Goon-kilpailu

  • 2 167
  • 10

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Goon-maailmassa tapahtuu ja se joka teistä tietää eniten, voittaa kolme nimmarikorttia itselleen:

Dion Darling, Remi Royer, Marty McSorley

Viiteen kysymykseen pitäisi löytää oikeat vastaukset 15.8. klo 12 mennessä ja lähettää vastaukset minulle yksityisviestillä, ei siis vastauksia tähän ketjuun, KIITOS!!!!

1. Gino Odjickin oikea nimi?

2. Donald Brashear harrastaa musiikkia. Mikä instrumentti on hänen sydäntää lähinnä?

3. Stan Jonathan muistetaan NHL:n historian verisimmästä tappelusta, kuka oli hänen uhrinaan?

4. Minnesota Wildin GM Doug Riseborough muistetaan tappelustaan hallin käytävällä, kuka oli toisena osapuolena?

5. Link Gaetz lopetti kaudella 2001-2002 erään pelaajan uran tappelussa, kuka oli tämä epäonninen?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti JimmyMac
Cairns, oikeat vastaukset kiinnostaisivat ainakin minua.

Sama juttu! Itse en olisi tiennyt vastauksen kuin yhteen kysymyksistä, enkä siksi viitsinyt osallistua koko kisaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
itse olisin varmaan tiennyt 2 tai 3 mutta en jaksanut sitten osallitua. Kun kuitenkin löytyy suurempiakin tietäjiä. Ei me lähtä jämäsijoista tappelemaan :-)
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Itse osallistuin ja ainakin vastasin kaikkiin kysymyksiin. Kiinnostaisikin nyt tietää, oliko vastaukseni edes yhtään sinne päin.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Äh, aina jotain unohtuu, olin tänäänkin haastattelemassa Brett Scheffelmaieria ja töitä on liikaa pienelle päälle.

Eli oikeat vastaukset:

1. Gino Odjickin oikea nimi?
- Wayne

2. Donald Brashear harrastaa musiikkia. Mikä instrumentti on hänen sydäntää lähinnä?
- Piano

3. Stan Jonathan muistetaan NHL:n historian verisimmästä tappelusta, kuka oli hänen uhrinaan?
- Pierre Bouchard

4. Minnesota Wildin GM Doug Riseborough muistetaan tappelustaan hallin käytävällä, kuka oli toisena osapuolena?
- Harold Snepsts

5. Link Gaetz lopetti kaudella 2001-2002 erään pelaajan uran tappelussa, kuka oli tämä epäonninen?
- Andre Falardeau

Oikeita rivejä tuli huikeat kolme kappaletta joista onnetar valitsi voittajaksi... tadadaa... Jimbo McKennel!!! Eli JimmyMacille matkaa palkinto sitten joskus kun köyhä toimittaja saa taas rahaa
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Nöyrimmät kiitokset sekä Cairnsille että "onnettarelle" :-).

Etenkin Marty McSorleyn nimmarikortti on ERITTÄIN mieluinen palkinto, sillä Marty on ollut minulle aina jopa Jim McKenzietäkin suurempi suosikki. Muistaakseni kaudella 91/92 MTV3:llakin nähdyssä Los Angeles - Chicago -ottelussa ottivat yhteen todella hyvässä ja viihdyttävässä tappelussa nimen omaan McSorley sekä Stu Grimson. Se tapahtuma säväytti nuorta lätkäfania ja aloitti kertapamauksella lätkätappelufaniuteni.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuo edellä mainittu matsi löytyi mulla useita vuosia videolla. Tuon McSorleyn ja Grimson in tappelun alku oli erittäin huvittava. Siinä hanskat todellakin saivat kyytiä, kummankin hanskat lentivät yhtä aika kuin ne olisi tykillä ammuttu, heh. Samassa matsissa myös Warren Rychel ja Marc Potvin tappelivat keskenään.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti dana77
Tuo edellä mainittu matsi löytyi mulla useita vuosia videolla. Tuon McSorleyn ja Grimson in tappelun alku oli erittäin huvittava. Siinä hanskat todellakin saivat kyytiä, kummankin hanskat lentivät yhtä aika kuin ne olisi tykillä ammuttu, heh. Samassa matsissa myös Warren Rychel ja Marc Potvin tappelivat keskenään.

Sen verran korjaisin, että se toinen tappelu oli Marc Potvin vs. Cam Russell.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tuo kyseinen Grimson vs McSorley tappelu on yks parhaita mitä olen koskaan nähnyt. Kuuluu ehdottomasti mun top-15 parhaan tappelun listalle. Siitä ei ole epäilystäkään. Miehet antoivat palaa oikein kunnolla tuossa tappelussa. Kerrassaan upea matsi :-)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti JimmyMac
Sen verran korjaisin, että se toinen tappelu oli Marc Potvin vs. Cam Russell.
No niinhän se oli. Harvoinhan ne saman joukkueen miehet keskenään tappelevat (ainakaan peleissä).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös