hannu jortikka

• 2 706
  • 14

timokop

Jäsen
tietääkö joku ihan oikeasti syyn, miksi hannu jortikasta ei tullut maajoukkuevalmentajaa?
joren saavutukset ovat omaa luokkaansa. seitsemän kertaa liigavalmentajana tepsissä, kuusi mestaruutta.
esim. vuosi -99 HIFK:lla oli paperilla paljon parempi joukkue kuin täysin suomalaisella tepsillä.
jore on nuorten maailmanmestari ja nosti hpk:n liigaan ja luotsasi -93 porukan hopealle (vaikka saikin monoa).
jore on nimen omaan psyykkaaja. ei raatokaan huono ole, mutta.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kärpät#18
Jortikkahan siirtyy Hjalliksen leipiin Hampurin joukkueen valmentajaksi.
Niin, siis Hannu Jortikka on tehnyt jo melkosella varmuudella sopimuksen Jokereiden kanssa ensi kaudesta. Sen olen saanut tietää sen verran luotettavasta lähteestä. Sopimuksen julkaisuajankohta on täysin avoin. Tuo Kummolan Hampuri-heitto oli enemmänkin joke. Jokainen voi tykönänsä miettiä miten Jortikka olisi reagoinut jos hän oikeasti olisi Hampuriin menossa ja joku Kummola sen tuolla tavalla julistaisi... =)

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Itse ainakin Jortikka sanoo tavoitteestaan Aamulehdessä, että seurajoukkue ja ulkomaat. Tämähän voi olla vaan sanan helinää, jolla hän yrittää tyrehdyttää spekulaatioit mahdollisesta Jokeri sopimuksesta.

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
STT totesi eilen ainakin että Hampuriin olisi menossa. Suhteellisen varma tieto taisi olla kyseessä, koska vain yhdestä seurasta puhuttiin. Ja Jortikalla ei sinällään ole syytä sanoa että ulkomaat ja seurajoukkue, jos näin ei olisi asiat. Helpompi vain sanoa "Jatkan nykyisessä työssä".

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Viestin lähetti Vänrikki Naapero
Niin, siis Hannu Jortikka on tehnyt jo melkosella varmuudella sopimuksen Jokereiden kanssa ensi kaudesta. Sen olen saanut tietää sen verran luotettavasta lähteestä. Sopimuksen julkaisuajankohta on täysin avoin. Tuo Kummolan Hampuri-heitto oli enemmänkin joke. Jokainen voi tykönänsä miettiä miten Jortikka olisi reagoinut jos hän oikeasti olisi Hampuriin menossa ja joku Kummola sen tuolla tavalla julistaisi... =)

Oletko vänskä oikealta nimeltäsi Mika Saukkonen ???

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Katos Saukkosta! Ei pojan päätä kylmää yhtään. Seuraavalla gaalaillallisella Jortikka vetää moista nassuttajaa turpaan.

Anu laittoi tiedon aika varmana kehiin, eikä minua ainakaan haittaa vaikka olisi tottakin.

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Jortikasta tulee seuraava suomen päävalmentaja kun tärkein meriitti eli jokerit suomenmestariksi on saavutettu.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Mielestäni tilanne Jokeri-konsernin osalta Jortikan suhteen on se, että huippu valmentajaa tarvitaan eniten ensikaudella Hampurin uudessa joukkueessa ja sen menestyminen on numero 1 ja sen jälkeen tulee Jokerit, joten saamme odottaa jokereiden uutta valmentajaa vielä pitkään.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16
Mielestäni tilanne Jokeri-konsernin osalta Jortikan suhteen on se, että huippu valmentajaa tarvitaan eniten ensikaudella Hampurin uudessa joukkueessa ja sen menestyminen on numero 1 ja sen jälkeen tulee Jokerit, joten saamme odottaa jokereiden uutta valmentajaa vielä pitkään.

hull16: aika vahva näkemys, mutta nyt on Sun mahdollisuutes. Lyödäänkö vetoa (jossa olen aika huono), missä Jortsu valmentaa ensi kaudella?

Sä sanot: Hampuri. Mä sanon: Jokerit.

Jos molemmat on väärässä, ei voittoa. Ehdota panosta.

nimin 'ikinä en oo voittanu'.

Sun siirto.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näistä monista projekteista huolimatta se suurin rakkaus on HC Jokerit, mikään Hampurin projekti ei tule menemään eikä myöskään mene Jokereiden edelle.

NK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Vakio
Anu laittoi tiedon aika varmana kehiin, eikä minua ainakaan haittaa vaikka olisi tottakin.

Saukkosen "varmat tiedot" lähimenneisyydestä:
- Jokunen viikko sitten: "Maajoukkueessa alkaa ensi keväänä Hannu Jortikan aika" (Mika Saukkonen MTV3:n tekstikanavalla)
- Viime sunnuntai: " ... ja Hannu Aravirta siirtyy valmentamaan Jokereita" (Mika Saukkonen Hockeynight lähetuksessä)
- Torstai: "Ei Jortikka mihinkään Hampuriin siirry - Jortikka valmentaa Jokereita"

Jostain syystä ei Anun sanomiset paljoa jaksa kiinnostaa. Pikemminkin on alkanut ärsyttämään ammattitaidottoman B-luokan "kiekkotoimittajan" yli-innokkaat arvaukset Jortikan tulevaisuudesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy