Haluaisitko Jarkko Ruudun Jokereihin?

  • 2 113
  • 7

Haluaisitko Jarkko Ruudun Jokereihin?


  • Äänestäjiä
    56
  • Poll closed .

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tässäpä tämä nimimerkki S Gagnon pyytämä äänestys. Tämä on tarkoitettu lähinnä Jokerifaneille, mutta toki muutkin saa äänestää, jos katsovat sen tarpeelliseksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
EN.

Toisaalta jos valmennus näkee JRuudun vahvistavan joukkuetta ja JRuutu palkataan niin minulle OK. Tuo kielteinen kantani perustuu omaan arviooni plussista ja miinuksista.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En halua. Mutta en halua myöskään ifk:hon, jatkakoon siis uraansa ulkomailla.
 

Ralph

Jäsen
En halua Jarkko Ruutua Jokereihin, en halua Jarkko Ruutua HIFK:iin, en halua Jarkko Ruutua HPK:hon, en halua Jarkko Ruutua mihinkään. En tykkää yhtään tästä pelaajasta ja mitä kauemmin pysyy poissa kotimaan kentiltä, aina parempi. Paras olisi ettei enää ikinä pelaisi SM-Liigaa.
 

ditrim

Jäsen
Paita kattoon!
 

trap

Jäsen
Kyllä, en pidä palkkasotureista tai ole mikään seurauskollisuusromantikko, mutta sillä kuuluisalla "jollain perverssillä tavalla" saa kovenemaan kun seuraikonit/yhden seuran miehenä pidetyt pelaajat siirtyy pahimpaan kilpailijaan.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Itse vastasin en, koska en näe käyttöä juuri hänen kaltaiselleen pelaajalle, ainakaan vielä tässä vaiheessa kautta. Ensin pitää katsoa loppuun asti Kalusin potentiaali ja Semirin kyky pelata, jos ei lopeta uraa. Sitten katsotaan asiaa uudemmann kerran. Toki ei se minua haittaakaan, jos Ruutu tulee. En siis ainakaan revi replica paitaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös