Greg Jacina - Floppi vai Pelimies?

  • 82 415
  • 410

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jacinan pelit alkaa olla nähty. Viisi peliä ja ei maalin maalia. Ei ulkomaalainen hyökkääjä voi yksinkertaisesti olla näin huono. Toivottavasti vaihdetaan mahdollisimman pian.

Joukkueen syvyys on sita etta jos muilla ei kulje tai on loukkaantumisia niin muut nousee esiin ja tekee tarvittavat. En tieda sitten yrittiko Jacina tanaan hyvin tms. Selostuksessa ei miesta suuremmin mainittu.

Tiimalasi on kylla kohtuullisen loppusuoralla. Hurja taytyy olla se tason nosto milla Greg jatkonsa sinetoi lukossa.

Enka halua kuulla "mutku se purki hyvin alivoimalla..."
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Floppi. Ei pysty ymmärtämään mistä tämä Jacinan hehkutus johtuu, täysin mitäänsanomaton peli tänäänkin. Pari harhasyöttöä ja muuten näkymätön. "joo mutta se taistelee ja tuo henkeä ja on paras kolmossentteri ikinä" PASKAT, Fogi ja Koponen on parempia vaikka Koponen on sentään lähtökohtaisestikin vain neloskentän sentteri ja Fogilla ei ole lainkaan pelituntumaa.
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jacinan pelit alkaa olla nähty. Viisi peliä ja ei maalin maalia. Ei ulkomaalainen hyökkääjä voi yksinkertaisesti olla näin huono. Toivottavasti vaihdetaan mahdollisimman pian.

Arveltiinkin että Jacinan haukkuminen nostaa päätään heti kun tulee tappio... Antakaa palaa nyt. Jos Jacina kaupataan niin pitää etsiä uusi syy tappioihin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Arveltiinkin että Jacinan haukkuminen nostaa päätään heti kun tulee tappio... Antakaa palaa nyt. Jos Jacina kaupataan niin pitää etsiä uusi syy tappioihin.

Sitten voi sanoa etta joukkue ei vaan riittanyt. Juuri nyt ei ketaan kannata hommata kun tulis kalliiksi. Mutta jos korvaajaa ei haeta 2-3 viikon paasta otteiden jatkuessa tallaisina, se olisi suuremman luokan holmoytta.

Tottakai nostaa paataan...silloin haukutaan kun on aihetta, silloin kiitetaan kun on aihetta. 2 maalia Gregille tanaan niin tuskin hanta haukuttaisiin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Arveltiinkin että Jacinan haukkuminen nostaa päätään heti kun tulee tappio... Antakaa palaa nyt. Jos Jacina kaupataan niin pitää etsiä uusi syy tappioihin.

Komppaan.

Ei Jacina tänäänkään ollut huono. Miksi sentteriltä edes ensisijaisesti odotettaisiin maaleja? Collinsilta niitä pitäisi odottaa ja tähän asti niitä on tullut yksi. Try-out- ja sopimuspelaajat ovat menneet tässä minun mielestäni väärin päin.

Mutta tosiaan, onpahan lokakuun loppuun asti syntipukki "faneille".
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Komppaan.

Ei Jacina tänäänkään ollut huono. Miksi sentteriltä edes ensisijaisesti odotettaisiin maaleja? Collinsilta niitä pitäisi odottaa ja tähän asti niitä on tullut yksi. Try-out- ja sopimuspelaajat ovat menneet tässä minun mielestäni väärin päin.

Mutta tosiaan, onpahan lokakuun loppuun asti syntipukki "faneille".
Mitä hienoa Jacina tänään mielestäsi esitti ja mistä hyvästä sitä pitäisi kiitellä ja kehua? Ihan oikeasti mitä annettavaa sillä oli? Laput pois silmiltä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Komppaan.

Ei Jacina tänäänkään ollut huono. Miksi sentteriltä edes ensisijaisesti odotettaisiin maaleja? Collinsilta niitä pitäisi odottaa ja tähän asti niitä on tullut yksi. Try-out- ja sopimuspelaajat ovat menneet tässä minun mielestäni väärin päin.

Mutta tosiaan, onpahan lokakuun loppuun asti syntipukki "faneille".

Miksei sentterilta odotettais maaleja? Kylla Straka teki muutaman, samoin Riihijussi.....Kalle Sahlstedt taitaa johtaa maaliporssia? Sekoitat nyt sentterin ja Harkinsin.

Faniusko kyseenalaistuu silla etta toivoo joukkueen parantavan heikkouksiaan?

Varmaan kiinnostaisi ihan vitusti napytella ps3 ohjaimella viesteja talle palstalle ja oman aikataulun sovittaminen ramonan selostusten ymparille toisella mantereella, jos en olisi fani. Ai niin, johtuu varmaan siita ettei taalta loytyis muita tasokkaita latkajengeja joita gloryhuntata joten hyppasin sitten randomisti lukon bandwagoniin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Johan tuli pissattua parin keskustelijan iltapuuroon..

Mielipidekysymyksiähän nämä ovat ja koska itse satun pitämään Jacinasta pelaajana, näen varmaankin hänen otteissaan pelkkää hyvää. "Jacina ei ollut tänäänkään huono" ei tarkoittanut "Jacina oli tänään hyvä", vaan esitti peruspeliä. En lähtisi yhden pelin takia lynkkaamaan häntä.

Ja "fanilla" en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti loukata, vituttaa vaan tuo tappio ja se, miten Äijänsuon yleisö (ne "fanit") Lukkoa kiitti. En minä sillä, etteikö saisi kritisoida, mutta tämä oli vain yksi tappio. Tuntuu vaan siltä, että jotkut ovat odottaneet juuri tätä hetkeä saadakseen tuulta purjeisiin Jacinan ulostamiseksi.
 

Korinekki

Jäsen
Oikeasti. Kukaan EI voi sanoa, että Jacina olisi onnistunut tänään. Kolmannen erän mies pelasi 4. ketjun laiturina 2-3 vaihtoa. Kyllähän totuus on, ettei ulkomaalaista tarvita tuohon rooliin. Laaksosen Antti pelasi kolmannen erän sentterinä. Eiköhän se kerro aika paljon.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Johan tuli pissattua parin keskustelijan iltapuuroon..

Mielipidekysymyksiähän nämä ovat ja koska itse satun pitämään Jacinasta pelaajana, näen varmaankin hänen otteissaan pelkkää hyvää. "Jacina ei ollut tänäänkään huono" ei tarkoittanut "Jacina oli tänään hyvä", vaan esitti peruspeliä. En lähtisi yhden pelin takia lynkkaamaan häntä.

Ja "fanilla" en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti loukata, vituttaa vaan tuo tappio ja se, miten Äijänsuon yleisö (ne "fanit") Lukkoa kiitti. En minä sillä, etteikö saisi kritisoida, mutta tämä oli vain yksi tappio. Tuntuu vaan siltä, että jotkut ovat odottaneet juuri tätä hetkeä saadakseen tuulta purjeisiin Jacinan ulostamiseksi.
Tuo nyt vaan kuulostaa omaan korvaan jotenkin erikoiselta ettei Jacinalta pitäisi odottaa mitään. Sama kuin Toivolaa kehuisi hyväksi valmentajaksi ja ihmettelisi miksi häneltä odotettiin edes jonkinlaista pelitapaa tai voittoja. Olihan sillä kuitenkin ihan hyviä juttuja lehdistölle ja sehän riittää.

Ja ei, en ole iloinen nyt kun lukko hävisi ja "pääsen" tänne purkamaan vitutustani sysipaskaan Jacinaan joka oli typerin hankinta ykkössentteriksi kautta sm-liigan historian. Se vaan vituttaa että try-outilla kyseiselle paikalle haetaan jamppaa joka ei ole viime kaudella pelannut ollenkaan eikä sitäkään ennen ikinä pisteillä juhlinut. Toki nekin surkeat kaudet saattaa olla Collinsin vika. Omia saa ja pitääkin puolustaa mutta suositeltavaa olisi vaihtaa ne sinikeltaiset laput edes sinikeltaisiin laseihin.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Okei. Minun mielipiteeni eroavat teidän mielipiteistänne, joten olen väärässä. Tuttu tilannehan tämä minulle on. Eikä pelkästään tällä keskustelupalstalla.

Jacina pelasi kolmannessa erässä hajavaihtoja nelosketjussa, koska Collinsia haluttiin kokeilla Laaksosen ja Saarelan kanssa. Minun mielestäni (taas mielipide) Jacinaa olisi voinut kokeilla kakkosessa Collinsin sijaan. Mutta niitä peluutetaan, joilla peli kulkee.

Minä jätän nyt tämän kommentoinnin tähän, sillä en ilmeisestikään ole kykenevä objektiiviseen tarkkailuun "case Jacinassa".
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ja "fanilla" en tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti loukata, vituttaa vaan tuo tappio ja se, miten Äijänsuon yleisö (ne "fanit") Lukkoa kiitti. En minä sillä, etteikö saisi kritisoida, mutta tämä oli vain yksi tappio. Tuntuu vaan siltä, että jotkut ovat odottaneet juuri tätä hetkeä saadakseen tuulta purjeisiin Jacinan ulostamiseksi.

Mina ainakin olen koko ajan odottanut ja toivonut etta Jacina olisi omalla panoksellaan ottanut ne purjeet kokonaan alas ja olisi sopimuksen arvoinen, mutta mitaan ei vaan tapahdu. Tanaan istui kuulemma tyhman kakkosen. Huikeaa. Jacina on pelannut yli 10 pelia lukossa, tehoin 0+1. Esimerkiksi assien Derek "ECHL" Damon ja Saipan Nabokov ovat tehneet kohtuullisen maaran pisteita ja molempien pitaisi olla Gregia huonompia.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Minun mielestäni (taas mielipide) Jacinaa olisi voinut kokeilla kakkosessa Collinsin sijaan.
Huomasit varmaan, että Jacina sai pelata kakkosessa toisen erän lopulla muutaman vaihdon, mutta kolmannessa erässä oli tullut vaihdetuksi siitä pois. Urama näki tilanteen, kuten meikäläinen, Mogilni, Korinekki ja ehkä joku muukin. Jos olet pihalla, niin pelipaikkasi löytyy ottelun loppuhetkillä nelosketjusta, tahi tuppea purevien joukosta. Näin kävi Jacinalle tänään.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huikeaa. Jacina on pelannut yli 10 pelia lukossa, tehoin 0+1. Esimerkiksi assien Derek "ECHL" Damon ja Saipan Nabokov ovat tehneet kohtuullisen maaran pisteita ja molempien pitaisi olla Gregia huonompia.

Jacina taitaa olla huonoin ulkomaalainen hyökkääjä mitä Raumalla on nähty aikoihin. Cipollan kanssa samaa tasoa tai ehkä jopa huonompi. Taisi se Cipolla yhden maalinkin tehdä...

Miksi Lukko ylipäätään otti tällaisen kaverin? Eihän tämä jamppa ole pärjännyt ikinä missään sarjassa. AHL:ssä heikot tehot ja muutama NHL matsi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kyllähän se totuus on tällä hetkellä se, ettei Lukolla ole taaskaan onnistunut kuin 1/3 ulkomaalaisvahvistuksista. Samaa rataa jatketaan kuin menneilläkin kausilla. Vaikka olen itse Jacinaa puolustanut ja tänäänkään en peliä töiden vuoksi nähnyt, niin alan olemaan sitä mieltä ettei Jacina eikä sen puoleen Collinskaan näe marraskuuta Raumalla.

Jos toisin on, niin tehoja pitää tulla ihan älytön määrä ennen sitä. Vaikka Collinsilla on koko vuoden soppari, niin sillä pitää pyyhiä persettä ja maksaa kiltisti ne ulostusrahat Collinsin käteen ja hakea uutta ulkkaria paikalle. Jos oikein järkevästi tehtäisiin, niin ne kaksi uutta ulkkaria olisi molemmat senttereitä, jotka tarvittaessa osaisi pelata keskellä. Vaikka Viinanen onkin ollut suht hyvä pelatuissa peleissä, niin itse näen Iiron enemmänkin laiturina.

Lukon sentteriosasto on tällä hetkellä erittäin kevyt. Vaikka voittoja onkin tullut. Rahaa menee taas tälläkin kaudella reilusti yli budjetoidun, mutta menkööt. Sen vuoksi seuralla on taustat kunnossa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ellen väärin tilannetta muista niin Jacinan jäähy OLI väärin vihelletty.
Voi olla että sekoitan toiseen tilanteeseen. Mutta ei Lukko Jacinaan tänään kaatunut. Pari passia sai aikaiseksi, mutta ei ollut ketään ottamassa niitä, muutenkin ketjut tuntuivat epäonnistuneilta. H*lvetin monta nättiä syöttöä tyhjään paikkaan maalin eteen, ainoa vaan ettei siellä ollut ketään. Sitten kiekko tuotiin ylös, niin se jäi kulmiin. Kärpillä taisi olla 4 hyvää maalipaikkaa, 3 meni sisälle. Lukolla taas enemmänkin. Ei Jacinalta paras peli, mutta kyllä hän sentteristä hätätilassa käy. Laittaakaa nyt Fogi keskelle ja Jacina + Collins laitaan. Tämän hetkinen ketju ei ruoki ketään, paitsi Aaltosta, joka on aika paljon mokaillut paikkoja. Mutta yrittämistä ei sentään puuttunut. Pelillisestä olemuksesta arvosanaksi 7-, yrityksestä 9+.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Miksi Lukko ylipäätään otti tällaisen kaverin? Eihän tämä jamppa ole pärjännyt ikinä missään sarjassa. AHL:ssä heikot tehot ja muutama NHL matsi.

Konsultointiin kaytettiin kasittaakseni Sulo Vilenia, eli hommattiin kun halvalla sai. Ymmarran toki hyvin, ei Jacinan try-outissa ole mitaan havittavaa. Kohtalaisen pieni palkka, saadaan kuitenkin ihan kohtuullisen tason pelaaja siihen asti kunnes saadaan parempi jos ei kaveri pysty ottamaan isoa roolia...ei se niin huono diili ole. Tassa vaiheessa menee varmasti ihan suunnitelman mukaan, kunhan myos tuo valitettavan selvaksi kaynyt jatkosuunnitelma otetaan toteen. Siis juuri nyt on asiat ihan hyvin, mutta jos Jacinalle sorvataan jatko tamankaltaisilla naytoilla niin sitten on pahasti asiat.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän se totuus on tällä hetkellä se, ettei Lukolla ole taaskaan onnistunut kuin 1/3 ulkomaalaisvahvistuksista. Samaa rataa jatketaan kuin menneilläkin kausilla. Vaikka olen itse Jacinaa puolustanut ja tänäänkään en peliä töiden vuoksi nähnyt, niin alan olemaan sitä mieltä ettei Jacina eikä sen puoleen Collinskaan näe marraskuuta Raumalla.

Juuri näin. Taas mentiin ulkomaalaisten suhteen pahasti metsään. Ardelan on pelannut kohtalaisesti mutta sekä Jacina että Collins ovat olleet aivan pihalla. Jacina ei tuo mitään lisäarvoa joukkueella ja kaverin kamat voisi kantaa pukukopista ulos jo tänään. Kyllä tulee Topoa ikävä, kun katselee näiden kavereiden koohotusta.
 

Zarna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jarna, Patrick Elias ja Leijonat.
Kyllähän Lukko tarvitsisi enemmän taitosentteriä, sillä duunareita joukkueesta löytyy jo vähintään tarpeeksi. Nyt Lukolla on oikeastaan vain Saarenheimo, joka pystyy pitämään kiekkoa viittä sekuntia kauemmin. Ei Jacina paska ole, mutta miestä ei vaan tarvita Lukossa. Kakkoseen joku kunnon taitosentteri.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Juuri näin. Taas mentiin ulkomaalaisten suhteen pahasti metsään. Ardelan on pelannut kohtalaisesti mutta sekä Jacina että Collins ovat olleet aivan pihalla. Jacina ei tuo mitään lisäarvoa joukkueella ja kaverin kamat voisi kantaa pukukopista ulos jo tänään. Kyllä tulee Topoa ikävä, kun katselee näiden kavereiden koohotusta.

Olitko itse pelin katsomassa? Ja pelaajien taidot voidaan mitata muutenkin kuin tulossarakkeessa. Ei Jacinalta tosiaankaan paras peli, mutta ei tämä nyt niin huono ole kuin annetaan ymmärtää. No jos Lukon häviö teidän mielestänne selvittyy Jacinan mukanaololla, niin siitä vaan.

ps. Topolta tuli yksi hyvä kausi, viimeinenkään kausi ei ollut _niin_ hyvä.
 

Korinekki

Jäsen
Totuus on se, että Jacinan esitykset ovat olleet niin kesyjä ettei tuonlaista peluria kannata ulkomaalaiskiintiössä pitää. Parantaa pitää ja rajusti. En ymmärrä miksi joku ottaa tuon faktan itkemisenä. Kolmosen sentteriksi tai nelosen laitaan ei kannata yhtään ulkomaalaista hommata.
Kuten joku tuossa ylempänä kirjoitti, itsekin näkisin Lukon rosterin kaipaavan enemmän sitä taitosentteriä kuin tuollaista hidasta joka paikan höylää.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja pelaajien taidot voidaan mitata muutenkin kuin tulossarakkeessa. Ei Jacinalta tosiaankaan paras peli, mutta ei tämä nyt niin huono ole kuin annetaan ymmärtää. No jos Lukon häviö teidän mielestänne selvittyy Jacinan mukanaololla, niin siitä vaan.

ps. Topolta tuli yksi hyvä kausi, viimeinenkään kausi ei ollut _niin_ hyvä.

Pelaajien taitoja mitataan toki monessakin suhteessa mutta kyllä ulkomaalaisen hyökkääjän pitää pystyä tekemään maaleja. Ei ole mitään järkeä hankkia kalliita 0+1 miehiä ulkomailta. Nämä kaverit ei ole mitään pitkän tähtäimen projektipelaajia vaan tulosta pitäisi tulla heti. Ei Lukolla ole varaa antaa kaikille muille niin paljon tasoitusta, että roikutetaan näitä tusinakanukkeja porukassa ihan huvin vuoksi.
 

Akke P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Totuus on se, että Jacinan esitykset ovat olleet niin kesyjä ettei tuonlaista peluria kannata ulkomaalaiskiintiössä pitää. Parantaa pitää ja rajusti.

Tämä keskustelu on siinä mielessä omalaatuinen ja "turha", että lieneekö ylläolevasta asiasta tällä hetkellä kukaan eri mieltä.

Erimielisyyttä lienee sen sijaan jossakin määrin siinä, 1) oliko Jacinan try-out alunperinkin erhe ja 2) kuinka nopeasti asialle pitää tehdä jotakin. Minun vastaukseni näihin kohtiin olisi, 1) "ei ollut" ja 2) "ei paniikilla".
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Tämä keskustelu on siinä mielessä omalaatuinen ja "turha", että lieneekö ylläolevasta asiasta tällä hetkellä kukaan eri mieltä.

Erimielisyyttä lienee sen sijaan jossakin määrin siinä, 1) oliko Jacinan try-out alunperinkin erhe ja 2) kuinka nopeasti asialle pitää tehdä jotakin. Minun vastaukseni näihin kohtiin olisi, 1) "ei ollut" ja 2) "ei paniikilla".
Mielestäni tuosta kakkoskohdastakaan ei kukaan ole eri mieltä, korvaaja hankitaan try-outin päätteeksi koska se on sekä rahan puolesta että saatavilla olevien pelaajien tason kannalta ehkä se paras hetki. Siitä kyllä voidaan olla eri mieltä että missä ketjussa Jacinaa nämä "pakolliset" pelit pitäisi peluuttaa. Hyödyttäisikö esimerkiksi loppukautta ajatellen huomattavasti enemmän jos Fogströmiä ruvettaisiin jo ajamaan sisälle kolmoskentässä ja Jacina tiputettaisiin vaikka neloseen tai siirrettäisiin laitaan.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Tätä taitaa olla edes turha enään jatkaa, joten en kommentoi eilistä tai muitakaan miehen pelejä... Mutta heitän ajatuksen ilmoille:

voisiko olla, että Lukko tarkoituksella hakee ykköseen ja kakkoseen varmat suomalaiset pelaajat ja ulkomaalaiset kolmosketjuun, jotka hoitavat oman tonttinsa hyvin ja pienellä onnella saattavat saavuttaa jotain hieman enemmänkin, esim. tilastoissa näkyvää...

Jacinan palkka ei ole ykköskentän luokkaa, eikä miestä sinne yritetä edes... joten lopettakaa se itkeminen tehottomuuksista. Varsinkin jos ette ole nähneet pelejä, tilastoilla ja Ripan selostuksella on perkeleen vaikeaa arvioida pelaajia.

Veikkaan että joukkueenjohto osaa itse tehdä oikeat päätökset asiassa, vai meinaatteko että jos Jacinan palkka on 200k niin hän saisi noilla näytöillä sopimuksen? Onneksi pian tulee tryout päätökseen, niin voidaan todeta että "ei riittänyt" tai "fanien odotukset oli perkeleesti liikaa ja joukkueenjohto oli tyytyväinen näkemäänsä"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös