Se on juuri näin. Kyllä nuo lukemat kertovat karulla tavalla nykytilanteesta. Toki jotkut jeesustelijat saavat tämänkin käännettyä toisin kaiken maailman taulukoilla ja täyttöasteilla. Muutenkin tälläiset äänestykset ovat vähän turhia jossain keskustelupalstalla jossa on kuitenkin vain muutamia satoja "faneja". Se on kuitenkin varmaa että KHL-seikkailun paljon on jäänyt faneja pois, mutta samalla on tullut myös paljon uusia.
Se on juuri näin. Kyllä nuo lukemat kertovat karulla tavalla nykytilanteesta. Toki jotkut jeesustelijat saavat tämänkin käännettyä toisin kaiken maailman taulukoilla ja täyttöasteilla. Muutenkin tälläiset äänestykset ovat vähän turhia jossain keskustelupalstalla jossa on kuitenkin vain muutamia satoja "faneja". Se on kuitenkin varmaa että KHL-seikkailun paljon on jäänyt faneja pois, mutta samalla on tullut myös paljon uusia.
Aika kultaa muistot. Esim Oulussa kuulemma alle 4500 katsojaa välierissä ja vastassa hifk.
Kova on ikävä.
Huvittavaa, että ne kaikkein fanaattisimmat KHL-fanit ovat sellaisia, jotka sekä samaan aikaan väittävät fanittaneensa Jokereita useita vuosikymmeniä, mutta ovat kuitenkin rekisteröityneet Jatkoaikaan juuri KHL-aikakauden kynnyksellä tai vasta sen aikana. Tuntuu hieman erikoiselta, että monelle ei ole ollut tarvetta osallistua (vuosikymmeniä kestäneestä fanittamisesta huolimatta) lätkäkeskusteluun aikaisemmin vaan vasta sen jälkeen kun Jokerit osallistuivat Venäjän mestaruusarjaan. Ilmeisesti se Jokerikannattamisen liekki syttyi vain joillakin sen jälkeen kun stadilaisesta joukkueesta muovautui KHL:n mukana koko Suomen Jokerit.Toki jotkut jeesustelijat saavat tämänkin käännettyä toisin kaiken maailman taulukoilla ja täyttöasteilla. Muutenkin tälläiset äänestykset ovat vähän turhia jossain keskustelupalstalla jossa on kuitenkin vain muutamia satoja "faneja". Se on kuitenkin varmaa että KHL-seikkailun paljon on jäänyt faneja pois, mutta samalla on tullut myös paljon uusia.
Edelleen, pelin taso on suhteellista. Minun mielestäni nuorten mm-kisat ovat erittäin viihdyttäviä vaikka pelin taso on paljon mm. KHL - pelejä alempana. Eikä siinä mitään, jokainen saa puolestani hakea lätkämatseista ne omat kicksit. Yllättävän paljon vain on tullut sellaisia kannattajia mukaan keskusteluun, joille pelin taso on se mittari. Olen sikäli yllättynyt, että tunne, yhteisöllisyys, menestymisen mahdollisuus ja aito vastakkainasettelu on samalla poistunut. Onneksi sentään on pelin taso.Pelkästään tätä palstaa nykyisin lukemalla syntyy hyvin negatiivinen kuva vaikka työpaikoilla puhutaan ihan positiiviseen sävyyn juuri siitä täällä mainitusta kirosanasta, pelin tasosta.
Paljon TsSKA:n kotipeleissä oli yleisöä?
Huvittavaa, että ne kaikkein fanaattisimmat KHL-fanit ovat sellaisia, jotka sekä samaan aikaan väittävät fanittaneensa Jokereita useita vuosikymmeniä, mutta ovat kuitenkin rekisteröityneet Jatkoaikaan juuri KHL-aikakauden kynnyksellä tai vasta sen aikana. Tuntuu hieman erikoiselta, että monelle ei ole ollut tarvetta osallistua (vuosikymmeniä kestäneestä fanittamisesta huolimatta) lätkäkeskusteluun aikaisemmin vaan vasta sen jälkeen kun Jokerit osallistuivat Venäjän mestaruusarjaan. Ilmeisesti se aito Jokerikannattamisen liekki syttyi vain joillakin sen jälkeen kun stadilaisesta joukkueesta muovautui KHL:n mukana koko Suomen Jokerit.
Edelleen, pelin taso on suhteellista. Minun mielestäni nuorten mm-kisat ovat erittäin viihdyttäviä vaikka pelin taso on paljon mm. KHL - pelejä alempana. Eikä siinä mitään, jokainen saa puolestani hakea lätkämatseista ne omat kicksit. Yllättävän paljon vain on tullut sellaisia kannattajia mukaan keskusteluun, joille pelin taso on se mittari. Olen sikäli yllättynyt, että tunne, yhteisöllisyys, menestymisen mahdollisuus ja aito vastakkainasettelu on samalla poistunut. Onneksi sentään on pelin taso.
Jos mä olen perheen kanssa pelissä niin jotain vastakkainasetteluako mä olen jonkun KooKoo fanin kanssa hakemassa?