Harjoitusottelut 2011–2012

  • 2 852
  • 5

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Ässien harjoituspelit 2011:

pe 5.8. Pitsiturnaus, Rauma
ke 10.8. Ilves - Ässät
pe 19.8. Ässät - Lukko, Pori
pe 26.8. Ässät - Växjö Lakers, Espoo
la 27.8. Ässät - Blues/Brynäs
to 1.9. HPK - Ässät, Hämeenlinna
to 8.9. Ässät - Blues, Pori

Ei tule yllätyksenä että Kiven ja Marjamäen lämpimät välit keskenään ovat aiheuttaneet pari kohtaamista Bluesin kanssa. Aika vähän Kivi on halunnut harjoituspelejä. Vain 6 täyttä peliä + pitsihöntsät.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika sama määrä noita pelejä on kuin viime vuonnakin. Eikä niitä varmaan enempää tarvitakaan kun ryhmä on pysynyt noin hyvin kasassa. Pitsihöntsän ajankohtaa en kyllä taaskaan oikein ymmärrä, tosin eipä minun tarvitsekaan kaikkea ymmärtää. Itse en jaksaisi raahautua halliin keskellä kesää.
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en jaksaisi raahautua halliin keskellä kesää.
Kannattaisi kokeilla ja raahautua. Pitsiturnaus on kaikin puolin hienosti järjestetty kesätapahtuma jääkiekon ystäville parhaaseen mahdolliseen loma-aikaan.
Pelillinen anti ei toki ole pääosissa mutta jääkiekonnälkäiselle kansalle se on balsamia haavoihin pitkän kiekottoman kauden jälkeen.

Harjoitusotteluiden määrässä on varmasti katsottu sitä että jää nälkää noihin varsinaisiin SM- liiga peleihin ja ehditään treenaamaan laadukkaasti. Noilla Nordic- trophy joukkueilla on jo monesti mennyt alkukausi vihkoon kun silloin on pelattu kun olisi pitänyt treenata.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Hei-ii.. 1.9 harkkapeli Hämeenlinnassa. Sen käynen ilman muuta vilkaisemassa, silloin on jo koko joukkuekin kasassa niin saa pienet "aperitiivit" alle ennen kuin kausi alkaa
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kannattaisi kokeilla ja raahautua. Pitsiturnaus on kaikin puolin hienosti järjestetty kesätapahtuma jääkiekon ystäville parhaaseen mahdolliseen loma-aikaan.

Ehdottomasti samaa mieltä! 2 viime vuotena olen ollut ja menen joka vuosi jos suinkin vaan mahdollista, viime pitsi meni hieman plörinäksi kun Ässät tippui, mutta hauskaa oli silti. Siellä pääsee mukavasti vaihtelemaan myös kuulumisia muiden joukkueiden fanien kanssa ja pihalla itse pelaajien kanssa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Harjoitusotteluiden määrässä on varmasti katsottu sitä että jää nälkää noihin varsinaisiin SM- liiga peleihin ja ehditään treenaamaan laadukkaasti. Noilla Nordic- trophy joukkueilla on jo monesti mennyt alkukausi vihkoon kun silloin on pelattu kun olisi pitänyt treenata.

Noin on voinut joillekin käydä, mutta tuskin syy on European Trophyssä. Toukokuusta pitkälle elokuuhun on monta kuukautta aikaa harjoitella ja jos se hoidetaan kunnolla, niin tuskin kauden alkua pilaa muutaman viikon keskimääräistä harjoitusottelua kovempitasoiset pelit. Ja määrästä voi sanoa sen, että jokainen joukkue pelaa 8 ottelua, eli ei käytännössä enempää kuin esim. Ässät. Bonuksena esim. KalPa piipahtaa elokuun puolivälissä Bratislavassa ja Wienissä, joten tuskin siitä reissusta ainakaan fiilis huononee. Jos taas harjoittelu hoidetaan muutenkin huonosti, niin se kauden alku/kausi menee heikosti riippumatta siitä, osallistuuko ET:lle vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös