Harjoitusottelut 2021

  • 65 460
  • 499

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Tietenkin myös muutkin kuin Suur-Turengin ytimessä asuvat hyväksytään, mutta heidän täytyy ensin suorittaa Viikko turenkilaisena -kurssi hyväksytysti, jos mielivät yhteisön jäseneksi. Kurssin pääpaikkana toimii Mesku.
Ilmoittaudun.

Hämptonista kotoisin, mutta se nyt ei merkitse mitään. Riksu on kuitenkin kaukana...
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikä v***u on scrimmage? Minkä vuosikausia käytössä olleen sanan tämä itsekorostusidiotismi korvaa?
Siis mun day on ollut ihan fucked up ja sitten joudun readaan näitä skaboja joistain trainin'scrimmageist!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mikä v***u on scrimmage? Minkä vuosikausia käytössä olleen sanan tämä itsekorostusidiotismi korvaa?
@KariJurri osaa vastata omasta puolestaan, itse tiedän sanan jenkkifutiksesta alunperin. Joku joukkueen kesken vedetty höntsä esim 3vs3. En tiedä suomenkielistä vastinetta, kun omat urheilut urheiltu ulkomailla. Enkä kyllä ole sanaan törmännyt pitkään aikaan.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
@KariJurri osaa vastata omasta puolestaan, itse tiedän sanan jenkkifutiksesta alunperin. Joku joukkueen kesken vedetty höntsä esim 3vs3. En tiedä suomenkielistä vastinetta, kun omat urheilut urheiltu ulkomailla. Enkä kyllä ole sanaan törmännyt pitkään aikaan.

Eikös tuossa välttävä suomennos jo tullut?
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jumankaut! Ei hyväksytä muualla asuvia? En kelpaa?

Juuret ovat Hämeenlinnassa, ja jo 70-luvun avojäillä olin katsomassa, kun joku heitti tuomaria lumipallolla suoraan kaljuun. Mokoma huumorintajuton nuija uhkasi keskeyttää pelin.

@Jääkaappi, en aio myöskään suorittaa Viikko turenkilaisena -korttia. Ei ole oikein aikaa, kun työt häiritsevät elämää.

Kausikortti on. Fanipaita, lippiksiä, mukeja, paitoja ym. fanikamaa on. Ajelen peleihin vajaan tunnin päästä. Saanko vielä tulla?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mitä!?! Eikö kaikki täällä olekkaan TurenkiCityläisiä!?! hyväksytäänkö tänne tosiaan muuallakin asuvia??

Vaikka nyt en ole pitkään aikaan asunut edes läheisellä esikaupunkialueella, niin uskallan ainakin itse vaatia rispektiä sillä, että passissani lukee syntymäpaikkana Turenki. Tai mikä Janakkala se nyt on peitenimeltään.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Jumankaut! Ei hyväksytä muualla asuvia? En kelpaa?

Kausikortti on. Fanipaita, lippiksiä, mukeja, paitoja ym. fanikamaa on. Ajelen peleihin vajaan tunnin päästä. Saanko vielä tulla?
Et saa. Ei-turenkilaisena tarvitset vähintään muukalaispassin ja viisumin. Voit hakea niitä Turengin Migristä, mutta jonot on pitkät. Itsekin ollut jonossa jo viime vuoden marrakuusta lähtien.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mä oon riihimäkeläis-hämeenlinnalais-renkolainen, Turengissa en oo koskaan asunu, enkä Meskussa käynyt. Enkä mene! Turengista ei oo tullut mitään hyvää paitsi hakamussuttelu ja erva. Tai no, sama asia. Joka tapauksessa ihme hapatusta, iha just saatte pitää tunkkinne. Joka sekin oli muistaakseni joku legendaaatinen nimimerkki, oisko ollu ihan eltonin tasoa vai sekoitanko vaan asiat? Joku oldskuuleri voi muistuttaa jos tahtoo.

Ai kato, tää on harjoitusotteluketju..
 

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Yhtä ja samaamieltä osio ?

Edit. Vai oisko sittenkin yhtä ja erimieltä.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Christiaan!!

********

Ja sitten takaisin aiheeseen. Nyt kun harkkapelit on pelattu, niin arvioisin että harjoituspelit ovat tältä kaudelta ohi. Tästä on hyvä jatkaa.

Itse pidän itseäni turenkilaisena, koska olen kerran käynyt Meskussa ja päässyt elävänä ulos. Lisäksi kävin koulua Miemalassa. Jokainen arvailkoon amitsussa vai ala-asteella.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Et saa. Ei-turenkilaisena tarvitset vähintään muukalaispassin ja viisumin. Voit hakea niitä Turengin Migristä, mutta jonot on pitkät. Itsekin ollut jonossa jo viime vuoden marrakuusta lähtien.
Ei sitten. En tule tällä kaudella enää yhteenkään harjoituspeliin.

Turengissa olen ainakin kerran käynyt. Eiköhän se jo riittäisi?
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Ei sitten. En tule tällä kaudella enää yhteenkään harjoituspeliin.

Turengissa olen ainakin kerran käynyt. Eiköhän se jo riittäisi?
Saat Turenkilais-passisi ja viisumisi nopeutetulla käsittelyllä. Ovat valmiina hallin eteläpäädyn alaovella tuntia ennen HPK:n ensimmäisen ottelun alkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös