Hämmentävien hetkien ketju

  • 4 005
  • 21
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Aina silloin tällöin ihmisolennon elämässä tulee hetkiä, jolloin hämmentyy jostakin asiasta, ilmiöstä tai muusta vastaavasta. Hämmennys aiheutuu ymmärtääkseni aistihavainnoin saatavan informaation sekä subjektiivisen kokemuksen harvinaisesta, epätyypillisestä tai verrattain epäloogisesta asiayhteydestä sekä ilmenemistavasta.

Koin itse tuoreimman hämmentävän hetkeni, kun eksyin vahingossa Radio Novan (sic!) kotisivuilta löytyvän PMMP-videon pariin. Videon ensimmäiset 17 sekuntia olivat todella kummalliset; mustavalkoinen, tietyllä tapaa Matrix-henkinen introvideo, jonka taustalla soi jonkinlaiselta Within Temptation / Rammstein -hybridiltä kuulostava jousisävytteinen musiikki. Piti oikein katsoa, olenko varmasti Radio Novan kotisivuilla, oli nimittäin sen verran tyylikäs rykäisy. Tulin lisäksi ajatelleeksi, josko kyseessä olisi Jori Sjöroosin tekemä mahtipontinen sävellys tai intro PMMP:n uudelle levylle, mutta sellaisesta ei kaiketi ole kysymys. Hämmentävää...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Videosta minäkin hämmennyin äsken, kun katsoin nimimerkki Sambovaisin allekirjoituksessakin esiintyvän, internetissä kuuluisan ja paljonpuhutun 2 girls 1 cup -videon. Aiemmin se oli minulle vain näkemättä paskaa, nyt nähtynäkin. Kirjaimellisesti.

Olin jo aiemmin tietoinen siitä, että video on eroottisesti latautunut. Tämä pitikin paikkansa. Tänne sitä ei kuitenkaan voi linkittää, koska täällä on erotiikka kielletty. Voin kuitenkin kertoa, että videossa on tissejä ja muuta sellaista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua hämmensi se, että olin kuullut väärin ilmeisesti Nightwishin esittämän biisin kertosäkeen. Ainakin sellainen akka siinä laulaa ja Radio Rockilla soi koko ajan. Se menee vissiin I want my tears back mutta mie olin kuullut sen aina I want nineties back. Jotenkin se olisi kontekstissaan sopivampikin, haikailu 90-luvulle.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Voin kuitenkin kertoa, että videossa on tissejä ja muuta sellaista.

Pääosia näyttelee kuitenkin se "Muu" ja "Sellainen"... Valitettavasti... Jonkun trailerin olen joutunut kys. luomuksesta katsomaan ja kuva syöpyi verkkokalvolleni....

Älkää hyvät ihmiset!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Aiemmin se oli minulle vain näkemättä paskaa, nyt nähtynäkin. Kirjaimellisesti.

Täyttä paskaa se on. Kirjaimellisesti. Hauskana yksityiskohtana; söin juuri ennen videon katsomista kalasoppaa(koska nettietiketissä kiellettiin) ja heti kun ruskeaa ripulia alkoi tulla naisen perseestä toisen naisen suuhun* oksensin koko keiton näppikselle. Että silleen...

*spoilaan vähän, jos täällä on vaikka joku joka ei ole nähnyt kyseistä videota niin jalomielisenä en tuo yksityiskohtia näkyviin. Jos joku haluaa linkin videoon niin YV:llä voi tiedustella, omalla vastuulla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minua hämmensi se, että olin kuullut väärin ilmeisesti Nightwishin esittämän biisin kertosäkeen. Ainakin sellainen akka siinä laulaa ja Radio Rockilla soi koko ajan. Se menee vissiin I want my tears back mutta mie olin kuullut sen aina I want nineties back. Jotenkin se olisi kontekstissaan sopivampikin, haikailu 90-luvulle.

Minä luulin, että Freddie Mercury laulaa Queenin Who Wants To Live Forever -kappaleessa, että I love my style, vaikka hän laulaakin my love must die.

I Want To Live Forever (kohta 2.08)

Aivan hyvin olisi Freddie voinut laulaa niin kuin kuulin väärin, koska tyyli.

Ähhihi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Videosta minäkin hämmennyin äsken, kun katsoin nimimerkki Sambovaisin allekirjoituksessakin esiintyvän, internetissä kuuluisan ja paljonpuhutun 2 girls 1 cup -videon. Aiemmin se oli minulle vain näkemättä paskaa, nyt nähtynäkin. Kirjaimellisesti.

Olin jo aiemmin tietoinen siitä, että video on eroottisesti latautunut. Tämä pitikin paikkansa. Tänne sitä ei kuitenkaan voi linkittää, koska täällä on erotiikka kielletty. Voin kuitenkin kertoa, että videossa on tissejä ja muuta sellaista.
Tarinahan kertoo, että tyttöjen piti saada aimo rahallinen korvaus esiintymisestään videolla, mutta tuotanto kusetti palkat. Myöhemmin toinen tytöistä tilitti kavereilleen, että kyllä tästä nyt vähän paska maku suuhun jäi.

Se toinen tytöistä on muuten Petri Matikaisen veljentyttö.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Se tunne kun näkee jotain hirveetä eikä saa silmiään pois siitä...

Silmämunien lukkiutuminen tällaisessa tilanteessa kieltämättä hämmentää ja laittaa miettimään, että mitä vittua aivot?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Se toinen tytöistä on muuten Petri Matikaisen veljentyttö.

Kuka muukaan se voisi olla? Petu ilman viiksiä miehiset silikonipanssarit moobsien päällä? Oikeastaan se voisi ihan hyvin olla Marjatta Matikainen, Petrin isä, jolla on yökerho nimeltä Viva Las Gaygas. Arvatkaapa muuten mitä siellä tarjoillaan... Niin siis paskan lisäksi.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Mikä siinä paskassa niin tökkii? A) Koiratkin syö paskaa B) Kyllähän ihmiset syö paljon pahempiakin asioita kuin paskaa, kaikenmaailman eineksiä ynnä muita humpuukkeja.
 

RDivis

Jäsen
Hämmentävää miten kyseinen pätkä voi olla joillekin uusi. En edes muista milloin tuota on alettu levittää netin ihmeellisessä maailmassa. Useita vuosia jokatapauksessa siitä, kun minua on tuolla videolla kidutettu pakottamalla katsomaan.
 

RDivis

Jäsen
Kuten benicio kirjoitteli tuolla toisessa ketjussa, niin puolalainen uusnatsi on, hämmennystä, mykistystä aiheuttava olento. Ei helvetti sentään...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hämmentävä hetki oli taannoin, kun soitin Soneralle pari sataa euroa liian isosta nettilaskusta. No, nettilaskuasia selvisi, mutta puhelussa hämmensi se, että toisessa päässä oli asunnossani juuri ennen minua asunut kaveri.

Toisen hämmentävän hetken koin tässä tänään. Tiesin toki, että kaverini voitti viisiottelun hopeaa Soulin Paralympialaisissa 1988, mutta yllätys oli se, että aikansa 1500 metrin juoksussa oli reilusta kovempi kuin 10-ottelun maailmanennätyssarjassa Roman Sebrellä. Toki ottelut painottuvat pikajuoksuihin sekä heittolajeihin, mutta nosti toki tämän kaverini arvostusta silmissäni. Etenkin kun koskaan ei ole meteliä asiasta pitänyt, vaikka olemme jo vuosia tunteneet.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tuli oikea wtf-momentti, kun katsoin leffat 300 ja Aleksanteri kummatkin kahden tunnin sisällä toisistaan. Identtisiä repliikkejä, kuvakulmia, tilanteita, taisteluita, miekan heilautuksia, kaatumisia, hidastuksia, huutoja... Mietin pidemmän aikaa että mistä äkkiä kumpusi fiilis että tämä on tapahtunut aikaisemminkin, mutta sitten tajusin että ei helvetti nämähän ovat kuin kaksi samaa elokuvaa.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Videosta minäkin hämmennyin äsken, kun katsoin nimimerkki Sambovaisin allekirjoituksessakin esiintyvän, internetissä kuuluisan ja paljonpuhutun 2 girls 1 cup -videon. Aiemmin se oli minulle vain näkemättä paskaa, nyt nähtynäkin. Kirjaimellisesti.

Olin jo aiemmin tietoinen siitä, että video on eroottisesti latautunut. Tämä pitikin paikkansa. Tänne sitä ei kuitenkaan voi linkittää, koska täällä on erotiikka kielletty. Voin kuitenkin kertoa, että videossa on tissejä ja muuta sellaista.

Suosittelen sinulle varauksetta videota nimeltä "1 guy 1 jar" sikäli mikäli haluat jatkaa hämmentymisten sarjaa. Toki myös muille hyvän hämmentymisen ystäville. Se on googlessa se ensimmäinen .org päätteinen tulos tuolla haulla. NSFW.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Tulipa tuohon kotipihaan äsken pyörimään jantteri punaisella paku-Nissanilla, jonka kyljessä luki koko tilan mitalta:

KESKIPALKKAINEN MAKSAA
VUODEN KIRKOLLISVEROILLAAN
KOLMEN VUODEN YLE-VEROT!​

Epäilin ensin, että kyseessä olisi joku Jungnerin tempaus, mutta sehän jakaa nykyään jäätelöitä Kaivopuistossa. Hämmentävä hetki joka tapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös