Mainos

Haloo SM-liiga

• 1 766
  • 10

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen koko viikon ihmetellyt, miksi playoffs-matsit alkavat tänään klo 16. Kello 17 alkaa elintärkeä futiksen mm-karsintamatsi Englanti-Suomi. Luulenpa, että aika moni potentiaalinen lätkäkatsoja jää kotisohvalle tsiikaa fudismatsia. Niin ainakin minä teen. Kuinka paljon menetetään lipputuloja päällekäisyyden takia. Mielestäni tänään pitäisi olla välipäivä lätkästa ja kaiikkien pitäisi keskittyä fudikseen.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Olisi kannattanut ajatella jo etukäteen ja lähettää Englantiin viestiä, että siirtävät ottelua siellä päässä. No, leikki sikseen, eiköhän hallit ole tänään joka puolella kuitenkin täynnä....

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä ainakin lähden Kisapuistoon keskittymään siihen miten tulevaisuuden SaiPa-pelurit(B-junnut) pärjää Jokereille. Futistuloksen näkee texti-tv:stä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
KEMPES HALOO!!!!!!!!!!

Mitä sinä siellä sohvalla kykit! Klo 16.00 alkaa jäähallissa A-junnujen ENSIMMÄINEN SM-FINAALI HIFK-TAPPARA!
Sinne halliin vaan kannustamaan IFK Suomen mestaruuteen!

PS. Videonauhurikin on kuulemma keksitty....

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Ihmettelen vaan, että miksi joku menee mieluummin katsomaan sitä ifk:n junnujen peliä, kuin lähtee Manseen ? Saattaa johuta siitä eilen myynnissä olleesta lehdestä, jossa sai mukana 2 lippua siihen matsiin ?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
TvailaitZounille...

Ihmettele sinä poika vaan rauhassa. Jos Elvis eiku Ilves pelaisi A:n Suomen mestaruudesta, niin sekö ei sinua kiinnostaisi? Ei sinne kauas Hämeen Takametsään ole jokaiseen vieraspeliin edes mahdollista lähteä täältä merenrantakirkonkylästä, esim. valuutta ym. ongelmien takia. Vastoin yleistä käsitystä kaikki IFK:n kannattajat EIVÄT ole Kauniaisissa asuvia, ruåtsia puhuvia miljonäärejä joilla on jokaisella oma helikopteri ja Lamborghini.
Ja siitä Englanti-Suomi pelistä sanoisin edelleen että videonauri on kuulemma keksitty... ei hemmetti ollut varaa lähteä EDES sinne Liverpooliin... (ei kai tähän nyt TARVITSE loppuun lisätä viittäkymmentä hymiöpallukkaa)

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Peace, man !

Älä nyt ota hernettä nenääsi kirjoituksestani ... Tarkoitukseni ei ollut ärsyttää tms. Itse vaan laitan Ipan SM-liiga joukkueen matsin aina etusijalle junnuotteluihin verrattuna. Tietenkin menisin katsomaan junnujen ottelun, jos he pelaisivat finaalissa, mutta en, jos samanaikaisesti olisi Liigajoukkueen ottelu, eikä varsinkaan, jos kyseessä olisi playoff-ottelu. Meikäläinenkin on vain köyhä opiskelija, mutta jostakin mä sen rahan otteluihin aina vaan "revin" . Säästän sitten vaikka vähän aikaa bissenjuonnissa :-)

thor

Jäsen
Ei näyttänyt olevan täysi tupa edes Oulussa. Tampereella vain runsaat 5000 katsojaa. Olisiko sittenkin kannattanut siirtää....

ahk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä pelataan?

Ei kai ainakaan Suomen mestaruudesta, se tittelihän menee Mestiksen voittajalle, eikö? Näin ollen Suomen mestari ei voi tänä vuonna olla missään tapauksessa Jokerit tai TPS. Vaihtelua sillekin rintamalle :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy