Halveksintaketju - Tässä ketjussa syljetään kohti logoa

  • 1 840
  • 6
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Toisinaan tulee vastaan tilanteita, joita ei voi ymmärtää. Tällä päivämäärällä tapahtui yksi niistä. Olen jo aiemminkin miettinyt kyseisen ketjun pystyyn pistämistä ja nyt ennen arvostamani HIFK on ylittänyt tämän rajan hankkimalla Trevor Gilliesin maamme pääsarjajoukkueeseen. En suostu vain heristämään sormea. Nyt syljen kohti logoa. HIFK, olen kadottanut lopullisesti arvostukseni tätä seuraa kohtaan. Olen äärimmäisen onnellinen, että JYP pelasti Jonne Virtasen uran, koska tuohon rooliinhan hän olisi joutunut.

Ketjussa on tarkoitus paheksua eri tahojen eri ratkaisuja. Sana on vapaa...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Olen äärimmäisen onnellinen, että JYP pelasti Jonne Virtasen uran, koska tuohon rooliinhan hän olisi joutunut.

Muuten en ota kantaa tähän Gillies-hässäkkään, mutta näyttää hänen hankkimisensa valossa ilmeiseltä, että Jonnelle oli tosiaan varattu poliisin/tappelijan roolia Ramin Hifk:ssa.

Onnittelut siis Jonnelle, että pääsi sittenkin jatkamaan uraansa Jyväskylässä, hän on kuitenkin ihan oiva pelimies tähän liigaan.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kenttätapahtumat ratkaisevat. Pelkään pahinta, mutta toivon parasta.

Palaan ketjuun, jos aihetta on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös