Häpeäketju

• 6 356
  • 43

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tässä ketjussa puhutaan häpeällisistä asioista.
Mikä hävettää? Oletko tehnyt jotain niin typerää, että tekisi mieli vajota maan alle ja jäädä sinne? Tuliko haukuttua pomon muijaa silloin kun et huomannut pomon olevan kuulolla? Oletko muutoin nolannut itsesi kunnolla? Miltä se tuntui? Mitä muuta noloa on tullut tehtyä?

Hävetyksen aihepiirillä ei ole väliä, kunhan hävettää.

Kimmokkeen tähän ketjunavaukseen sain vieläkin kuumottavista poskistani. Ryssin äsken ruokalassa tarjottimellisen kaikkea pitkin lattiaa ja edessä seisoneen mimmin jakunselkämystä. Sen piti tapahtua juuri silloin kun kaikki uudet opiskelijaneitoset olivat näkemässä. Rupesin häkellyksissäni siivoilemaan ja rävelsin siinä vielä lisää. Onneksi ruokalan mimmi tuli pelastamaan minut luuturätteineen.

Lisäksi hyllyssäni on Jari Sillanpään cd..

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Hävettää suomalainen DDR-meininki (enkä tarkoita nyt Nordenskjöldiä).

Minua hävettää SuPo ynnä se, että mustaa jaaritellaan taas valkoiseksi.

Tähän aiheeseen liittyen hävettää myös se, että teleliikennettäni voidaan tarkkailla luvan kanssa ennen kuin olen edes rikosta tehnyt. Ts. esim. nyt. Mitään käytännön merkitystä sillä ei itselleni kenties ole, mutta periaatteen tasolla näin ei saisi olla.

Jaa juu: Kaikki yläasteen aikaiset luokkakuvat hävettävät kanssa rajusti.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itseäni toisinaan hävettää olla länsimainen ihminen.

Toisaalta, asialle ei mitään voi, joten jatkan samaan malliin.

Täältä tähän

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Dante
Eihän tuo nyt vielä mitään, katsos kun minä olen ollut ko. neidin konsertissa. Hävettää. Hävettää niin vietävästi.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Re: Re: Häpeäketju

Viestin lähetti Rontti
Eihän tuo nyt vielä mitään, katsos kun minä olen ollut ko. neidin konsertissa. Hävettää. Hävettää niin vietävästi.

Veditkö BumBumBuum ihan käsiliikkeiden kanssa?

Lisää hävetyksen aiheita: Jääkaapissani on tällä hetkellä ei-onnellisen-kanan-munia. Lisäksi olen käynyt IKEA:ssa oikeasti katselemassa kotiini jotain pittoreskia sisustusyksityiskohtaa.

Tuhkaa ja säkkikangasta tänne heti.

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Re: Häpeäketju

Viestin lähetti Gagne
Veditkö BumBumBuum ihan käsiliikkeiden kanssa?
Jari sillanpää ei sytytä minua niin paljoa, että alkaisin vetelemään kädellä yhtään mitään.

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Dante

Minunkin CD-hyllystä löytyy Sillanpään CD, jopa nimmarilla ja omistuskirjoituksella... itse en kyllä ole äijää ikinä tavannut (ja levyn kuunnellut ehkä kerran tai kaksi), tuo on lahja silloiselta naisystävältä. Itse CD-hyllykin on häpeänaihe sinänsä, itse nikkaroitu, ja sen on kyllä näköinenkin.

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Minä olen ollut Ville Pusan keikalla. Kyllä hävettää, eikä selitykseksi kelpa edes se, että olin siellä silloisen naisystäväni kanssa. Niin alas ei saisi mies ikinä vajota.

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Teme
Minä olen ollut Ville Pusan keikalla. Kyllä hävettää, eikä selitykseksi kelpa edes se, että olin siellä silloisen naisystäväni kanssa. Niin alas ei saisi mies ikinä vajota.

Ei tuo vielä mitään. Itte olin -90-luvun alussa Pekka Ruuskan keikalla sunnuntai-iltana paikallisessa tanssausravintolassa... Huoh. Häpeän sitä vieläkin ja vasta nyt saatoin avautua anonyymisti.

Ari-Matti

Jäsen
Olin illalla paikallisessa, enkä saanut iskettyä seuraa, joten maksoin pimpistä, ensimmäisenkerran elämässäni. Hävettää.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minulla on ollut kesäjuhlilla HPK:n pelipaita päälläni, kiristi hieman kyllä.
Häpeän tätä olotilaa, pistän osan syystä herran nimeltä King Al-Cohol päälle. Parin muun liigaseuran paidat eivät olleet niin kauheita.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Dante
Ryssin äsken ruokalassa tarjottimellisen kaikkea pitkin lattiaa ja edessä seisoneen mimmin jakunselkämystä. Sen piti tapahtua juuri silloin kun kaikki uudet opiskelijaneitoset olivat näkemässä. Rupesin häkellyksissäni siivoilemaan ja rävelsin siinä vielä lisää. Onneksi ruokalan mimmi tuli pelastamaan minut luuturätteineen.

Heh. Itselläni on hieman samantyyppinen kokemus olemassa ala-aste-ajoilta. Silloin menin ruokalaan suoraan hiihtokilpailujen jälkeen monot jalassa, ja ne monothan olivat kieltämättä hieman liukkaat. Nuori Poison huomasikin pian olevan valtaisan räsähdyksen seurauksena rähmällään maassa kaikki tarjottimen antimet ympärilleen levinneinä. Muistaakseni tuossa hienossa mahalaskussa, jonka siis tein keskelle koulumme ruokalaa, ei kuitenkaan hajonnut mitään, mutta ala-asteikäistä lasta hävetti tuolloin paljon. Nykyäänkin, kymmenisen vuotta tapahtuman jälkeen, olen varovainen ruokalassa, etenkin, jos jalassani sattuu olemaan korkokengät. Ahtaassa ruokalassa tuolien keskellä pujotellessa piilee nimittäin suuri vaara lentää turvalleen, ja uudestaan en välittäisi tuota kokea.

Jari Sillanpään levystä toteaisin, että itsellänikin on sellainen hyllyssä. Kuunnellut en tosin ole...

Hävettäviä tilanteita on elämääni takuulla mahtunut paljon, mutta ihmisen muisti toimii tässä kohtaa juuri oikein ja unohtaa helpommin ikävät kuin mieluisat tapahtumat. Eilen tosin väläytin matemaattista älykkyyttäni pähkäämällä tehtävää, jossa sanottiin "erotus on 0,1 tai 2". Tiukankaan pidemmän pohdinnan jälkeen en ymmärtänyt, miten erotukseksi pystyi tehtävän luvuista saamaan 0.1, mutta sittenpä minua valaistiin, että erotus on siis nolla, yksi tai kaksi. Onneksin osaan kuitenkin nauraa itselleni, muuten en kestäisi olla minä. :)

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Riparin konfirmaatio tilaisuudessa kaadoin viiniä mun ja vierus kaverin. kaavuille kirkossa oli 200 ihmistä todistamassa sitä mun mokaani.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulee mieleen noista koulunruokalan ruokien lentämisestä lattialle tai milloin minnekin, että lähes poikkeuksena oli tapana että muut ruokalassa olijat antoivat raikuvat aploodit tunaroijalle. Kieltämättä se oli aika nolo tilanne, joka oli vaan pakko kuitata voitonmerkeillä.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Morkkikseen auttaa se kun tyrii vielä pahemmin - vanha unohtuu!

Itse asustelin taannoin USA:ssa vuokralla ison omakotitalon ullakolla, 3. kerroksen penthousessa. Laittelin la-iltapäivällä keittiössä itselleni ruokaa ja sitten laitoin tiskit altaaseen ja avasin kuumavesihanan ja heitin tiskiainetta perään. Altaassa ei ollut sellaista ylivuotoreikää kuin meillä.

Sitten tehtaalta soitettiin ja lähdin samantein sinne. Kun tulin muutaman tunnin päästä takaisin oli pihassa "ghostbusters" -tiimin näköinen ryhmä virittelemässä letkujaan säiliöt selässä, tarkoituksena kuivata meikäläisen läpikotaisin kastelema 3-kerroksinen omakotitalo.

Hävettää vieläkin, vaikka vuokraemäntä ja samalla talon omistaja suhtautui asiallisesti ja otti yllättävän ystävällisesti vastaan kukkapuskani seuraavana päivänä.

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Kilgore Trout
...Sitten tehtaalta soitettiin ja lähdin samantein sinne. Kun tulin muutaman tunnin päästä takaisin oli pihassa "ghostbusters" -tiimin näköinen ryhmä virittelemässä letkujaan säiliöt selässä, tarkoituksena kuivata meikäläisen läpikotaisin kastelema 3-kerroksinen omakotitalo.

Hahhah! Kylläpä keventää mieltä, kun lukee tällaisia "kuin huonosta jenkkikomediasta" -tapauksia ja tietää, että joku pystyy vielä pahempiin mokiin. *kopkop* :)

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Alastomuutta ravintolassa

Niin, itse heiluin munasillaan viime perjantaina hämeenlinnalaisessa yökerhossa! Ja jos kysytään, että hävettääkö, niin päädyn sanomaan, että ei pätkääkään!

Kyseessä oli sellaiset uima-allasbileet, eli keskelle tanssilattiaa oli pykätty uima-allas. Ja kyllä, kusinkin sinne, siis sinne altaaseen.

Launtaina tuli muuten vain oltua tuhannen taulut koko päivän. Ja se jos mikä on kivaa. Eikä hävetä tämäkään yhtään.

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Näinkö Ervis paljastuu pervoksi itsensäpaljastelijaksi?!

Mukava kuulla kohtalotovereista, sillä toissa lauantaina meni viinaksien kanssa hieman yli. Olimme paikallisessa pubissa neljästään ja meidän daamimme istuivat meitä vastapäätä ja huokailivat boooringia koko ajan. Kysyimme, että Chippendalesejako he luulevat näkevänsä keppanaräkälässä, johon he nyökkäilivät.
Nyt oli meidän vuoro nyökätä, nousta seisomaan, kiskoa farkut reisille ja pyöräyttää syvään lantiota pari kertaa, jolloin sladdi pyörähtää muutaman kerran näyttävästi ympäri.
Tarjoilijat tai poke eivät onneksi huomanneet, mutta naapuripöydistä saimme apploodit ja asiaan kuuluvat vihellykset.

Jälkeenpäin olen saanut parikymmentä kyselyä tai tekstiviestiä asiasta ja aina niskaa hieman punottaa. Humalatilaan en voi vedota sillä veressä oli varmasti alle viisi promillea!

Oma editti ja kiitos huomautuksesta Twite...

Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Anton
viime toissa lauantaina
Länsirannikon aikakäsitys on aina ollut minulle hankalaa. Turkulaisella logiikalla edellispäivä = toissapäivä, mutta seuraava viikko = ensi viikko. Koskas tuo viime toissa lauantai sitten on ollut?

Hävettää että oli pakko tarttua epäoleellisuuteen, taas kerran!

NHL

Jäsen
Re: Alastomuutta ravintolassa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse heiluin munasillaan viime perjantaina hämeenlinnalaisessa yökerhossa! Ja jos kysytään, että hävettääkö, niin päädyn sanomaan, että ei pätkääkään!

Kyseessä oli sellaiset uima-allasbileet, eli keskelle tanssilattiaa oli pykätty uima-allas. Ja kyllä, kusinkin sinne, siis sinne altaaseen.

Onneks asut 100 kilsan päässä. :D Ajattelin mennä tällä viikolla uimaan, mutta jotenkin meni fiilikset. "Äiti, äiti miks toi lasten altaan vesi on keltaista?"

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Re: Re: Alastomuutta ravintolassa

Viestin lähetti NHL
Onneks asut 100 kilsan päässä. :D Ajattelin mennä tällä viikolla uimaan, mutta jotenkin meni fiilikset. "Äiti, äiti miks toi lasten altaan vesi on keltaista?"

Herääkin kysymys mitä SINÄ tekisit lasten altaassa? ;)

Asiaan. Kerran onnistuin hävittämään tuttuni autonavaimen. Hän antoi minulle avaimen, kun pyysi minua noutamaan takarontista jotain tavaraa mutta, kun saavuin autolla huomasin kädessäni olevan pelkästään tyhjän aivaimenperän. Jonkin aikaa siinä sitten etsiskelin mutta avainta ei vielä tänäkään päivänä ole ainakaan tietääkseni löydetty. Maksoin toki uuden avaimen teettämisen.

Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
Olin kerran jääkiekon paikallisottelussa. Istuin lähellä katsomonosaa, jossa istuivat kotijoukkueen kannattajat. Olin tässä ottelussa vierasjoukkueen kannattaja.

hetken kuunneltuani kotijoukkueen kannattajia, häpesin kovasti.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy