompetenssi on. Ja olen jaksanut olla positiivinen jopa six points kaudella. Mutta nyt kuten eilistä peliä katsoi, noi pakit ei sijoitu hyökkääjän ja maalivahdin väliin, vaan ovat katselijoina b-pisteen ulkopuolella, miten voi olla noin? Kerhon peli voi olla kohtalaista 80%, mutta jos 20% täysin ala-arvoista, jonka aikana vastustaja latoo kolme maalia, ota siinä sitten takamatkalta vastustajaa kiinni. Mun näkemyksen mukaan jopa Tiilikainenkin veti paremmin kuin Maso.Hyvännäköistä peliä kyllä tänään. Sanoisin että kyllä tosta vielä hyvä tulee. Nää negaatiopetterit mestiksensä kanssa voi pitää turpansa kiinni.
Otitko yhtään huomioon sen, että Pelsuilta puuttui 4 parasta hyökkääjää?
Kyllähän se valitettavasti tuolta näyttää. Kauden välissä Maso sanoi, että kaikki muutetaan. Ehkei kaikkea olisi pitänyt muuttaa? Selkeästi ei joko osata tai todella hitaasti saadaan joukkueelle opetettua ajatukset miten pelata. Ja oppimisvaiheessa sekoillaan sitten huolella, ollaan aivan kujalla perusasioista. Niin tuolta se näyttää. Ei nyt ihan ole tän paljon mainostetun Atun vaatimustasokaan näkynyt. No - vielä on kauden alkuun aikaa. Mutta ei kovin hyvältä ennuste näytä.Voi kuule, mä oon nähnyt Kerhon kotipelejä n. 80% rikelinmäen hallin perustuksen valamisesta tähän päivään asti, niin kyllä tässä jonkinmoinen kompetenssi on. Ja olen jaksanut olla positiivinen jopa six points kaudella. Mutta nyt kuten eilistä peliä katsoi, noi pakit ei sijoitu hyökkääjän ja maalivahdin väliin, vaan ovat katselijoina b-pisteen ulkopuolella, miten voi olla noin? Kerhon peli voi olla kohtalaista 80%, mutta jos 20% täysin ala-arvoista, jonka aikana vastustaja latoo kolme maalia, ota siinä sitten takamatkalta vastustajaa kiinni. Mun näkemyksen mukaan jopa Tiilikainenkin veti paremmin kuin Maso.
Hyökkäyksen osalta ostan tämän laadukkaamman, mutta osin en kyllä näe. Itse asiassa mun papereissa vaaka kääntyy tässä vaiheessa Kerholle Puolustuksen ja maalivahtien osalta.K-Espoo tulee olemaan noin kuuden joukossa, siellä kumminkin Aho piiskaa joukkuetta joka on paperilla laadukkaampi kuin Kerho. Mutta KooKoosta olet oikeassa.
Ei ollut mukana.En nyt kiireessä kerkeä lukemaan juuri ketjua, joten saisiko pienen tiivisteen ottelusta? Numerothan ovat ihan ok vaikka tulikin tappio. Eniten kiinnostaa miten Kim Saarinen pelasi, oliko game savereita mukana?
Onkohan valmis vielä liigaan, esim 20 ottelua alkavalla kaudella?Ei ollut mukana.
Muutama haparointi, kun puolustus haparoi edessä.
Samaa peliä kun tähänkin asti. Puolustus seisoo siilissä ja hyökkäys yrittää pyöriä kulmissa, vain hävitäkseen kiekon.
Eteenpäin voitaisiin mennä.
Itseluottamusta ainakin kaipaa. Mikäli tulisi rentoutta ja itseluottamusta, niin eiköhän se pysyy pelata. Täytyy toki muistaa, että on todella raakile. Eikä ihan Saroksen tasoinen lupaus kuitenkaan.Onkohan valmis vielä liigaan, esim 20 ottelua alkavalla kaudella?
Sikäli samaa mieltä, että täällä taas monista spekulaatioista puuttuu kokoaan käsitys siitä, että kerholla vaihtui puoli jengiä ja se tarkoittaa sitä, että yhteen hitsautuminen vie aikansa ja on oma prosessinsa. Sitä ei yksikään valmentaja voi määräänsä enempää nopeuttaakaan.Hyvännäköistä peliä kyllä tänään. Sanoisin että kyllä tosta vielä hyvä tulee. Nää negaatiopetterit mestiksensä kanssa voi pitää turpansa kiinni.
Jep, on tää kumma kun täältä saa lukea että toivotaan jopa playouttien häviämistä. Semmoista seuran kannattamista. En edes tiedä mitä tuollaisesta pitäisi sanoa, käsittämätöntä sontaa. Itse uskon että Kerho taistelee viimeisistä playoff paikoista.Hyvännäköistä peliä kyllä tänään. Sanoisin että kyllä tosta vielä hyvä tulee. Nää negaatiopetterit mestiksensä kanssa voi pitää turpansa kiinni.
Sinä saat uskoa ihan mitä haluat ja uskoa pitääkin löytyä, kannatusta myös.Jep, on tää kumma kun täältä saa lukea että toivotaan jopa playouttien häviämistä. Semmoista seuran kannattamista. En edes tiedä mitä tuollaisesta pitäisi sanoa, käsittämätöntä sontaa. Itse uskon että Kerho taistelee viimeisistä playoff paikoista.
No tämä on se mitä olen hakenut, ei me siellä mestikessä olla enkä usko että tullaan olemaankaan, mutta tämmöiset toivomiset playouttien häviämisestä ihmetyttää.Eihän kuseteta itseämme että Kerholla menisi millään tavalla hyvin, tai että niin pitäisi uskotella tai valehdella muille. Ei mene. Ei se toki sitä tarkoita, että vaikka menee päin persettä ja seura kerää enemmän sääliä kuin kunnioitusta esim. vastustajilta, niin ei se silti tarkoita että kaikki olisi menetetty, ei. Nyt kannustetaan ihan helvetisti, jotta tästä saamarin arvottomasta rämpimisestä päästään ylös!
Kerho!