Guns N' Roses

  • 785 332
  • 4 509

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Voi kai hyvinkin. Lippujahan pääsi jo ostamaan kuka tahansa, kun valitsi nightrainin jäsenmaksun sisältävän lipun.
Voi vittu. Että pitikin lykätä Nightrainiin liittymistä täksi päiväksi. Periaattesa liityin tuohon sen takia että saisin Golden Circleen liput :D Kai se pitää hommata sitten normi liput, ja kyynärpäillä raivata tie lähelle lavaa. :)
 

MrOrange

Jäsen
Golden Circle vaikuttaa pienen perehtymisen jälkeen ainoalta järkevältä vaihtoehdolta. Ilmeisesti lavaa hädintuskin näkee ollenkaan, jossei halua rynniä läpi ihmismassan kyynärpäät mustelmilla. Mietin Nightrainiin liittymistä, mutta ticketmasterin sivuilla näkyy, ettei lippuja pysty edes ostamaan tällä hetkellä, miksiköhän? Ja jos Golden Circle-liput on loppuneet, niin sitten pitää koko juttua miettiä uusiksi. Guns N' Roses on oikeastaan niitä ainoita yhtyeitä, jotka on aivan PAKKO nähdä, jos siis sattuvat lähelle ilmaantumaan. Mutta toisaalta ei kyllä huvita millään kiikareilla tiirailla kilometrin päästä. Tuo keikkapaikka ei näin perstuntumalta vakuuta lainkaan.

Voihan sitä toki lähteä vaikka Ruotsiin, mutta olen aika laiska lähtemään Suomen rajojen ulkopuolelle. Ehkä sitä taas on tyydyttävä katsomaan kännykällä kuvattuja YouTube-pätkiä..
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Golden Circle vaikuttaa pienen perehtymisen jälkeen ainoalta järkevältä vaihtoehdolta. Ilmeisesti lavaa hädintuskin näkee ollenkaan, jossei halua rynniä läpi ihmismassan kyynärpäät mustelmilla. Mietin Nightrainiin liittymistä, mutta ticketmasterin sivuilla näkyy, ettei lippuja pysty edes ostamaan tällä hetkellä, miksiköhän? Ja jos Golden Circle-liput on loppuneet, niin sitten pitää koko juttua miettiä uusiksi. Guns N' Roses on oikeastaan niitä ainoita yhtyeitä, jotka on aivan PAKKO nähdä, jos siis sattuvat lähelle ilmaantumaan. Mutta toisaalta ei kyllä huvita millään kiikareilla tiirailla kilometrin päästä. Tuo keikkapaikka ei näin perstuntumalta vakuuta lainkaan.

Voihan sitä toki lähteä vaikka Ruotsiin, mutta olen aika laiska lähtemään Suomen rajojen ulkopuolelle. Ehkä sitä taas on tyydyttävä katsomaan kännykällä kuvattuja YouTube-pätkiä..
Kyllä AC/DCn keikalla näki lavalle hyvin, vaikka en ollutkaan Golden Circlessä. Ei nyt tuon takia kuitenkaan kannata lippuja jättää ostamatta.

Noniin, nyt on liput hommattu! Ei saatu GC, mutta nyt ei sitä jaksa murehtia. Epätodellinen fiilis. Keho kihelmöi. Menen kesällä katsomaan GUNS N' FUCKING ROSESIA!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Liput hankittu ja Nightrainiin liitytty Ticketmasterin kautta... miten tuo sitten toimii? Tulee jotain sähköpostia miten rekisteröidään tuo Nightrain-jäsennyys?
 

kasipallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kantola on alueena toimiva ja sen palveluita kehitetään ja mitoitetaan tapahtuman koon mukaan. Suurimmat ongelmat ovat olleet yleisömassojen siirtymisissä.

Itse olen ollut molemmissa alueen konserteissa ja jonotusajat ovat olleet hyvin lyhyitä tai en ole jonottanut ollenkaan. Esim AC/DC:n keikalla en jonottanut kertaakaan vessaan tai juomapisteelle, koska alueella oli niitä reilusti. Tässäkin tapauksessa riitti kun katsoi ympärilleen ja käveli sen 100m enemmän kuin olisi mennyt lähimpään oluenmyyntiin jonottamaan.

Uskon että Gunnareitten keikalle riittää hyvin lippuja. Aluetta pystyy hyvin suurentamaan myytyjen lippujen mukaan ja sinne pystyy ahtaamaan sen 80 000 ihmistä.

Hotellit ovat loppuun varattuja lähikunnistakin hyvin todennäköisesti, mutta veikkaan että muitakin mahdollisuuksia siirtymiin / yöpaikkoihin alkaa ilmestymään kevään aikana (bussit, junat, laivat, yksityisasunnot yms). Itse olen myös harkinnut yösijan tarjoamista lisukkeineen sopivasta hinnasta.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kantola on kammottava erityisesti poistumisen osalta mutta GC lippu taskussa. Jes.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eilen illalla ei enää ollut Golden circleen lippuja jäljellä mutta tavalliset liput on "taskussa".
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Eiköhän siellä ole tosiaan rajattu määrä ollut lippuja ennakkomyyntiin. Luulen että huomenna julkisessa myynnissä saatavissa molempia hintaryhmiä alkuun, joista sitten luultavasti Golden Circle loppuu melko äkkiä sieltäkin. Eikä kannata ranteita viiltää vaikkei Golden Circleä saisikaan. Esim AC/DC keikalla sai melkeimpä kävellä todella hyvälle näköpaikalle kun vain oli ajoissa paikalla ja ajoissa tarkoittaa silloin kun lämppärit aloittaa. Ei siis tarvitse missään teltassa yöpyä porttien takana niin hyvälle etäisyydelle pääsee silti. Osa jää aina sinne parempien juomalähteiden ääreen. Golden Cirlen etu taitaa olla lähinnä se ette voit tulla myöhemmin paikalle mutta paikkasi on silti varma, tuohon aivan Circlen taakse pääsee kun on vaan hyvissä ajoin paikalla.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän siellä ole tosiaan rajattu määrä ollut lippuja ennakkomyyntiin.

Tietenkin on ja useimmille keikoille ympäri maailmaa ennakkoliput myydään loppuun. Nytkin on raportoitu Euroopasta monesta paikasta niin käyneen.
 

markusst

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Miami Dolphins
Meneeköhän sen Golden Circlen ympäri jonkinlainen lavarakennelma jossa ukot saattaisivat heilua myös proletariaatin nähtävillä?

Tykkään kyllä tuosta American Express -lipunmyynnistä, kun ei ole sitä iänikuista stressiä ja kaatuvia sivuja ja päivitysnapin hakkaamista. Huomenna nähdään, vieläkö Suomessa jaksetaan syttyä Guns N' Rosesille. Luulisi ensimiettimältä myytävän sangen nopeasti loppuun, mutta toisaalta nuoren sukupolven vieraantuminen rockmusiikista ja keikkapaikka Hämeenlinnassa ja kalliit liput saattavat kostautua.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Meneeköhän sen Golden Circlen ympäri jonkinlainen lavarakennelma jossa ukot saattaisivat heilua myös proletariaatin nähtävillä?

Tykkään kyllä tuosta American Express -lipunmyynnistä, kun ei ole sitä iänikuista stressiä ja kaatuvia sivuja ja päivitysnapin hakkaamista. Huomenna nähdään, vieläkö Suomessa jaksetaan syttyä Guns N' Rosesille. Luulisi ensimiettimältä myytävän sangen nopeasti loppuun, mutta toisaalta nuoren sukupolven vieraantuminen rockmusiikista ja keikkapaikka Hämeenlinnassa ja kalliit liput saattavat kostautua.

Itse olen tässä pitkään ounastellut että miten mahtaa olla kysyntää. Jos tätä vertaa muihin suuriin niin onhan Metallicalla, AC/DC:lla ja Maidenilla kovempi kysyntä täällä härmässä. Mikäli nyt olisi tulossa Axl ja kaverit voisi Kaisaniemi olla ihan jees mesta. Mutta lisäboostinhan tuo tämä liki alkup. kokoonpano. Onko innostus myös meillä niin suurta mitä se on kaikkialla muualla ollut? Saa nähdä. Valmiudet on siis että räjähtää oikein kunnolla, mutta paljon tarvitaan mukaan reunionin tuomia lisäkatsojia. Paha on siis veikata miten lähtee, vaikka asiaa seuranneet tietävätkin että tuote on nyt todella kunnossa. Mikäli kaikki on paikalla ketä on joskus vannonut että mikäli vielä Slash ja Axl samalle lavalle nousee, mennään varmasti loppuun alta aikayksikön.
 

Outsider

Jäsen
Oma veikkaus on, että lippujen kanssa ei tule olemaan mitään ongelmaa, jos sinne ainakin se 50000 ihmistä mahtuu ja ilmeisesti tarvittaessa reilusti enemmänkin. HC-fanit toki on hommannut jo liput ympäri Eurooppaa, mutta näitä ihmisiä on verrattaen aika vähän.

Vielä huomiseen aikaa päättää venyykö budjetti ja aikataulut johonkin muualle, vai "joutuuko" tyytyä Hämeenlinnaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itse olen tässä pitkään ounastellut että miten mahtaa olla kysyntää. Jos tätä vertaa muihin suuriin niin onhan Metallicalla, AC/DC:lla ja Maidenilla kovempi kysyntä täällä härmässä. Mikäli nyt olisi tulossa Axl ja kaverit voisi Kaisaniemi olla ihan jees mesta. Mutta lisäboostinhan tuo tämä liki alkup. kokoonpano. Onko innostus myös meillä niin suurta mitä se on kaikkialla muualla ollut? Saa nähdä. Valmiudet on siis että räjähtää oikein kunnolla, mutta paljon tarvitaan mukaan reunionin tuomia lisäkatsojia. Paha on siis veikata miten lähtee, vaikka asiaa seuranneet tietävätkin että tuote on nyt todella kunnossa. Mikäli kaikki on paikalla ketä on joskus vannonut että mikäli vielä Slash ja Axl samalle lavalle nousee, mennään varmasti loppuun alta aikayksikön.
Tuskin on ongelmaa, kun vertailuna Cheekit ja Siltsut vetää stadioneita täyteen, ja myös "The new GnR" veti Suomessa hyvin. Tuo 50 000 menee varmasti, lisäkapasiteetin tarpeesta en sitten tiedä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eiköhän siellä ole tosiaan rajattu määrä ollut lippuja ennakkomyyntiin. Luulen että huomenna julkisessa myynnissä saatavissa molempia hintaryhmiä alkuun, joista sitten luultavasti Golden Circle loppuu melko äkkiä sieltäkin. Eikä kannata ranteita viiltää vaikkei Golden Circleä saisikaan. Esim AC/DC keikalla sai melkeimpä kävellä todella hyvälle näköpaikalle kun vain oli ajoissa paikalla ja ajoissa tarkoittaa silloin kun lämppärit aloittaa.
Tähän komppausta. Itse olin AC/DC:tä katsomassa ja erittäin hyville paikoille pääsin, vaikka sinne lavan läheisyyteen tuli mentyä vasta silloin kun Santa Cruz aloitteli vetoaan. Itse tapahtumapaikalle kannattaa kyllä mennä ihan hyvissä ajoin, mutta ei sinne lavan läheisyyteen tarvitse mennä heti silloin kun portit aukeaa, kyllä sieltä hyviä mestoja löytyy myöhemminkin.

Kantolan tapahtumapuisto on mielestäni hyvä paikka järjestää tällaisia isoja tapahtua, alue on todella iso ja tilaa riittää vaikka paljon jengiä tuleekin. Myös anniskelualue on iso, ja tämä on hyvä homma myös silloin jos et itse siellä niin viihtyisikään, sillä se tuo sellaista "väljyyttä" sinne muulle alueelle silloin kun joutuu vielä odottelemaan että bändit aloittaa.
 

pyyksteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Jokerit
Hämeenlinnassa kiinnostus ei ainakaan huipussaan ole kun jonottajia kaupungin ainoassa ticketmasterin pisteessä on tähän aikaan kaksi.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Liput taskussa myös. Voiko olla jotain osviittaa tuolla lipun paikkanumerolla kävijämäärään? Ticketmasterin mobiililippu antoi meikäläisen lipuille numeroiksi reilu 30 000. Voisiko siis olla jo tuo määrä menny, kuulostaa kovalta, sillä otin lipun ihan yhdeksän pintaan.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Lupasin pari vuotta sitten itselleni, että jos Guns N' Roses tulee Suomeen, niin olen paikalla.
Pari lippua tuli juuri hommattua. 180€ siihen meni, mutta se on varmasti sen arvoista.
 

MrOrange

Jäsen
Golden Circle-lipun sain kuin sainkin. Totta olivat siis puheet siitä että varsinaiseen myyntiinkin niitä varattiin. Olisin kyllä peruslipunkin päätynyt ostamaan, jos se olisi ollut ainoa vaihtoehto. Hyvillä fiiliksillä eteenpäin, eihän tuo 130€ nyt niin paha ole kun yksi unelma sillä toteutuu. Lempiyhtye ensimmäisen kerran livenä, ja vielä siten, että jotain näkeekin. Nähdään keikalla!
 

Theone

Jäsen
Voiko olla jotain osviittaa tuolla lipun paikkanumerolla kävijämäärään? Ticketmasterin mobiililippu antoi meikäläisen lipuille numeroiksi reilu 30 000. Voisiko siis olla jo tuo määrä menny, kuulostaa kovalta, sillä otin lipun ihan yhdeksän pintaan.

Mulla näyttäs numerona olevan joku 24000 ja liput sain ostettua 9:25. Tulis jo Heinäkuu...
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Liput hommattu! Mahtava fiilis.
Onko kenelläkään tietoa jostain telttailualueesta mieluiten mahdollisimman lähellä keikkapaikkaa? Ajateltiin kavereiden kanssa lyödä pj-teltta pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös