Pientä tilannepäivitystä muuten pelin kehityksestä: Tulokset on nyt vakiintuneet sinne 74 lyönnin keskiarvon kohdille. Peli sakkaa aina jostain kohtaa, viime aikoina ongelma on ollut driveri, mutta olen silti saanut tehtyä hyvää tulosta. Suomitasoitus on nyt +0,4 ja espanjatasoitus 0,4 (espanjatasoitukseen ei vieläkään kelpaa kuin kisakierrokset vanhassa ykköstasoitusryhmässä, mikä on mun mielestä ihan hyvä). Tavoite on saada tasoitus ennen vuodenvaihdetta plussan puolelle, mikä todennäköisesti oikeuttaisi pääsyyn Copa Andaluciaan, mikä on mun selkeä talvikauden päätavoite. Copa Andalucia on yksi Espanjan suurimmista amatöörikisoista, mihin osallistuu kaikki Espanjan huippuamatöörit yliopistopelaajia lukuun ottamatta ja myös jonkun verran ulkomaalaisia.
Svingiin on tehty suuri muutos ja taaksevienti on nyt saatu lähtemään oikeaan suuntaan eikä vahvasti sisälle (tuo täällä esitetty hieno arm swing illusion -video, kiitos siitä!). Tämä on auttanut downsvingin kanssa hurjasti ja lähes 10 astetta ulkoa sisälle tulleet lyönnit on muuttunut 1-2 asteeseen ja ihanaan baby fadeen. Ongelma on nyt lähinnä lavan asento osumassa eli missi on suora vasen tai sitten liikaa sisälle lähtevä taaksevienti, mistä tulee sitten järkyttävä slaissi. Nuo kaksi asiaa kun saa pidettyä kurissa niin hyvä tulee.
Tällä viikolla en koske mailoihin ollenkaan ja teen paluun punttisalille, jotta saa jo vähän tässä 2,5 kuukauden tauon aikana kadonnutta voimaa takaisin. Viikonloppuna tosiaan matka vie Valderramaan katsomaan Euroopan Tourin kisaa, siellä mukana suomalaiset Korhonen, Välimäki, Samooja ja Pulkkanen. Toivottavasti kaikki pääsevät viikonlopulle!
Omat kisat jatkuvat seuraavasti: 6.-7.11. 36r midikisa Paradorissa, 19.-21.11. 54r WAGR-kisa Almeríassa ja 11.-12.12. 36r midikisa Sotograndessa. Niissä onkin sitten mätettävä muutama hyvä kierros, jotta tasoitus saadaan plussan puolelle :)