Hävetkää

  • 1 683
  • 5
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Entisenä pääkaupunkilaisena ja Jäähongan jne ystävänä häpeän Bluesin tapaa toimia: maaliin pannaan Mestiksestä lainattu pelle ja koko joukkue lopettaa pelaamisen 1. erän jälkeen. Millä perusteella Myllys sitten roudattiin monen tunnin bussimatkalle Raumalle jos hänen pitää levätä?

Teillä on 2. valmentajana NHL-tason mies jonka pitäisi tietää että NHL:n sääntöjen mukaan kaikki ottelut pitää pelata parhaalla kokoonpanolla ja täydellä sykkeellä. Tietenkin toteatte että Lukko pelasi 1-1 mutta joka tapauksessa hävetti katsoa rusettiluisteluanne 2. ja 3. erässä.

Toivottavasti putoatte itsekin ensimmäisellä kierroksella ja HK:n makkarat julistetaan myyntikieltoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
joo.. No, mun mielestä IFK ei olisi ansainnut play-off paikkaa, mutta olen iloinen, että IFK on siellä. Kuitenkin Blues ei lähtenyt takit auki tuohon otteluun vaikka Jamo ei pelannutkaan maalissa. Eikö NHL:ssä ole tapana lepuuttaa parhaita pelaajia jos paikka auringossa on varma ja sijoituskin taattu. Minun mielestäni on. Tässä tapauksessa Blues luultavasti taktikoi, jotta Myllys ei loukkaantuisi tärkeisiin peleihin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Turha tulla tänne itkemään mitään, Lukko on itse pelinsä ryssinyt. Jos ei tuolla pelaajalistalla pääse pleiareihin, on vika jossain muualla kuin Bluesin maalivahtivalinnoissa. Jatka sinä kivien keräilyä ja lopeta tuo vikiseminen.
 

Action man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Matinkylän Mahti
Ziisus

Jopa minä (jos olisin valmentaja) olisin laittanut Myllyksen huilaamaan tähän peliin.

Ensinnäkin Bluesin 1. pudotuspeli on jo tiistaina ja jos Jamo
olisi pelannut la ja su putkeen niin mies olisi ollut turhan väsynyt jo valmiiksi nopeatempoiseen mahdollisesti 7. peliin menevään puolivälierä taistoon.

Ja toisaalta, Heinoselle pelituntumaa ja vielä pelissä jossa Bluesilla ei ollut mitään panosta.

Kyllä Lukko saa syyttää ihan itseään että pullautti itsensä ulos jatkosta.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Hävettää!

Törkeää Blues!

Tuhositte Lukon pudotuspelihaaveet. Lauantaille maalille huippukuntoinen Myllys ja sen ansiosta voitto. Nyt maalille Heinonen, joka imuoi IFK:lle voiton! Hyi hävetkää!

Oikeasti mistä pitäisi hävetä oli pelitason pudotus toisessa erässä. Oksa on treenannut todella kovaa ja on ainakin fyysisesti hirveässä kunnossa. On puhuttu, jopa ylikunnosta. Olisko ollut parempi valinta?

Myllys pelatkoon pelit ja Oksa ne missä lepuutetaan, jos on siihen tarvetta ja varaa!

Nyt häpeillen edes kostamaan Tapparalle kun ei IFK:lle pystytty kostamaan menneitä.

Pahoittelut Lukolle ja onnittelut IFK:lle!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Melkoista itkua avausviestissä

Jamon lepuuttaminen oli ainoa oikea ratkaisu. Ennen Rauman peliä Bluesin neljäs sija ei ollut varma. Tänään se oli. Se oli varmasti yksi syy Jamon peluuttamiseen Raumalla, mutta ei Espoossa. Tänään Jamo sitten sai ansaitun vapaapäivän ja samalla annettiin Heinoselle pelituntumaa, koska pudotuspeleihin lähdettäessä pitää joukkueella olla vähintään kaksi pelikelpoista maalivashtia. Ikävä kyllä tänään ei ollut Samin päivä. Kiekot puotoilivat ja pomppivat minne sattuu, vaikka läpiajot mies saikin kiinni.

Se on vaan Raumalaisille niin vaikeaa myöntää, että tällä kaudella se joukkue joka pärjää panostukseen suhteutettuna huonoiten ei olekaan hajuton väritön ja mauton Blues vaan joku muu. Tosin sitä palkintoa ei saa Lukkokaan, vaan se menee Tampereelle. Milles muuten lukko haisee ja maistuu? Millä tavalla se on Bluesia värikkäämpi? Siinä pulma. Lukko on ollut kaksi kautta yhtä kuin Ika Lehkonen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös