Hahahaa Pintsuvesitsh löi Jonesin!!!

• 1 222
  • 11

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Nyt jännitämme vain doping-testien tuloksia.Onhan mahdollista,että Zhanna Pintushevitsh kärähtää,koska voitti jenkin.Niinhän kävi Ben Johnsonille 1988,kun löi JENKKI Carl Lewisin...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitten on kyse siitä, että Mario <u>ei</u> käyttänyt normaalia mömmöannostaan tiukempien testien pelossa...

Potaichuk #67

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kärpät ja Detroit
Onhan se totta, että doping on yleistä myös yleisurheilupiireissäkin, mutta älkää leimatko ketään dopingin käyttäjäksi, jos hän ei ole kärähtänyt! Teillä ei ole mitään katetta sille, että Jones tai joku vastaava käyttäisi.

JanJ

Jäsen
Sanotaan sitten Liesmäen innoittamana että
yleisurheilijoiden pitää itse todistaa etteivät käytä.
Doping-testit eivät kelpaa todisteiksi.
Heh heh...

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pinttuseevits (en edes yritä muistaa nimen oikeaa muotoa :)) on musta kyllä muuttunut ulkonäöltään... Ellen nyt ihan väärin muista, se oli joskus nätti ja naisellinen, nyt taas isonenäinen ja suht miehekäs. :( Ikävää, että kaikkia joutuu epäilemään.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Demon Allbran
Pinttuseevits (en edes yritä muistaa nimen oikeaa muotoa :)) on musta kyllä muuttunut ulkonäöltään... Ellen nyt ihan väärin muista, se oli joskus nätti ja naisellinen, nyt taas isonenäinen ja suht miehekäs. :( Ikävää, että kaikkia joutuu epäilemään.

Olisko ollut vuoden -95 mm-kisoissa jotka muistaakseni pidettiin Göteborgissa, niin oli melko "nätti ja naisellinen". Kai treeni muokkaa ihmisen kroppaa ajan myötä. En nyt sano enkä väitä, että Zhanna olis käyttänyt mitään, mutta kai noi huiput taitaa kaikki käyttää joitakin "vihamiineja"?

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
No jaa, ainakin minusta Montgomery näyttää aina ennen lähtöä pelokkaalta ja housuunsa kusseelta, eli siis Greenen vastakohdalta. Mutta aika tasaisesti nuo kuitenkin kilpailivat.

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Muistuu mieleeni kesä 1994 ja Helsingin EM-kisat, joissa Zhanna Tarnopolskaja-niminen juoksija keräsi ihailevia katseita, oli siro ja kaunis tyttö ja taisi mitaleillekin yltää. Nykyään nimi on muuttunut pariinkin otteeseen, kuten ulkomuotokin. IL:kin vihjaisi että Pintusevitsh olisi ollut haluton dooping-testiin juoksunsa jälkeen, mutta tiedä sitten...

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja näistä kisoista löytyy USA'n :)Jenny Adams:). Saataisikohan jo vihdoin kaunis kultamitalisti naisten juoksu-lajissa ?

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olin aikoinani urheiluhullu, joka katsoi kaikki mitä Raatikaisen tuutista tuli. Näinä douppingin kulta-aikoina on kuitenkin kiinnostus kaikonnut esim. yleisurheiluun tyystin. Ainoa, mikä kiinnostaa on keihäänheitto ja sekin puhtaasti sen takia, että olen itse joskus keppiä viskonut. Tiedän, että yli 80 metrin voi heittää pelkän ruisleivän voimalla, mutta aika skeptinen olen näiden nykyhuippujen puhtauteen suhtautumaan. Toista se oli ennen, -kele.

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jollain tavoin on mielenkiinto näihin YU-mittelöihin mennyt minultakin näiden ikävien doping-sotkujen myötä. Ei tulisi enää mieleenikään ikuistaa videonauhalle MM-kisojen huippuhetkiä, kuten joskus tuli tehtyä. Toisaalta kun oikein asiaa ajattelee, ei se meininki varmasti sen puhtaampaa ole ennenkään ollut, nykyään vaan tehostuneen testauksen johdosta yhä useampi cheater jää toilailuistaan kiinni. Tokihan noita kilpailuja vielä iltaisin/öisin aikansa kuluksi katselee, mutta ei sitä oikein osaa enää sympatiseerata tai kotisohvalla hurrata kenenkään suorituksille, epäilys kun alkaa heti mieltä kalvaa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy