Osoitit juuri, ettet tiedä Haapakoskesta persoonana juurikaan mitään. Aravirran karisma ja työn tulokset dynastian kanssahan ovat niin paljon vakuuttavammat.
Kyllähän jo television välityksellä saa jokainen sen tietyn kuvan, että onko henkilössä karismaa vaiko ei ole. Se on tutkimusten mukaan kuulemma noin seitsemän sekuntia, mikä siihen riittää eikä televisio välineenä ole siinä mikään väärä väline siihen, mikä riittää antamaan sen vaikutelman mitä henkilö on tässä asiassa.
Ja itse asiassa kävin viime marraskuussa yhdet Haapakosken vetämät treenitkin seuraamassa, joten on nähty ihan livenäkin se touhu. Samaa ininää ja päälle liimattua muka kovistelua.
Sinä voit vaikka olla Haapa-Mikon lapsuudenkaveri tai saunakaveri, se ei minun mielikuvaani Haapakoskesta muuta miksikään. Kyllä se nyt vaan näkee haastatteluisden perusteella, että onko esimerkiksi Sheddenissä tai Suikkasessa enemmän karismaa kuin jossain Mikko Haapakoskessa. Pelokas hiirulainen se mielleyhtymä on mikä Mikosta tulee, eikä vain minulle vaan suurimmalle osalle. Lisäksi hänen tuloksensa Kärppien peräsimessä olivat Araakin huonommat, vaikka aikaa valmistautua oli paljon enemmän. Ara on sitten saanut paikkailla hommaa kesken kauden, mikä on aina vaikeampaa kuin aloittaa homma rauhassa kevät-kesällä.
Aravirta ei ole synonyymi sanalle karisma mutta on jo huomattava parannus Alataloon ja Haapakoskeen nähden tälläkin saralla. Ei vain minun vaan monen muunkin mielestä. Sitä paitsi Aran näytöt kansainväliseltäkin kentältä ovat kyllä huomattavasti kovemmat kuin Haapa-Hiiren, josta tuskin koskaan tulee minkään suuren seuran päävalmentajaa. Ainakaan Suomessa, Venäjällä tai P-Amerikassa.