Halukkaita 1980 ja myöhemmin syntyneiden draftin äänestämiseen?

  • 1 096
  • 18
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Olemme 11 nimimerkin kanssa pelailleet fantasia-draftia 1980 ja myöhemmin syntyneistä pelaajista. Drafti alkaa lähestymään loppua ja joukkueiden paremmuudesta pitäisi äänestää.

Seuraavia nimimerkkejä kaivattaisiin asiantuntijaraatiin. Nämä ovat samoja kirjoittajia, jotka äänestivät myös edesmenneen NHL-fantasia-draftin joukkueiden paremmuudesta.

Tässä lista kyseisistä nimimerkeistä:

vlad
Henkka
ahab
jland
Hielo
B1
Justus
vilpertti
varjo
ipanmies
Ferris
nuckhead
Master Chief
Kgz
Maple Leaf

Mahtiankka lupaili ottaa yhteyttä näihin nimimerkkeihin yksityisviestein, mutta tänne voitaisiin ottaa ilmoittautumisia suostumisista tähän arvovaltaiseen raatiin. Tietenkin tästä listasta puuttuvat nimimerkitkin tulevat kysymykseen kunhan löytyy vähän näkemystä tulevista ja ehkä jo olevista nuorista NHL-staroista. Lisäksi tuomareilta vaaditaan luonnollisesti ripaus leikkimieltä mukaan.

Suoritamme todennäköisesti äänestyksen niin, että äänestys on kolmikierroksinen. Ekalla kierroksella äänestävät vain draftin managerit 6-4-3-2-1 systeemillä ja tästä saadaan selville neljä parasta joukkuetta. Seuraavaksi tuleekin semifinaalivaihe ja tähän äänestämiseen ottavat osaa vain asiantuntijaraati. Välieristä selviää luonnollisesti kaksi parasta joukkuetta, joiden paremmuudesta päättää jälleen pelkästään asiantuntijaraati.

Joukkeita voi tarkastella kyseisen draftin ketjusta täältä kilpailut, visailut ja veikkaukset -keskustelun puolelta. Draftin päätyttyä todennäköisesti jokainen manageri valmistaa oman mainospuheensa omasta joukkueestaan draftin ketjuun tai sitten sille perustetaan oma ketjunsa.

Ei muuta kun ilmoittautumisia tänne halukkailta tähän raatiin.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Voin osallistua, mutta jos kööriä halutaan parantaa, niin luovutan mielelläni paikkani vaikkapa jollekin nimimerkeistä secord, Rocco, eh, dana77 tai pp33.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kai mää voin... oon ensi viikon sunnuntaihin asti ulkomailla tosin, mutta sen jälkeen sitten.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Jooh, kyllähän tässäkin voisi toimia yhtä puolueettomana kuin Tottenham-ManU-ottelun tuomari.
Vapaaehtoiset lahjoitukset voi pistää tilille 111260-123456.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tähän mennessä kieltäytyneitä B1, eh, Justus, Ferris, Vlad ja dana77. Ilmeisesti myös ozo.

Tuon avausviestin listalla olevien nimien lisäksi olen kysynyt muitakin, ja aion kysyä lisääkin, jos näyttää, että tulee paljon kieltäytymisiä. Sillä nyt ei ole väliä, jos tuomareita on paljon, se taas on huonompi asia, jos niitä on liian vähän. Joten tarkkailkaapa yv-laatikkoanne, kutsuja arvovaltaiseen raatiin voi napsahtaa :)

Edit: Täytynee etsiä hiljalleen lisää vaihtoehtoja :)

Edit: Rocco on suostunut mukaan tuomaristoon.
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hmm.. Kiitos tarjouksesta, mutta vilpertin tavoin olen sunnuntai-iltaan asti ulkomailla..
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Valitettavasti myös minä joudun kieltäytymään aikatauluongelmien takia.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Vähän on löytynyt tuomareita tähän mennessä, yksityisviestejä olen lähettänyt runsaasti, en enää edes muista keitä kaikkia olen kysynyt, mutta kuitenkin :)

Tähän mennessä mukana siis ilmeisesti seuraavat: (päivitän listaa sitä tahtia, kun joku ilmoittautuu mukaan)

varjo
vilpertti
nuck
Rocco
Kgz
ipanmies
Hielo
 
Viimeksi muokattu:

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Voishan sitä mukana olla, tuleekohan sitten YV:nä lisätietoa että koska pitäis olla paikalla! Kun kuitenkin pitäisi käydä jossain päin Suomea itsekkin käydä mustan perässä luistelemassa. Mahtiankka jos sinulta saisi tarkemmat aikataulut YV:nä niin olisin kiitollinen. Vielä kun huomaisi lukea aikasemmin omani yv:t. No pitääpä tarkemmin sitten tarkastella niitäkin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Tuota tarkempaa aikataulua tuskin on lyöty vielä lukkoon, kun ei noita tuomareitakaan ole vielä hirveästi kertynyt. Mutta esim. draftin järjestäjä Derby, tai joku muu draftiin osallistunut voisi laittaa tähän ketjuun jossain vaiheessa tuosta aikataulusta hieman infoa, itsellä ei oikein ole tarkempaa tietoa, milloin tuota äänestystä olisi tarkoitus pitää.

Mutta sitten kun joku ilmoittaa tuon tarkemman aikataulun, niin lähetän yv:n kaikille tuomaristoon suostuneille, jos sattuu tämä ketju menemään ohi silmien, kuten näillä veikkaus ja visailupuolen ketjuilla on tapana mennä monella :)
 

Kyle

Jäsen
Onko drafti lopullisesti kuopattu vai vieläkö odotellaan..

Voitaisiin aloittaa näillä tuomareilla ja kilpailijoitten kesken draftin ensimmäinen kierros, minun puolestani vaikka heti ja aikaa olisi vaikka ensiviikon Torstaihin klo. 19:00 mennessä, miten on?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Itsekin olen vähitellen aloittamisen kannalla. Näillä mentäköön. Ozo voi tulla mukaan raatiin vielä ulkomailta palattuaan, jolloin raadissa olisi kahdeksan jäsentä.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Kaikki joilta olen kysynyt, eivät ole vielä vastanneet, mutta lienee syytä olettaa, että vastaamattomat eivät ole kiinnostuneita.

Missähän se Derby mahtaa olla, kun ei ole näkynyt aikoihin, sehän tämän draftin vetäjä on. No, mun puolesta voidaan aloittaa. Mutta koska tuomarit tulevat mukaan kuvioon? Ilmoittaisin niille yv:nä aikataulusta.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Kyllähän me ainakin tämän managereiden välisen ensimmäisen kierroksen äänestyksen voidaan järjestää heti nyt. Eli se 6-4-3-2-1 systeemi vaan käyttöön.

Sovitaanko vaikka joku ajankohta mihin mennessä pitää olla omat joukkueselostukset valmiina, jonka jälkeen sitten managerit voivat käydä joukkueet läpi ja suorittaa äänestyksen?

Toivottavasti saadaan nyt kaikki draftiin osallistuneet managerit vielä mukaan tähän hommaan.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Ohjeita, epäselkeitä sellaisia :)

Eli, kun Derbyä ei ole näkynyt, niin otan ohjat väliaikaisesti omiin käsiini, jos vain muille sopii.

Eli, joukkueselostukset maanantaihin, 17.1.2005, klo 12:00 mennessä niille tarkoitettuun ketjuun, eli tänne

Sen jälkeen, kun joukkueselostukset on kaikki esillä, joukkueiden managereilla on aikaa antaa omat pisteensä perjantaihin, 21.1.2005, kello 0:00 mennessä. Pisteet ilmoitetaan samaan ketjuun, mihin nuo joukkue-esittelytkin tehtiin. Pisteitä saa antaa 6-4-3-2-1. Omaa joukkuettaan ei saa äänestää.

Semifinaaleihin pääsee neljä joukkuetta joista muodostuu kaksi paria (alkuäänestyksen 1 vastaan 4 ja 2 vastaan 3), joita äänestää tuomaristoon valitut henkilöt, varjo, vilpertti, nuck, Rocco, Kgz, ipanmies, Hielo ja ozo, sekä semifinaaleista pudonneiden joukkueiden managerit. Jokainen saa valita omasta mielestään paremman joukkueen, ja enemmän ääniä saanut menee jatkoon. Näiden parien voittajat menevät finaaliin ja häviäjät pronssimatsiin. Jatkoon alkusarjasta päässeet managerit eivät itse voi enää osallistua loppuäänestyksiin. Semifinaaliäänestys alkaa heti, kun jatkoon päässeet joukkueet ovat selvillä. Eli luultavasti lauantain, 22.1.2005 aikana. Siitä eteenpäin draftin eteneminen on äänestäjistä kiinni.

Jos nämä turhankin monimutkaiset ohjeet on ymmärretty, niin joukkueselostuksia laatimaan, ja laittamaan niille osoitettuun ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös