Hanoi Rocks is back

  • 175 128
  • 940

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
http://pilleri.spt.fi/~jukka/

eli tänne sitten mielipiteitä. Itse olen kyseisestä bändistä aina digannut. Joten jäämme odottelemaan mitä hemmot saavat aikaiseksi. Itse olisin toivonut nähdä myös enemmänkin origiaalijäseniä, ainakin Samin. Nasse tuskin vaihtaa enää hyvää ammattiaan ja terveitä elämän- ja perhetapojaan tähän hommaan. Pidempää kommenttia myöhemmin, nyt on kiire duuniin.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kappas. Tämä aihe onkin aiheuttanut todellisen vastausten vyöryn.

Minä en tuota erityisellä innolla tervehdi. Olisivat edes pitäneet sen Hanoi Revisited-nimen. Kohtuullisen vahva rahastuksenhaju leijuu ilmassa.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos toi Costello on Hautamäki, on luvassa tiukkaa soitantaa.

Mikellä ja Andyllä on varmaan (TM) Hanoi Rocks nimeen ja
kyllä vanhat standardit , coverit ja ehkäpä uudetkin
räimeet tulee vetämään saleja täyteen ainakin vanhoilla
kunniakkailla alueilla = Suomi,.....

Standardeista mulla soi MediaPlayerissä lähinnä Tragedy.
Mitäs muita hyviä näillä pojilla on.

Työkseenhän pojat tätä tekee ja jos yleisöä riittää, niin
miksei sitten mentäisi rahastamaan.

Tyylikin lienee pakko pitää samana, vaikka ikää on tullut
20v lisää. En tiedä, miten nykyiset teinit diggaa Hanoi Rocks'in
ulkoasusta. Saataspa HR ja G'n'R samalle kiertueelle...

Eipä tähän voi muuta lisätä kuin Keith Richardsin kommentin
VIIMEISEN MAAILMANKIERTUE Urban Jungle'n Göteborgin
keikalta: We love you Finland!
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Hanoi Rocks back ?

Osa Hanoi Rocksia on back. Juttelin viikko sitten Nasty Suiciden kanssa, joka työskentelee nykyisin Itäkeskuksen Medena apteekissa farmaseuttina ja hän lopettanut musatouhut ja ilmeisesti mr. Yaffa pysyy omissa jutuissaan, rumpali soittaa taivaassa eli comeback Hanoi Rocks on Homo-Makkonen ja Andy McLoinen vahvistettuna Andyn vaimolla Angelalla. Ei vakuuta sillä Hanoi Rocks oli nimenomaan bändi ja jos nuo kaksi farmasian uhria luulevat olevansa kahdestaan Hanoi rocks, niin huh huh.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken parvekekalustoa ostaessa nappasin viereisestä hyllystä mukaan myös Hanoin uuden sinkulan. (Eläköön tavaratalot, olivat tosiaan saman käytävän vastakkaisilla puolilla.)

Ei olisi välttämättä kannattanut. Kolmen biisin sinkku maksoi peräti 6,99 €:a ja aika pliisuja viisuja tarjoaa. Mukana oleva video todistaa, että Andy McCoy on muuttumassa entistä enemmän Keith Richardsiksi. Olisi kannattanut pitää bändi edelleen jäissä. Mitäs se Hulkon Antti sanoikaan reilu vuosi sitten sen neljän cd:n boxin ilmestyessä? "Hanoi Rocks on siks niin cool, että me ei koskaan tehdä comebäkkii" (tjsp)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vähän on kaksijakoinen mielipide asiasta... Hanoi Rocks oli kelpo bändi ja olen aina digannut jätkien meiningistä, vaikka eivät sinällään mitään musikaalisia neroja olleetkaan, eikä tarvitsekaan, itsekin "vanhana" muusikkona pidän asennetta ja meininkiä tärkeämpänä, kuin yliarvostettuja soittotaitoa ja biisintekotaitoa. Niin, eli comeback olisi "ihan siistiä", mutta kun toisaalta nykyään on Hellacoptersit ja vastaavat, jotka vetävät samaa huttua (ei nyt ihan, mutta melkein, ainakin sinne päin) ja onkohan HR:lla enää mitään uutta annettavaa tähän skeneen millään lailla. Paha sanoa, mutta tsemppiä Mikelle ja Andylle ja voisihan sitä mennä keikalle katsomaan ihan nostalgiamielessä, jos siitä uudesta levystä ei sitten diggaisikaan. :)

Viestin lähetti nedomansky
Jos toi Costello on Hautamäki, on luvassa tiukkaa soitantaa.
Kyllä on Hautamäki kyseessä.
 

JanJ

Jäsen
Juuri tästä BigRedBob on kyse: Onko "Hanoi Rocks"illa mitään annettavaa enää? Lainausmerkeissä nimi siksi että eihän tuo ole Hanoi Rocks. Kaksi ukkoa vain alkuperäisryhmästä, vai pitäisikö sanoa että yksi? Eikös eka levy ollut "Hanoi Rocks with Andy McCoy" eli lapin jätkä oli jonkunsortin vieraileva ulkojäsen vain?

Katsotaanpa miten Andyn jutut pitää paikkansa.
Hän sanoi Ilta-Sanomien haastattelussa että "mitä tahansa paskaa me julkaistaan, se nousee listoille koko maailmassa. Mutta eihän me paskaa julkaista".
Jotenkin epäilen että siellä ollaan kyllä julkaisemassa paskaa, mikä ei todellakaan nouse listoille muualla kuin Suomen sinkkulistalla.

Mitään antipatioita ei mulla Hanoita vastaan ole, mutta tuollaista lämmittelyä ja nimellä ratsastusta on. Äijät on kuitenkin jotain viiskymppisiä, hei.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pakkohan äijien on rahastaa, kun Monroekin sai rapsut työttömyysturvan väärinkäytöstä. Kun rahat on tarpeeksi kauan loppu periaatteet saavat jäädä. Harmi vaan, että äijät eivät ymmärtäneet takoa silloin kun rauta oli kuumaa. Sammuneeseen ahjoon on paha enää puhaltaa tulta. Paluu joskus silloin kun G'n'R oli voimissaan olisi tiennyt hyvää tiliä, nyt saa kerätä muutaman hilun.
 

JanJ

Jäsen
Re: Hanoi Rocks back ?

Viestin lähetti Shammy Agitator
comeback Hanoi Rocks on Homo-Makkonen ja Andy McLoinen

Tuosta Makkosesta ja homoudesta en tiedä,
mutta yleensä kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa...
 

Liitteet

  • ritz_1_20.jpg
    ritz_1_20.jpg
    30,3 KB · kertaa luettu: 1 057

ace

Jäsen
Costellosta

Niin sitä vaan lähdin kysymään et tietääkö joku jättikö mies Popedan kokonaan vai heittääkö keikkaa molemmissa bändeissä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Costellosta

Viestin lähetti ace
Niin sitä vaan lähdin kysymään et tietääkö joku jättikö mies Popedan kokonaan vai heittääkö keikkaa molemmissa bändeissä?

-Hanoi on vain projekti Costellolle, joka on loistava kitaristi.

Mielestäni Andylla ja Mikella on sinänsä oikeus käyttää Hanoi Rocks -nimeä, sillä käytännössä bändi oli/on yhtä kuin he. Andy kirjoitti/kirjoittaa kaiken materiaalin ja Homo-Makkonen vie laulajana suurimman huomion. Tämä on se klassinen bändikuvio:
Aerosmith = Joe Perry & Steven Tyler (Tom Hamiltonin, Brad Whitfordin ja Joey Cramerin voi tarvittaessa korvata), Rolling Stones = Keith & Mick, ei voi mitään, Bon Jovi = Jovi&Sambora ja G´n'R = Axl&Slash...näin se menee, halusimme tai emme. Vain muusikot ja tosifanit diggailevat täytemiehiä, ostava yleisö muistaa keulakuvat. Ja ostavalle yleisölle sitä hommaa tehdään.
Nasse on hieno hemmo, parempi hänelle, ettei lähtenyt messiin.

Andy on biisinkirjoittajana kaikkea muuta kuin keskinkertaisuus. Sävellykset, kuten "Tragedy", "Don´t you ever leave me" ja "Until I get you" ja moni, moni muu ovat iätöntä tavaraa ja soivat siksi yhä edelleen. Kv. tasoa, joka ei häpeä aerosmithin ja g´n´r -matskun seurassa yhtään. Siis biiseinä.

Welcome back, ei dumata vielä.
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Aamulla viimeksi kuuntelin Two Steps From The Move:a ja kyllä I Can't Get It ja Underwater World ovat ihan klassikkobiisejä. Sellaista materiaalia kun saisi tehtyä on aivan sama vaikka miehet ovat satavuotiaita. Sinkkujulkaisuksi vielä joku tarttuva hoilotus Dead By X'masin tai Tragedyn tapaan ja levy myy vähintään kultaa ihan missä vaan.

Mistähän tuota uutta materiaalia voisi kuulla netissä?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JanJ

Mitään antipatioita ei mulla Hanoita vastaan ole, mutta tuollaista lämmittelyä ja nimellä ratsastusta on. Äijät on kuitenkin jotain viiskymppisiä, hei.

noh noh, eiväthän kundit pyöri vasta kuin neljänkympin nurkilla;)

Jhag...aivan, en minäkään mitään dumaa, käyn katsomassa ja that´s it. Olin katsomassa jätkien mm. viimeiset Suomen keikat, niin kyllä käyn katsomassa myös nyt ensimmäisenkin. Andy kyllä veti credittejä enemmän noista biiseistä mitä Hanoi teki aikoinaan. Olisi käsittääkseni voinut lisätä "Makkosenkin" nimeä muutamiin biiseihin. No mutta, menneet ovat menneitä.

Ja kuka on nähnyt viimeiset pari Andyn haastattelua (aamu-tv, ja nelonen). Mieshän on ollut lähes huippu-urheilijan kondiksessa, verrattuna esim koko 90-lukuun. :)

Andy aikoinaan " vaigga mä vedän golme asgii röögii päiväs, ni mä just gävin legurissa ja se sano et mun vartalo on kuin viistoista vuotiaalla atleetilla":)
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Korak


noh noh, eiväthän kundit pyöri vasta kuin neljänkympin nurkilla;)

Ja kuka on nähnyt viimeiset pari Andyn haastattelua (aamu-tv, ja nelonen). Mieshän on ollut lähes huippu-urheilijan kondiksessa, verrattuna esim koko 90-lukuun. :)


Noh, noh, äijä asuu tossa mun naapurissa, että IHAN pikkasen liioteltu :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Vähän kahtiajakautuneita tunteita tämä Hanoin "paluu" herättää, ilmeisesti pojilla on rahat loppu. Toki se on mukavaa, että sedät jaksaa heilua, mutta mielestäni voisivat vanhoilla hiteillä ratsastaa mielummin kuin kehitellä uusia. Kaikki Hanoin levyt löytyy hyllystä ja mielummin niitä kuuntelee, kuin jotain uutta väkisin väännettyä.

Pitää vielä harkita, josko kundeja menisi katsomaan Tavastialle, keikalla on hintaa 20€.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Vanhemmalta Hytöseltä todella asiallinen kirjoitus viikonlopun Iltalehdessä. Suosittelen lukemista jokaiselle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En olisi enää ryhtynyt lämmittämään vanhoja kuvioita, sillä jos tämä uusi tuleminen ei ole "suksee", niin bändistä jää historiaan "epäonnistunut" kuva. Itse asiassa poikien esiintyminen julkisuudessa on hieman koomista, sillä Andyn olemus alkaa olla melko "valmis tapaus".
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
hiipparit lavalla

Niin, antakaahan poikain musisoida kun kerran vielä homma käy. Parempi kai että ko. henkilöt elävät rock-elämää rokkia soitellen kuin eläisivät pelkkää rock-elämää.
2. kitaristista homma ei ainakaan jääne kiinni, mikäli Costello Hautamäki on entisessä vedossaan.

Täältä tähän
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Rebel
Vähän kahtiajakautuneita tunteita tämä Hanoin "paluu" herättää, ilmeisesti pojilla on rahat loppu. Toki se on mukavaa, että sedät jaksaa heilua, mutta mielestäni voisivat vanhoilla hiteillä ratsastaa mielummin kuin kehitellä uusia. Kaikki Hanoin levyt löytyy hyllystä ja mielummin niitä kuuntelee, kuin jotain uutta väkisin väännettyä.

Pitää vielä harkita, josko kundeja menisi katsomaan Tavastialle, keikalla on hintaa 20€.

Keikka on jo loppuunmyyty. Mutta hyvä asiahan on, että tulee jotain uuttakin. Sehän vasta rahastukselta haisisi, kun jätkät työntäisivät jälleen jonkun kokoelman ja lähtisivät sen mukana kiertämään maailmaa.


Tinde..... no ehkä vähän, mutta huomattavasti paremmassa kuin sen aikaiset haastattelut;) . Tosin jutut ovat edelleen hienon mahtipontiset;)
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti Korak

Ja kuka on nähnyt viimeiset pari Andyn haastattelua (aamu-tv, ja nelonen). Mieshän on ollut lähes huippu-urheilijan kondiksessa, verrattuna esim koko 90-lukuun. :)

Andy aikoinaan " vaigga mä vedän golme asgii röögii päiväs, ni mä just gävin legurissa ja se sano et mun vartalo on kuin viistoista vuotiaalla atleetilla":)

Huh huh... irvokas käsitys huippu-urheilijan kunnosta, ellen sanoisi.

Mielenkiintoista olisi Andyltä kuulla mikä on hänen opiaattiriippuvuutensa tällä hetkellä. Useinhan haastattelijat ovat riuduttaneet Anttia hänen pimeästä puolestaan ja hyvinpä avoimesti mies on siitä kertonutkin. Multa on ainakin mennyt tuoreemmat terveyskatsaukset läpi, vaikka ko. ohjelmat satuin näkemäänkin.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Jos haluatte nauraa, kaivakaa esiin pari uusinta Rumban numeroa, joissa päätoimittaja ja lehden entinen toimittaja vääntävät kättä Hanoi Rocksin uudesta tulemisesta.

EDIT: Pois paha teksti.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Muistellaan, Hytösen avustuksella:
Viestin lähetti Andy McCoy
Hanoi Rocks ei koskaan ollut mikään huorabändi.
Niinpä niin. Ei ollut, mutta nyt on.

Hytönen on huomannut saman minkä kaikki muutkin Hulkkoa lukuunottamatta:
Viestin lähetti Mattiesko Hytönen
Todellisuudessa HIM on breikannut kaikkialla Manner-Euroopassa, mutta alkuperäisen Hanoi Rocksin suurin listamenestys on todennäköisesti kuudes sija Puolan listalla 1985 biisillä Don't You Ever Leave Me.
Tuota koitin selvittää Hulkolle hänen elvistellessään Ville Valolle viime vuoden Ankkarockissa. Eipä vaan uskonut, sen verran on huumeet pistäneet päätä sekaisin. Eli Hulkko tosiaan itse uskoo että he ovat tehneet maailmanlaajuisia top10-hittejä.

Viestin lähetti Mattiesko Hytönen
Hanoi Rocksin maine alkoi kasvaa vasta, kun bändi oli hajonnut
Juuri näin.

Lopuksi Masaesa Hytskä tiivistää jutun hienosti:
Viestin lähetti Mattiesko Hytönen
Meillä Suomessa meni ihan hyvin seitsemäntoista vuotta ilman Hanoi Rocksia, ja meillä olisi mennyt ihan hyvin seitsemäntoista kertaa seitsemäntoista vuotta ilman Hanoi Rocksia, ellei kaksi köyhtynyttä suomalaismuusikkoa olisi alkanut nähdä unta dollarin kuvista.

Voiko tuohon enää lisätä mitään?
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Tänään se sitten koittaa! Suuri päivä, jota oon saanut odottaa 18 vuotta: Hanoi Rocksin uusi levy ilmestyy! Todennäköisesti järki lähtee lopullisesti! Lähtekööt. Piina on päättynyt, on juhlan aika!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös